40+ so what wol.13

Terve!!

Joskus kakskymppisenä sitä mietti, että elämää on vaikka hurumycket edessä, että ehtii sitä tätä ja tota. Ja nyt ollaan tässä, 40 v ja se lisääntymisosa alkaa olemaan ohi. Elämää toivottavasti paljon edessä, mutta tämä lisääntymisasia menikin ihan hupsis vaan. Mulla on useampi ikäiseni sinkkukaveri joilla ei edes exiä ole juurikaan. Eli lapsettomia. Aika karmaisevaa ajatella, että näin nopsaan se aikaikkuna meni. Ja noista sinkkukavereista ainakin osa on aina unelmoinut perheestä. Itse joskus mietin, että onko tuo omani nyt se prinssi rohkea, mutta on tuo ainakin perheen mulle antanut. 20 v ollaan pällistelty ja ihan hyvon rullaa, että vaikka tuo ei ehkä se maailmankaikkeuden komein ja rikkain ja prinssein ole niin ihan hyvin mulla on asiat. Onhan mulla kolme lastakin. :) Eikä nyt ole tarkoitus märistä huonoa miestä tai mitään lähinnä pohdin ääneen. Sinkkukavereita vähän surkuttelen, toivon, että löytävät kumppanin mutta varmasti jotain jää uupumaan jos lapsia ei saa. Tai juuri se, että jos tapaa vasta munasarjojen ehtoopuolella kumppanin, että ei edes kerkeä yrittämään. Toivomme tähän pinoon vielä kaikille onnistumisia, tässä onneksi on vielä toivoa edes sen hitusen!!

Mutta oma ovistikku eilen illemmalla oli kohtalaisen haalea. Nyt panttaan pissiä jotta pääsen puoliltapäivin tähtäämään kuppiin. Uteliaana odotan, voiko tuo enää tummua vai laimeniko pysyvästi. PArin pvän kokemuksella iltapissi on haaleampi kuin keskipäivän.. Raportoin vielä tämän päivän aikana. Tänne on tullut uusia hymiöitä, virtsasuihkua ei ole, mutta ehkä tämä sopii vessateemaan:poop:...

Ai niin se piti vielä kommentoida, että mä en noista haamujenhaamuista erota mitään. Sori Pirtsi.:unsure:

Terkut!! (y)

Viimeksi muokattu:
Woodoo, mulla on tapana (näköjään..) laitella tänne joka hemmeti kuukausi noita tikkujen kuvia, vaikkei niissä mitään näykkään :unsure:
Sitä vaan toivos niin kovasti sitä haamua edes siihen. Tein tottakai reippaana naisena tänään aamupissistä Pregcheckin ja aivan tyylipuhdas nega. Joten se siitä, taas.

Ja Zandi, sun puhelimessa ja mun silmissä on sama vika. Siinä siis näkyi sellainen punertava haamu, mutta olen myöskin niitä saanut aiemmin tarkoittamatta mitään. Ne härnää/vainoaa mua. Ihan puhdasta haamua ja plussaahan en ole saanut kuin yli vuosi sitten. Hetkinen, onhan siitä jo 2 vuotta. :oops:

Kyllähän sen varmasti tietää, kun se ihan oikea haamu sinne tulee, mutta tämä väliaika pitää kuluttaa haaveilemalla ja uskomalla unelmiin!

Mutta MaiMei, mikä fiilis? Mites muut piinailijat, äiti seiskanelonen, jimima ja Mileena?

No niin tämän päivän ovistikussa on ihan oikeasti tummempi viiva kuin kontrolliviiva. Nyt ihan oman jaksamisen vuoksi toivoisin, että kohta alkaa haalistumaan. Kuinka kauan voi olla näin tumma? Tämän kuvan perusteella ainakanin 2-3 pvää pitää vielä juhlia joka ilta!!:whistle: Sen kunniaksi tuhma hymiö ei tätä muuten jaksa..

