Sit on lopulta niinku märkä t-paita-kisaan osallistunuthyppimään vaan
Eikös spotifyn saa vaikka älyluuriinkinDD, en tietenkään mitään laitonta tapaa tarkottanutkaan..ihan vaan ämppärisoittimeen uutta täytettä mietiskelin.
..no ei varmaan ketään haittaaSit on lopulta niinku märkä t-paita-kisaan osallistunut
tinku koittaa nyt vaan heittää surun pois puserosta. muuten me lähetään täältä tuomaan iloa sinne ja sit ei kyl enään ketään naurata.
sääskiöljyä unohtamattaEi muuta kuin vermeitä niskaan ja menoksi, kerran siltä tuntuu !
Se on OIKEESTI hurjan kivaa räiskiä ja pomppia kunnolla menemään lätäköissä ja muutoinkin olla vesisateessa <3...ja se on vaan vettä, maailman ihaninta elementtiä...tuulen lisäksi...ja joo tulen..no menee se maakin
Kumpparit jalkaan vaan ja sadetakki niskaan
No siinä menossa ja pomppimisessa ja huitomisessa nyt mitkään sääsket viihdy, eri asia sitten varmaan jos paikallaan olissääskiöljyä unohtamatta
Ei tossa mun mielestä ole mitään ongelmaa.Elkää ottako mallia mun vitsistä sit!
No siinä menossa ja pomppimisessa ja huitomisessa nyt mitkään sääsket viihdy, eri asia sitten varmaan jos paikallaan olis
..tosin mä en oo vielä onnistunut bongaamaan ensimmäistäkään inisijää mutta eipä ole välikskään
Hih,ootte tetinku koittaa nyt vaan heittää surun pois puserosta. muuten me lähetään täältä tuomaan iloa sinne ja sit ei kyl enään ketään naurata.
mää en ole kahteen vuoteen törmännyt täällä yhteenkään inisijään. koskee niin naapureita kun hyttysiäkin.No siinä menossa ja pomppimisessa ja huitomisessa nyt mitkään sääsket viihdy, eri asia sitten varmaan jos paikallaan olis
..tosin mä en oo vielä onnistunut bongaamaan ensimmäistäkään inisijää mutta eipä ole välikskään
Kyllä kait niitä täälläkin pörrää mutta en vaan ole kiinnittänyt niihin mitään huomiota eikä kukaan onneton yksilö ole onnistunut mua vielä tuikkasemaanhelppohan se on sanoa jollei ole sääskiä
..meillä taitaa olla valikoiva kuulomää en ole kahteen vuoteen törmännyt täällä yhteenkään inisijään. koskee niin naapureita kun hyttysiäkin.
No sittenhä ei tosiaan mitään ongelmaaEi tossa mun mielestä ole mitään ongelmaa.
Sinähän olet juutuubissa kuuntelijan/katselijan ominaisuudessa ja jos sieltä jotain tallennat oman mp3- soittimeesi, niin sitä varten siitä on peritty ns. kasettimaksu. Tekijänoikeusmurheet ovat juutuubilla ja sillä joka sinne musan/videon on laittanut.
Ei mun mielestäni tosiaankaan. Jos olis, niin sehän olis rikollista edes katsoa juutuubia.No sittenhä ei tosiaan mitään ongelmaa
tuli tuo jääkaappiongelma ratkaistua kylmälaukulla. nyt huomasin et nurmikolta puuttuu selkänoja. maailma ei todellakaan vielä ole valmis.
tuu tänne, kyl tää vähintään paikaksi x luokitellaan. ehkä jopa ?Kyllä se nyt näyttää siltä että jää tinkun illanvietto teijän varaan jollei ihmeitä tapahdu,ei sillä että huono vaihtari sekään mutta juuri tänä iltanan olisin tahtonut olla paikkassa X.