Woodoo, nehän sanoo, että jos monta päivää ovista plussaa, niin se eka lasketaan. Mutta kuka sitä nyt uskaltaa jättää varmistamatta. Sulla on ihana mies, tai sen alakerta, kun ymmärtää näiden juttujen päälle.
Silloin kun meillä vielä kuviteltiin, että luomusti tärppää, niin kyllä väsymys vei miehestä usein voiton. No myönnettäköön, että minustakin. Ja ei se alakertakaan ymmärtänyt naisten päälle yhtään sen enempää silloin. Tai no jos ymmärsikin, niin ei ainakaan sitä että nyt tarvitaan ne pikaiset tarjottavat, eikä sen enempää. Oikeesti on ihanaa, että nyt saa harrastaa tuotakin rauhassa (ai niin eihän me mitään nyt uskalleta edes harrastaa, kaiken varalta, vaikka tiedetään ettei voitaisi sillä vahinkoa aikaiseksi saadakaan)
Oikeasti se kävi työstä siinä vaiheessa, kun ovulaatio alkoi olla ovella, vaikka joka kierto oli niin mukava aloittaa harjoitukset. Jep, tosi romanttista.
Kyllä mä niin olen saanut nauraen seurata tuota sinun matkaa tämän kierron ovulaatioon ettei tosikaan. Voisit alkaa kirjoittamaan kirjaa, saat asian kuin asian kuulostamaan ihan älyttömän mielenkiintoiselta. Tämä pisuastian hukkaaminenkin oli niinkuin piste iin päälle. Etkä voi oikein alkaa sen perään edes kyselemään.
(mies muuten sanoi juuri, että mulla taitaa olla joku ongelma, mä nauran täällä siis oikeesti ääneen.
)
MaiMei, vielä on toivoa. Niinkauan kuin hanat aukeaa.
Virkki, ei sua todellakaan helpolla päästetä. Ei edes tällä kertaa. Olet niin ajatuksissani.
Mitä tarkoittaa kolmesti yritettiin? Tai siis kuinka kauan niiden lääkkeiden oton välillä oli aikaa? Onko ne osanneet sanoa mitään miksi sinulla ei tuo lääkkeellinen tyhjennys onnistu? Joudutko olemaan kaikki nuo välit lääkärissä, vai pääseekö sieltä välillä pois? (huomaa, että meikäläinen alkaa ensi viikkoon valmistautumaan, kun hirvee tentti päällä)
Mutta, ihan hirveesti voimia tästä yli pääsemiseen. Ei sitä ikää parane liiaksi miettiä. Lapset pitää nuorekkaina, niin hyvä niitä lapsia on tehdä vaikka se vuosi, kaksi tai kolme tulisikin lisää.
ON. eilen nippaili aika kovasti pariin otteeseen oikealla joko kohdun reunalla tai munasarjassa, en tiedä. Yöllä nukkumaan mennessä tuli tummaa verta limoissa pariin otteeseen vessassa käydessä. Ihan kuin harjoiteltaisiin pikkusen jo ensi viikkoa. Sinällään en enää jaksa hämmästyä mistään. Olen jo alkanut erkaantumaan koko raskaudesta(niin pahalta kuin se kuulostaakin), että mulle olisi varmaan melkoinen järkytys jos ensi viikolla ilmoitettaisiin, että täällähän on kaikki normaalisti.
Ajatukset on kuitenkin jo kääntyneet seuraavaan hoitokertaan, että kyllä sellainen meille on tulossa, sitten kun sen aika on. Vaikka aiemmin maalailin, etten jaksa tällaisia uutisia. (on tässä kyllä niin pojamudissa kotvanen pyöritty, ettei tämä kyllä millään tavoin helppoa ole). Eihän niitä keskenmenoja voi yhdelle tulla montaa peräjälkeen, vaikka onhan sekin tällä palstalla todistettu vääräksi.
Ihanaista loppuviikkoa itse kullekin. Liput korkealle!