WP 20150609 001[1]

Harmitus pirtsi kun ei plussa tule.. :(

Palataan uusien pissatikkujen merkeissä. :)

• Tykkää
Reactions: Karoliina74
Asiasta vielä sadanteen. Jos teillä on kesäiltaisin tylsää niin kattokaa Yle Teemalta uusintana tuleva kreikkalainen sarja Saari. Tulee ma, ti, ke klo 19. Areenassa on melkein kaikki jaksot, eilen tuli jakso 7. Joku hormonimyrsky on meneillään, katselin areenalta sängyssä ja kun siinä kuoli vähän niinkuin päähenkilö vollotin aivan täysillä. Vaikka olen jo ekalla kierroksella tuon sarjan katsonut. Suosittelen!! Vielä on 19 osaa tulematta. Tilasin just kesälukemiseksi kirjan, johon sarja pohjautuu. Hirveesti en telkkua kato, mutta tuo on ihan sikakoukuttava sarja. Areenalla on jaksosta 2 lähtien näköjään tallessa, tänään voi vielä tuosta kakkosesta hypätä kyytiin.

http://areena.yle.fi/1-2076893

jaksaa jaksaa painaa painaa!! Onnea vaan woodoo :D Mäkin tein tänään testit sekä oviksen, että raskaustestin.. Olihan tässä jo koko kesäkuu ilman raskaustestiä.. Kumpikin hyvin nega, en kumme,min pettynytkään, kun ei pitänytkään olla mitään :)

Juu niin se aika vaan napsahtaa monella umpeen, itte on tosiaan tässä pienissä toivon hippusissa vielä kiinni! Tietty jos ois ollut sellainen ihminen, että pääasia on tehdä lapset, niin sitähän ois ottanut jonkun jorman, josta ei niin edes tykkäis. Oishan siit voinut sit erota. Joskus yksi tuttu totesi mulle, että kun hän 30vee täytti niin sitten hän valitsi sellaisen, josta tulis hyvä isä. No siit en oo tiedä, onko hyvä isä, mutta hyvä siittäjä ainakin on ollut :D

No monella tavalla voi olla onnellinen ja valinnoistaan saa kiittää itteensä :)

Ai niin en mää usko mihinkään maailman mahtavimpaan prinssiin, ei tuokaan oo rikkain, eikä komein ja eikä helpoinkaan luonne, mutta muuten oikkei mukava ja ihana sopiva tällaselle vähä vaikealle ;) Niin, että luulen woodoo, että sulla on siellä iha hyvä miäs, jos edelleen on hyvin rullaa :)

Pirunpelto, ihana sun asenne, että pitää haaveilla ja uskoa unelmiiN! :)

• Tykkää
Reactions: Pirunpelto
Oi kiitos Zandi päivityksestä!! Ja tsempit odotteluun.

Pirtsi dääm, sais jo tulla sulle kelpo viiva!

Itellä on flunssaolo ja menkkaolo. Rinnat on ollut oudon vähän kipeät, mutta veikkaan että viime kierron jälkeen on hormonit vähän eri tavalla. Lämpöjä en oo mitannu, kotiin pääsen tänä iltana, sit mittaan. Mutta en testaa. Aikaisintaan neljän päivän päästä.

Mulla oli joskus olevinaan joku miesprinssi, mutta kun sen kaa kävi sit huonosti, olen tullut tulokseen, että vähemmän prinssi on paljon parempi!

Tervehdys kaikille! Ihania viestejä täällä!

Pirtti - en nähnyt minäkään viivoja, mutta Woodin itkut helpottaa kuin mikäkin.

Woodoo - repeilin sun vessakäynneille - kääri tosiaan hihat; -) tällä oli töissä vähän toisenlainen vessakeikka - tipahti puhelin pönttöön (ennen tarpeita) ja ku is ollakaan paitsiossa teidän jutuista tovin..

Mä oon just kelaillu tällä viikolla ihan samoja asioita, että nytkö se aikaikkuna meni ohi? Mä oon kans niitä, jotka ei halunnut tehdä lapsia niiden ohimenomiesten kanssa hä valitettavasti treffasin sen oikean isäkandin vasta varttuneempana. Oon miettinyt kovasti sitä, että miten sitä kuulukaan olevansa ikuisesti nuori (ja hedelmällinen) - olipas tutkinut reservejä aiemmin ja vaikka pakastanut talteen omia muniksiaan nuorena. Tosin silloin se ei olisi ollut mahdollistakaan. Tokihan se olisi ihanaa saada oma biologinen lapsi rakkaansa kanssa.

Zandin ja Karoliinan kanssa samaa mieltä - on jo puolilottovoittoa että on löytänyt sen oikean.

