The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Noku ei oo, sadetakkia ja lapset hajotti vasta viimesen toimivan varjonkin. Pitäs mennä ihan tälleen vaan, ottaa suihku :D

Mut ei uskalla ku vilustun vaan vielä pahemmin. Meen partsille istuksimaan villasukissani ja hengittelemään niin raikasta ilmaa.
 
Ei muuta kuin vermeitä niskaan ja menoksi, kerran siltä tuntuu :)!

Se on OIKEESTI hurjan kivaa räiskiä ja pomppia kunnolla menemään lätäköissä ja muutoinkin olla vesisateessa :) <3...ja se on vaan vettä, maailman ihaninta elementtiä...tuulen lisäksi...ja joo tulen..no menee se maakin :D

Kumpparit jalkaan vaan ja sadetakki niskaan :)
sääskiöljyä unohtamatta
 
Elkää ottako mallia mun vitsistä sit!
Ei tossa mun mielestä ole mitään ongelmaa.

Sinähän olet juutuubissa kuuntelijan/katselijan ominaisuudessa ja jos sieltä jotain tallennat oman mp3- soittimeesi, niin sitä varten siitä on peritty ns. kasettimaksu. Tekijänoikeusmurheet ovat juutuubilla ja sillä joka sinne musan/videon on laittanut.
 
No siinä menossa ja pomppimisessa ja huitomisessa nyt mitkään sääsket viihdy, eri asia sitten varmaan jos paikallaan olis :)

..tosin mä en oo vielä onnistunut bongaamaan ensimmäistäkään inisijää mutta eipä ole välikskään :)
mää en ole kahteen vuoteen törmännyt täällä yhteenkään inisijään. koskee niin naapureita kun hyttysiäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ei tossa mun mielestä ole mitään ongelmaa.

Sinähän olet juutuubissa kuuntelijan/katselijan ominaisuudessa ja jos sieltä jotain tallennat oman mp3- soittimeesi, niin sitä varten siitä on peritty ns. kasettimaksu. Tekijänoikeusmurheet ovat juutuubilla ja sillä joka sinne musan/videon on laittanut.
No sittenhä ei tosiaan mitään ongelmaa :D
 
Leffa katsottu ja nautittu ja päivällinenkin syöty. :)
Pyykit laitettu kuivumaan ja kuivat viikattu.
Onneksi olin katsomassa leffaa enkä lenkillä,aikamoinen sadekuuro iski.:DMitähän nyt tekis.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä