40+ so what wol.13

Hemmetti mä en saa kalabaliikin kuvaa auki!
Onnea kuitenkin!
Voi MaiMei menit jo uuteen kiertoon. Minä tipahdan kaikkien kelkasta, menkat on nyt sen 2pv myöhässä ja menkkaolotkin meni ohi o_O
Sehän on sanomattakin selvää, että testin olen aamulla tehnyt ja nega se on, ei edes mielikuvitusviivaa!
Sekottikohan nuo geleet nyt kierron jotenkin?!

Woodookin pääsee piinailemaan kohta!

Heippa, nyt pikainen kysymys kokeneemmille: te ketkä olette käyttäneet geleetä - montako kpl pvässä otitte kapseleita? Purkin kyljessä lukee 1-2kpl/vrk, netissä 1kpl ja ettei tätä saisi ylittää - joten montako pitäisi ottaa? Onko jollain kokemusta/tietoa, pitääkö niitä syödä koko kierron ajan, ovulaatioon asti vai miten? Ja sitten vielä, onko jonkun lääkäri ohjannut syömään näitä ja jos on, mitä lääkärit ovat sanoneet? Toivottavasti saisin teiltä lisätietoja aiheesta.

Nyt on kummallisia oireita.. toissapäivänä töissä kun jaoin lääkkeitä, muutama lääkkeet haisivat ällölle. Ja kun tulin keittiön lähelle, kun siellä tehtiin ruokaa, niin sekin vähän.. No, siitä paikasta töiden jälkeen testiä hakemaan; miinus. Tänään aamusti hiukan verta, ruskehtavaa, pyyhkiessä ja aattelin, että menkathan ne... No, ei muuta kun kaivamaan kuppi käyttöön. Mutta tuo vuoto on ollut kyllä aika niukkaa, hiukan semmoista paksumpaa, aika tumman ruskeaa. Mulla ei ole ollut koskaan mitään kiinnittymisvuotoa... etten osaa tunnistaa. Mieliala on ollut tässä viikon melko räjähdysherkkä. Nyt on paleltanut illan, mutta voi johtua väsymyksestäkin. Plus että nytkin on vähän kuvottava olo. Vitsi kun ajattelen, että jos mä vaan jotenkin kuvittelen nää oireet :/ Mutta jos tuo vuoto ei runsaammaksi muutu, niin.. Siitä oletetusta ovulaatiosta, ainakin oli kovin kummallisia oireita, olisi nyt 10 vai 11 päivää.
Äh, ärsyttävää!!! :mad:

Terve!!

MaiMeille tsemppiä uuteen kiertoon!! Pirtsille peukutan, jos ja kun menkat myöhässä on toivo korkealla, omat plussat on saatu AINA vasta kun menkat runsaasti myöhässä. Eli usean pvn..

Katjusmaaretilla alkaa kunnon kuumeilu kun alkaa normikierrot. Mulla on kaksi kertaa kierukka poistettu kesken kierron. Toisesta olin raskaana ennen ensimmäisiäkään menkkoja ja toisesta painan nyt vanhana kanana kolmatta kiertoa. Tuo eka onnistuminen meni kesken, lääkärien mukaan ei ollut mitään tekemistä kierukan kanssa. Ei varmaan on noita km sen jälkeen ollut, että ehkä mulla vaan niihin taipumusta. Nyt tsemppiä, ja eikun tikkuihin pissimään, tämä on huisin jännää!!

Sitä puheenollen, vielä tänään on ovistikku töissä mukana, puolenpvän jälkeen toivottavasti saadaan sairaan haalea viiva. Ja eikös se niin ole, että jos toissapäivänä on viiva ollut supervahva niin tänään ei tartte enää jumpata? Jos keräis voimia seuraavaan fuckfestiin!! Tosin mies taitaa nyt harmitella jo että miksei vauvakuumetta ole useammin. Sellaisella hurrikaaninvoimalla eilen miehen raahasin lemmenpesään että mies jo ihan ihmeissään. Huvittavaa se että hetken levättyään olisi halunnut uudestaan "varmistaa että menee perille". No siihen ei meikäläinen taivu. Mies on nyt ilm löytänyt kuumeilun ilon. Tänään joudun varmaan taas kivittämään että pysyis loitolla.

Itsekseni mietin vaan välillä, että joskus nuorena nuo lapsenalut saatiin maalin ja sitten joskus seuraavana pvnä saattoi pöksyissä tuntea ylimääräisiä nesteitä. Tänä päivänä tuntuu melkein siltä että lapsenalut on ulkona ennenkuin mies edes on valmis. Mietin välillä, että onkohan suurin este mun raskautumisessa siinä, ettei lapsenalut pääse perille kun värkki falskaa ja tulevat sisäänhengityksestä jo paineella ulos. Mahtaako sinne yhtään hedelmää jäädä..

Tsempit kaikille tasapuolisesti! Ja toivottavasti Virkillä on tämä kierros koettelemuksia pian takanapäin!!

Viimeksi muokattu:
Babez: ainakin meilläpäin luontaistuotekaupasta löytyy geleetä kahdella eri vahvuudella. Miedommissa (500 mg) lukee, että 1-2 ja vahvemmissa (1000 mg) 1 kpl.

Täällä kp 1 ja seuraavan kerran listaa päivittäessä joku voisi siirtää mut taustailijaksi. Kaiken kovan yrityksen ja innon jälkeen mies on tosiaankin sitä mieltä, että nyt tauko vauvayrityksiin ja ei tiedä haluaako edes enää hankkia lapsia:cry: Saapi sitten alkaa itse ehkäisemään. Mä en ala enää mitään hormooneja popsimaan ja kärsimään niiden sivuvaikutuksista.

Täällä kun oli puhetta suhteista ja "siitä oikeasta" niin meillä on ollut aivan mahtava läheinen suhde ja aina ollaan tunnettu olevamme toisille ne oikeat. Mutta nyt ahdistaa. Tämä vauva-asia alkaa repimään suhdetta. Mä haluaisin vaikka kaksi lasta lisää, mies varmaan katuu ensimmäistäkin. Olkaa siis onnellisia te, joilla on samat suunnitelmat lapsimäärän suhteen.

Kuukauden vika tikku.

Ovulaatio ohi. Hyvä niin. Vielä kun tietäisi irtoaako sieltä oikeasti jotain, onko se elinkelpoinen ja löytääkö se siemenen.

Ei auta kuin odotella, alkaakin jo väsyttämään, nälättämään ja oksettamaan. Olen siis ilman muuta raskaana. :) Seuraavat kaksi viikkoa näin.

Chocolle tsemppiä!! Vaikeita asioita ja väistämättä vaikuttaa parisuhteeseen. :unsure:Pari kk vielä tätä meillä niin ehkä se mun mieskin jo tähtäilee naapurin pihalle. Ehkä teidän kannattaa lopettaa se yrittäminen ja sen vatvominen niin, että ukkeli saisi painia ihan painimisen ilosta. Helpommin sanottu kuin tehty, varmaan itsekin vaikka päättäisin, että en yritä niin niin kauan kun en ehkäisisi niin yrittämiseksi se menisi. Höh.

No mutta nyt on ovistikut testattu, en tiedä jaksanko seuraavassa kierrossa häslätä näiden kanssa. Painettu ois ilman tikkujakin. :) Seuraavaksi varmaan alan noita geleitä kattelemaan, jos se saisi tämänkin kanan munimaan. Viikonloppuja kaikille!!(y)

• Tykkää
Reactions: Äiti seiskanelonen
PERJANTAI 12.6.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Marza (44).....................................40kp/30
mileena 74 (40).............................. 37kp/28-30
Pirunpelto (38) ..............1...............32kp/28-32
Glearblue (44)................................ 32kp/25-29
Äiti seiskanelonen (41) ...2............... 30kp/28-30
Jimima (43)...................2............... 30kp/27-29
mama na baba (42)......................... 28kp/27
Anuliini1975 (40)............1............... 26kp/25-29
Kalabaliikki (39)...........4.................. 23kp/21-28
hennamilla (38)............................... 23kp/26
Esteri1 (41)..................2................. 22kp
KeltainenSeepra.............................. 21kp/ 24-26
Karoliina74 (40)...........1.................. 17kp/31-39
Minttu 71 (43).............5.................. 16kp/30
woodoo (40)................................... 13kp/?
Tyydeli (41)..................2................ 12kp/28-30
Babez74 (41).................1................ 6kp/29
MaiMei (39) ...................2............... 2kp/26

Piinailupäivät:

Pirunpelto (38)............... Dpo 15
Äiti seiskanelonen (41) .... Dpo 15
Mileena 74 (40).............. Dpo 13
Jimima (43).................... Dpo 13

Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Virkki.................(39) - 4/2015
Zandi................ (40) - 5/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014

Taustailijat:
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Katjusmaaret (41)
Torvi (42) 2.
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com

"All will be well as long as we do our best"

Mitä mitä, apua, missä "Lainaa"?? :eek: Miksi hyviä toiminteita otetaan pois... whaaaat. Eli nykyäänkö voi vain "Vastaa" toiminnolla luoda uuden listan... jos vaan poistaa noi quotet? Nyt tuli varmaan virheitä kun on näin muuttunut.:cautious:

Pahoittelut uusista menkkojen aluista. Ja Chocolle tsemppiä sen miehen kanssa, yrittäkää selvittää asia niin, ettei kumpaakaan jää harmittamaan!
Tsemppiä myös muutamalle piinailijalle, kuten Pirtsi, Jimima?, ja oliko se Kalabaliikin tikussa ihan plussa. Aika ihmeellistä kun joillakin se kiinnittyminen tapahtuu vasta dpo8, että silloin jo noinkin "tummaa" viivaa voi näyttää. Sulla kiinnittyminen on tapahtunut tosi "aikaisin". Mutta joo odotellaan nyt sen vahvistumista.

Gelee royalista sen verran, että itse lopetin sen käytön muutamaan kiertoon, koska lisäsi välivuodon määrää :devil:. Ja koska se vaikuttaa limakalvoon, joka itsellä on aina hyvä, niin ei siitä sitten apuakaan olisi. Jostain alunperin luin jonkun nauttivan sitä niin, että ovulaatioon asti kapseleita, jonka jälkeen vielä hyytelömäisessä muodossa joitakin päiviä. Ja en muista miksi piti vaihtaa hyytelöön. Mutta niin kauan siis kun haluaa limakalvoja vahvistaa(?) Kukaan lääkäri ei minulle ainakaan koskaan ko. aineesta maininnut. Ainoastaan siitä DHEA:sta on mainittu.

Omalla kohdalla ei ole mitään raskausoireita (ei niin yhtikäs mitään) ja ainoastaan varmaan Terolutit on pitänyt vuodon pois vielä (toki määrättykin pitämään välivuoto poissa). Kyllä varmaan kohta senkin vaikutus vähenee. Ja aionkin sen lopettaa huomiseen. (Viimeks alkoi kyllä niiden läpi juuri tällä kp:llä). En oo testannut, eikä oo testejäkään ja ovistestiä ei nyt voi käyttää kun on lääkkeitä käytössä. Oli kyllä erikoinen välivuoto taas kerran. :alien:

No hymiöt on muuttunu, kivoja noi muualta tulleet, mistä ihmeestä löydätte noita netistä..

Heippa Wanhat Kanat!

En meinaa sitten millään tottua tähän uuteen palstaan, mutta kai se siitä tutuksi tulee...

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille! Erityisesti harmittaa Choco brownin puolesta! Ehkäpä jätätte ajatuksen hetkeksi hautumaan ja palaatte asiaan myöhemmin? Nämä lapsiasiat on kyllä hankalia parisuhteessa, jos ei odotukset ja toiveet kohtaa.

Kalabaliikin testissä on ihan selvä viiva! Vahvistumistsemppiä sinne suuntaan siis! (Aamulla mietin testiä pyörittäessäni, että kun kerta palstallakin testailtiin aikaisin, niin miksi en muka minäkin :geek: )

Hurja viikko taas takana. Ei yhtään ehdi keskittyä oleelliseen :D Täällä siis dpo 8 ja aamulla jo hetken aikaa pyörittelin testiä käsissäni, mutta maltoin vielä mieleni. Ehkä huomenna on PAKKO pissiä tikkuun, kun ei millään malttaisi odottaa.