Kaikki - niin kauan toivoa, kun on kuukautiset ja ovuloidaan! Siihen elämän suureen ihmeeseen kun ei tarvita kuin se YKSI loistokas hedelmöittynyt munasolu, jotta ei luovuteta! Mahtavia tarinoita netti pullollaan näistä alle 5% ihmeistä..

Tämän ajatuksen kunniaksi kävin tänään ostamassa genre royalia! Joten eikun kaikki vanhat kanat munimaan!!!

Hyviä pissimisiä, oli se sitten ovista tai raskaustesti! Ja hyviä fuckfestejä ja ihania odotuksia! Tää jatkaa niagarana tähänkin yöhön..

• Tykkää
MORO!!

Eilen illalla ovistikun viiva oli edelleen vahva. Toivoisin, että tänään hiipuisi. Eilinen fuckfest oli hyvin kaukana rakkaudesta, mies oli nukahtanut nukuttaessaan eskarilaista ja käytännössä kävin väkivaltaisesti hakemassa sieltä petiin, asetuin asemiin ja totesin että lets go bebe!! Ei mies ihan ollut enää sitä mieltä että ou jee, mutta miehen tietyt alueet on kyllä niin tyhmät että ne oli heti että ou jee. Turha miehen siinä sanoa, että haluaisi nukkua. :cool: Todellista rakkauden juhlaa meillä siis eilen.

Mutta oireista. Mä alan ymmärtämään oireiden tulkintaa, kun olen ihan oikeasti sitä mieltä, että mulla ei mitään ovulaatio-oireita ole. Niin nyt kun viiva on vahva ja oikein analyyttisesti tilanteeseen suhtaudun niin todellakin on oireita. Eilen nipisteli ja kipristeli mahassa niin että ihan heikotti. Ymmärrän ihmisiä, joiden mielestä raskausoireet alkoi kp 2 mutta edelleen uskon että mielikuvitus on se suurin oire. Vaikka eilen ovuloin aivan järjettömästi oireillen niin tuskinpa tuo oikeasti normaalista poikkesi. Kohta olen sata lasissa taas raskaana. :ROFLMAO:

Tästä on tullut mun ovulaatiotikkujen tarina koko palstasta, tuskin maltattekaan odottaa uutta kuvaa työvessan tuotoksista? Puolen päviän jälkeen palaamme siihen.

Tsempit ja etenkin valujoille. :oops:

• Tykkää
Voi rakkauden juhla sentään :D

On tämä jokseenkin hupaisaa - surkuhupaisaakin! Me eilen pohdittiin mun suunnitelmaani lähteä kaveriporukalla reissuun loppukesästä ja tuumittiin, että jos ei olla projektissa vielä onnistuttu siinä vaiheessa niin pitää laskea tarkasti päivät, ettei ole vääränä päivänä eri paikassa:D Vuorotyökin tekee omat haasteet, yövuorojen aikaan pitää saada toi lapsukainen alkuillasta jonnekin, jos on oikea aika. ;) Viel on aika hyvin siinä onnistuttu! Kyl hätä keinot keksii ja joskus pitää olla pirun nopee :D Ja niin päikkärit lukitun ovenkin takana on mahdollista..

Mä kans oon aatellut, ettei mulla ole ovisoireita tai ainakaan mitään ole huomannut. Mutta viime kuusssahan mulla sattui niin paljon munasarjoihin, että tuntui, ettei pääse kävelemään. Luulin kyllä tietysti, että se oli jotain kiinnittymiskipua ja plussaa tuloo! :D Mutta jälkikäteen, kun hoksas, että kierto kesti niin pitkään, niin se kipu täsmäsi ovulaation ajankohtaan. Ja ei muute sillo mitään yritettykään, olin vaan yöt töissä kipuilemassa. Eli jos tässä kuussa yrittäis enempi osua oikeaan kohtaan eli kohta tikuttamaankin! :)

woodoo: (y) Yrittänyttä ei laiteta. Teikkis saa ainakin kunnon viivat testiin... Vaan onko tuo normaalia?? Montako päivää se on ollut noin tumma? Eikös Tyydeli sulla ollut sama juttu? Mitä Tyydeli kuuluu?

Laittakaa, laittakaa testejä ja kuvia! Pirtsi: testaa, testaa ja kun testaat, niin laita kuvia! Se on parasta tekemistä naistenpolin odotushuoneessa. Minusta on ainakin kiva niitä katsella ja miettiä, onko viivaa vai ei. Omat ovistestit oli niin himmeitä, että hyvä verrata teidän testejä niihin.

