Onko se sellainen paikka ettei voi yksin mennä?Kyllä se nyt näyttää siltä että jää tinkun illanvietto teijän varaan jollei ihmeitä tapahdu,ei sillä että huono vaihtari sekään mutta juuri tänä iltanan olisin tahtonut olla paikkassa X.
Onko se sellainen paikka ettei voi yksin mennä?Kyllä se nyt näyttää siltä että jää tinkun illanvietto teijän varaan jollei ihmeitä tapahdu,ei sillä että huono vaihtari sekään mutta juuri tänä iltanan olisin tahtonut olla paikkassa X.
Mitäs kaikkeakai se saunatauko on pidettävä. kyllähän tänään on jo aherrettu
Tais nukahtaa kesken aamiaisen syönninMitäs kaikkea
Ai niin, pääsitkö sinne torille?
No höh. Kurjaa kun ei onnistunutNo voi mennä yksin mutta en halua. Eikä ole mikään baari mutta todennäkösesti siellä ei montaa selvinpäin ole joten jos menee yksin niin pitäs olla limulinjalla. Ja mä en jaksa selvinpäin humalaisia,se on rasittavaa.
Tais nukahtaa kesken aamiaisen syönnin
Otitko jo yhteyttä etteivät mene?Ai nii, kun tossa oli näköjään puutarhakalusteista puhe. Mä kurkkaisin tori.fi - pihakalusteet ja grillit. Sopivat ja ehjät saattaa löytyä ihan naapurista pikkurahalla.
No tuu hakee...ja palauta huomenna.tuu tänne, kyl tää vähintään paikaksi x luokitellaan. ehkä jopa ?
Ei se mulle tullu meni väärään numeroonMua alko ärsyttää toisen kiukutteleminen niin lähetin viestin:
Lakkaa ny kiukuttelemasta ja rypemäst siel itsesäälissäs ja hinaa se persees tänne kahville.
Olinko kohtuuton?
EtMua alko ärsyttää toisen kiukutteleminen niin lähetin viestin:
Lakkaa ny kiukuttelemasta ja rypemäst siel itsesäälissäs ja hinaa se persees tänne kahville.
Olinko kohtuuton?
Kyllä sä mun korvaan vallan mahottomalta kuulostit....Mua alko ärsyttää toisen kiukutteleminen niin lähetin viestin:
Olinko kohtuuton?
Kaikkia noitaKyllä sä mun korvaan vallan mahottomalta kuulostit....
(..kohtuuton...ootkos ?..tai mahoton.....hutia pukkaa lahjakkaasti onneksi ! Voi näitä rakkaita sanoja ja vääntöjä )
en mut se possun kylki tuotiin mulle äskön 50 kilsan päästä. joten no hätäMitäs kaikkea
Ai niin, pääsitkö sinne torille?
Oikein teit, sie ihana siellä . Toivottavasti kohde nyt ymmärtää mikä ois parasta ja suotavaa ...muuten saa kyllä pyöriä sitten siellä norsussaanKaikkia noita
Laitoin kyllä : D hymiön viestin perään, eikä se ainakaan kauheita kilareita vetäny
Kyl se vissii sielt tulee käymää, ainaki vaikutti vähä pirteemmältä. Tosin saa nähä parkuuko se sitte taas mun sylissäni ko niinkin on joskus käyny, mut onneks mul on iso syliOikein teit, sie ihana siellä . Toivottavasti kohde nyt ymmärtää mikä ois parasta ja suotavaa ...muuten saa kyllä pyöriä sitten siellä norsussaan
Juu on. Mä oon iteki toisinaan sellanenOnks sulla siellä itsesäälisten ja surkeitten ihmisten turvakoti
en mut se possun kylki tuotiin mulle äskön 50 kilsan päästä. joten no hätä
En mä tartte. Mulla on parvekkeella pari (muovi)tuolia, eikä mulla niitten vaihtamiseen ole kiirettä.Otitko jo yhteyttä etteivät mene?
Niin ja oletko sä tänään nukkunut kuinka vai samoilla silmillä?
Oi kun kiva, että tulee ! Parempi se on märistä hyvän kaverin seurassa kuin itekseen ja sen jälkeen kunnolla parantaa maailmaa ja nauraa yhdessä kaikelle mahdolliselleKyl se vissii sielt tulee käymää, ainaki vaikutti vähä pirteemmältä. Tosin saa nähä parkuuko se sitte taas mun sylissäni ko niinkin on joskus käyny, mut onneks mul on iso syli