Anteeksi, etten jaksa lukea kirjoituksianne. Piti hankkia kokonaan uusi salasana ja sekös pisti vituttaan, kun ei päässyt sisälle omalla salasanalla.
Täällä mennään kiertopäivää 2, eli menkat on alkaneet nyt vähän etuajassa, kun kiertopäiviä ehti tulla vain 25. Ei olla Ukon kanssa harrastettu Sellaista seksiä nyt lainkaan, mutta ans olla, kun juhannus tulee ja toivon mukaan Miehellä myös pidemmät vapaat. Nyt vietän yksinäistä viikonloppua ja otan vähän karhua, kun ei tullut mitenkään juhlittua nelikymppisiä. Mulla ei ois lettiä enää päässä, jollen ois tänään saanut jo keinoo. Puoli vuotta mennyt, kun viimeksi olen ollut humalassa. Uudet naapurit vituttaa, kun kämppä oli melkein vuoden tyhjillään. Nyt olenkin minä alkanut haaveilla muutosta jonnekin pois tästä kämpästä......... Ihanaa ja seksinriittoisaa viikonloppuan, kuka sitä kaipaakin ;)

Pirtsi puhelimella sooloilee, menkkoja ei näy vieläkään!! Menkkamaisia jomotuksia mut mitään ei tule ulos! Tissit alkoi aristaa vähän ja eilen hetken tuntui, kun nännit ois syttyny palamaan!
Päiväpissistä tein apteekin oman, nega edelleen perkele.
Ostin toisenkin et testaan huomenna aamukusesta tai sunnuntaina jos ei ala näkymään menkkoja.

Attachments

Miten noi tikkujen viivat voikin olla noin mielenkiintoisia? Minunkin pitää vähän väliä tulla tiirailemaan niitä tuolta "rajan takaa" (n)

Woodoolle erityismaininta palstahistorian reippaimmista festeistä, vaikka ei toisiamme tunnetakaan :p

Kalabaliikki, tosta on hyvä muhitella etiäpäin, onnea matkaan kovasti!

Ja Pirtsi, tiedät kuka sinulle pitää peukkuja :love: Äskeistä kuvaa en saa suuremmaks joten en pysty tiirailemaan. Laita het aamulla sellainen jonka saa tosi suureksi ja jossa näkyy kaksi viivaa :)

Onhan toi tikku Pirtsi aika vaisu, mutta ehtiihän se vielä muuttua! Mites sinulla meni festit ja tikutitko? Jokunen päivä on viivalla aikaa ilmaantua. SimsalaBIM ja akrakaDABRA pissitkös Pirtsi väkevästi, lorotteletkos kuviot katottavaksi :D

Nyt pistit Pirtsi pahan! En uskalla sanoo muuta kuin että siinä vois olla "jotain" mitä eilisessä testissä ei ollu. Puhelimella toooosi vaikee arvioida. Näyttääks se livenä just tommoselta? Hirrrrveesti nyt tsemppiä et testi alkais näyttää kunnolla (y)

Pirde, ensinnäkin kiitos luottamuksesta (y) Piti ihan avata kone, jotta pääseen lähestymään kuvaa eri kulmista. Saatoin näyttää hieman friikiltä...

Mun taidot alkaa ehkä ruostua, mutta mä en valitettavasti näe tuossa mitään (n) Ärh. Katotaas vielä...

Härre gaaaad leidit! Täällähän on tuplaplussat. Ihan selkeät sekä Kalis että Äiti seiskanelonen! Nyt jännätään, toivotaan parasta ja odotellaan vielä Pirtsinkin testin mahdollista vahvistumista. (y)

Täällä toivutaan kaavinnasta. Helpotti henkisesti heti sen jälkeen. Nyt pääsee toipumaan ja toivottavasti myös nauttimaan kesästä!

Tämmöstä en kyllä odottanut, en ollenkaan, en milloinkaan. Otin siiderin pöydälle, oli niin lämmin ilma, ajattelin mennä terassille. Hetken mielijohteesta päätin kuitenkin kuluttaa sen testin tänään, enkä huomenna. Ajattelin, että jos en testaa, vuoto alkaa tänään jossain vaiheessa. Että sais edes sen minuutin jännittää tulosta, mikä aina ennen ollut nega. Kyllä alkoi pyörryttää ja olo vaan pahenee (siis fyysisesti, ei henkisesti).

Sahris, mulla on oireita ihan tasan NOLLA.

Yhteistyössä