Kyllä ollaan kaikki samassa veneessä ajatuksiamme kanssa. Ihanaa, että kaikilla on joku ihana, jonka kanssa elämää elää. Tämä oma lapsi/lapset on vain kruunu kaikelle. Toisaalta ei meidän aika ihan ohi vielä ole, sillä onhan niin moni onnistunut. Mutta kyllä: epätoivo iskee.

ON: ihan pieleen meni koko tyhjennys. Kolmesti yritettiin lääkkeillä ja mitään ei tullut. Niinpä olen menossa kaavintaan. Jo kolmas! Ei kauheen hyvää tee kohdulle. Alan pikku hiljaa haudata ajatusta toisesta lapsesta. Tästä toipuminen vie sen puolisen vuotta ja jos taas menee vajaa vuosi raskautua. Hmph. Tällä kertaa ajatukset on ihan :cry:.... Niin paljon muutakin kuin luopumista kuin pelkkä tämä alkio.

Mutta te muut... Antakaa mennä! Go, girls, go! Mulla menee varmaan aikaan ennen kuin mikään tulee koloni lähelle... :oops:

Virkille voima-annoksia!! Rankkaa joudut kokemaan :( :(

Woodoo: todella vahvaa viivaa, ohhoh vaan! Voiskohan olla jotain sellaista, että irtoaminen yrittää tapahtua, muttei syystä tai toisesta tapahdu? Muutama päivä kaiketi on ihan normaalia. Mulla on "pahimmillaan" ollut 3 vrk tumma viiva, nyt muutaman kierron 1-2vrk. Muttei ikinä noin tumma kyllä. Plussakierrossa eli viime kierrossa ei ollut kunnolla tumma olleskaan.

Toimispa munkin miehen alaosat tuolla lailla, mutta ei... Aivot on ihan liikaa hällä mukana! Jo fuckfestien toka kerta on sellainen, ettei meinaa enää onnistua mikään...

Tuli jo punertavaa vuotoa, blaaaaaah. Pientä toivoa on ollut, kun rinta-arkuus oli murto-osa normaalista eli jotain oli oudosti, mutta eipä vissiin tarpeeksi oudosti. Ehkä sain nyt hyvitystä siitä, että viime kierrossa rinnat olivat kipeät 18vrk putkeen. Nyt ei kunnolla yhtään. Dpo13/14 siis, huomenna varmaan hanat aukeaa.

Hei nyt oikeesti mä lopetan testaamiset alkujaan! Mä olen hukannut mun pienen pissapurkin. Se ei ole tässä mun työpisteellä.

Mulla ei ole mitään muistikuvaa tuosta, tikun kanssa oon vaan sählännyt. Oonko mä oikeasti jättänyt sen pissaa täynnä veskiin vai häh? Ei se siellä enää ainakaan ole. Voi elämän kevät, mä olen niin tohelo että just oon pelännyt että tikun tai jotain jäävän jälkeeni. Onneks sentään tikut kuvaan niin ei ne voi vessaan jäädä. Mutta mihin mä huomenna pissin? Ja hitto kukahan sen mun pissapurkin on veskistä löytänyt...

:geek:

Virkille hali, tuo kaapiminen on jotenkin niin karu juttu. :(
Ja MaiMeille myös tsemppiä.

Kiitos kysymästä Virkki! Mitäs tässä. Märkää on, mutta testit vasta edessä päin. Testailen ovista loppu viikosta.

Mulla tosiaan oli tänä vuonna kaks ovista niin, että se viiva pysyi vahvana semmoiset 4-5 päivää. Sitten taas palasi normaaliin käytäntöön, että päivässä parissa viiva vahveni, pysyi vain päivän tai puoli päivää vain vahvana ja haaleni sitten. Tiedä sitten mitä se tarkotti. Täällä kun kuitenkin edelleen. Ja itse henk koht pidän enempi yhden päivän plussasta.

Nauratti kyllä tuo, voiko itse nukkua sillä aikaa kun mies duunaa, woodoo.

Noista keskenmenoista, mä juuri nyt en edes muista, jouduinko kaavintaan kerran vai kahdesti... Kahdesti kai?! Mutta ei ne ainakaan mennyt niin kuin strömssöössä. Mikään niistä. Joten tiedän kyllä mistä puhut, virkki.

Woodoo, nehän sanoo, että jos monta päivää ovista plussaa, niin se eka lasketaan. Mutta kuka sitä nyt uskaltaa jättää varmistamatta. Sulla on ihana mies, tai sen alakerta, kun ymmärtää näiden juttujen päälle.
Silloin kun meillä vielä kuviteltiin, että luomusti tärppää, niin kyllä väsymys vei miehestä usein voiton. No myönnettäköön, että minustakin. Ja ei se alakertakaan ymmärtänyt naisten päälle yhtään sen enempää silloin. Tai no jos ymmärsikin, niin ei ainakaan sitä että nyt tarvitaan ne pikaiset tarjottavat, eikä sen enempää. Oikeesti on ihanaa, että nyt saa harrastaa tuotakin rauhassa (ai niin eihän me mitään nyt uskalleta edes harrastaa, kaiken varalta, vaikka tiedetään ettei voitaisi sillä vahinkoa aikaiseksi saadakaan)
Oikeasti se kävi työstä siinä vaiheessa, kun ovulaatio alkoi olla ovella, vaikka joka kierto oli niin mukava aloittaa harjoitukset. Jep, tosi romanttista.
Kyllä mä niin olen saanut nauraen seurata tuota sinun matkaa tämän kierron ovulaatioon ettei tosikaan. Voisit alkaa kirjoittamaan kirjaa, saat asian kuin asian kuulostamaan ihan älyttömän mielenkiintoiselta. Tämä pisuastian hukkaaminenkin oli niinkuin piste iin päälle. Etkä voi oikein alkaa sen perään edes kyselemään. :D
(mies muuten sanoi juuri, että mulla taitaa olla joku ongelma, mä nauran täällä siis oikeesti ääneen. :D)

MaiMei, vielä on toivoa. Niinkauan kuin hanat aukeaa.

Virkki, ei sua todellakaan helpolla päästetä. Ei edes tällä kertaa. Olet niin ajatuksissani.
Mitä tarkoittaa kolmesti yritettiin? Tai siis kuinka kauan niiden lääkkeiden oton välillä oli aikaa? Onko ne osanneet sanoa mitään miksi sinulla ei tuo lääkkeellinen tyhjennys onnistu? Joudutko olemaan kaikki nuo välit lääkärissä, vai pääseekö sieltä välillä pois? (huomaa, että meikäläinen alkaa ensi viikkoon valmistautumaan, kun hirvee tentti päällä)
Mutta, ihan hirveesti voimia tästä yli pääsemiseen. Ei sitä ikää parane liiaksi miettiä. Lapset pitää nuorekkaina, niin hyvä niitä lapsia on tehdä vaikka se vuosi, kaksi tai kolme tulisikin lisää.

ON. eilen nippaili aika kovasti pariin otteeseen oikealla joko kohdun reunalla tai munasarjassa, en tiedä. Yöllä nukkumaan mennessä tuli tummaa verta limoissa pariin otteeseen vessassa käydessä. Ihan kuin harjoiteltaisiin pikkusen jo ensi viikkoa. Sinällään en enää jaksa hämmästyä mistään. Olen jo alkanut erkaantumaan koko raskaudesta(niin pahalta kuin se kuulostaakin), että mulle olisi varmaan melkoinen järkytys jos ensi viikolla ilmoitettaisiin, että täällähän on kaikki normaalisti.
Ajatukset on kuitenkin jo kääntyneet seuraavaan hoitokertaan, että kyllä sellainen meille on tulossa, sitten kun sen aika on. Vaikka aiemmin maalailin, etten jaksa tällaisia uutisia. (on tässä kyllä niin pojamudissa kotvanen pyöritty, ettei tämä kyllä millään tavoin helppoa ole). Eihän niitä keskenmenoja voi yhdelle tulla montaa peräjälkeen, vaikka onhan sekin tällä palstalla todistettu vääräksi.

Ihanaista loppuviikkoa itse kullekin. Liput korkealle!

• Tykkää
Reactions: woodoo
Kalabaliikki, sehän on plussa :) Onnea ja vahvistuvaa viivaa!

Mä en muuten tajua miten testifirmat kehtaavat "lupailla" noita 6 päivää ennen menkkoja testailuja, kun normaalissakin tapauksessa munasolu olis ehkä juuri kiinnittynyt tai kiinnittymässä, joten dpo 8 on ihan tosi aikainen hetki testata. Mutta taitaa olla niin, että markkinoinnissa kaikki on sallittua!

Kalis, plussahan tuo, onnea!! Toivotaan että pysyy matkassa vielä pitkään!! Mä en tiennyt että noin aikasin voi nähdä mitään..

Minä löysin eilen vielä illan pimeydessä pissakupin työpaikan vessan roskista. Nyt on vaihtoehtoja kolme. Joko olen itse ajatuksissani sen sinne viskannut, tai sitten seuraava kävijä on sen nähnyt puhtaana reunalla ja heittänyt pois tai sitten joku on sen pissaa täynnä löytänyt ja viskonut pois. Koska varmuutta ei ole pitää kuppi pitää visusti piilossa. Jos joku sen on pissa täynnä bongannut ja näkee sen mulla niin tietää ainakin että jotain outoa duunailen pissani kanssa. Eli entistä salasemmaksi menee vessakäynnit..:p

Eilinen festi oli varsinaista ilotulista taas, teinit lähti kauppaan ja vika räpläs ipadia, ei muuta kuin tähtääjä paikalle ja pieni hotkaisu kellariin ja se oli siinä. On tuo mies kyllä, jotenkin se on sille vissiin miehisyyden mittari että toimittaa kun pyydetään. Ilmoitti että illalla aikoo nukkua, että nyt on tilaus toimituksessa tai ei lainkaan. Käy se niinkin.

Tänään toivon että viiva on kadonnut jotta voitaisiin vaikka vkl huilia. Tänään varmaan vielä pitää tsempata..

Mutta ihanaa kun plussaa tuulee, lisää tähän pinoon ja pian!! Että mä jännään Zandia, entä jos kaikki onkin hyvin..

Viimeksi muokattu:
Hyvä Kalis!! Kunpa viiva nyt vahvistuisi ja tästä tulisi jotain valmista. Jännätään yhdessä. :)

Woodoo se jaksaa vaan painaa. Toivottavasti pääset huilimaan välillä.
Tyydeli, kiva, että olet linjoilla. Kierrossa siis vaan rauhallisempi vaihe menossa.

Zandi: oon käynyt polilla aina päivisin tarkastuksissa ja kotona aina eri päivinä napsinut cytotecia ja yrittänyt tyhjentyä. Mulla on varmaan kiinnikkeitä tai jotain tuolla kohdussa ja lääkärin mukaan "syystä tai toisesta sieltä ei tavara pääse ulos". Jos sinulla ei ole sektioita tai aiempia kaavintoja ja jos joutuisit tyhjennykseen (mihin on vielä pitkä matka), niin tavallinen tyhjentyminen on ihan mahdollista! Mutta saakelin tiukkana on saanut olla, että on huomioitu historia ja otettu vakavasti. Tämä kaavinta oli varmasti ainoa oikea ratkaisu, koska vuoto on loppunut kokonaan ja eilen ainakin kohdussa oli paljon tavaraa jäljellä. Toivon mukaan toimenpide onnistuu kerrasta! Mikä Zandi sulla tilanne? Vuotaako? Toivotaan sulle paljon paljon tsemppiä ja Alkion kasvua ja sykettä. Raastavaa aikaa!

Lievää haalentumista huomattavissa, jipii. Ilm muna on jo matkalla? Toivottavasti. Tänään vielä laitetaan tilausta illaksi, mutta ehkä huomenna ollaan jo raskaana:D

tän pvän tikku

Eilinen vertailuun..

Mielessä vaan tuhmuudet, taitaa olla otolliset lisääntymisajat. Mies ei tiedä mikä iskee illalla kun väkisin taas hänet otan. Näin meillä tänään, taas... Lapsille vaan laput silmille. :)

• Tykkää
Voi Virkki, kun edes pääsisit helpommalla tuosta fyysisestä puolesta, mutta ei! Voimia ja jaksamista! Zandi tsemppiä ja jaksamista ensi viikkoon! Toivottavasti tulisi vielä hyviä uutisia!

Kalabaliikki Onnea! Ihanan cool päivitys :D Kyllä tuo aivan selkee oli, mutta tietty ootellaan ootellaan. Ja toivotaan!

Täällä mitään elämää ovulaation suhteen ainakaan. HItto jos se nyt sattuu juhannukseksi, kun siellä se yrittely onkin hankalampaa!

Ja Woodoo tehokasta ttoimintaaa! :D

Yhteistyössä