40+ so what wol.13

Voi Virkki, miten kurjaa! :( Mutta niin kuin täällä jo todettiin, olisko kuitenkin syytä käydä vielä toisen lekurin juttusilla? Tuo syke ilman alkion kehitystä on mullekin uusi juttu. Joka tapauksessa haleja ja jaksamista sinulle! <3

Samoin Zandille kovasti tsemppiä ja jaksamista! Toivotaan parasta!

Äiti seiskanelonen, voishan tuo olla kiinnittymisvuotoakin...?! :) Mutta jos ei, niin pahoittelut!

Itselläni ei mitään uutta. KP 23 ja luultavasti vasta DPO 6 eli pitkä kierto ilmeisesti tiedossa. Ellei sitten kroppa tee mulle kunnon kepposen ja menkat kuitenkin alkaa ensi viikon alkupuolella, niin kuin normaalisti olisivatkin alkaneet. :eek: Mitään tuntemuksia tai oireita ei ole. No, katsotaan.

Virkki, olen samaa mieltä kuin Jimima, eli mieti vielä toista lääkäriä.
Tuossa torkkuessa mietin, että itse taidan käydä vielä toisessa paikassa ultrassa, jos ensi kerralla näkyy syke, muttei kasvua. (mullahan on kuitenkin eri lääkäri ensi kerralla)
Tosin lääkärini puhui jotain samankaltaista kuin Virkinkin lääkäri, että kai se tosiaan on mahdollista. Eli syke löytyy, mutta kehittyminen on vaan seisahtunut tai se on niin olematonta, että ennemmin tai myöhemmin tulee kuitenkin keskeytymään. Vaikeita asioita, niin vaikeita.
Vähän kerkesin netissä surffaamaan ja pääasiassa tällaiset alut, että ei ole viikoillaan, eivät ole päättyneet hyvin, mutta kyllä niitä onnellisiakin loppuja on. Otokseni on tosin vähäinen.

Kiitos tsempeistä! Ja kiitos, että olette olemassa, kyllä minä teille tänään vaan olen niin vuodattanutkin itseäni. Ajatella, jos tätä palstaa ei olisi, minne minä olisin pääni sisällön pukannut?

Heippa kaikille! Tällä ollut haasteita päästä uudelle palstalle - typerä uudistus. Ja sitten työt on imaisseet...

Virkki - kaukohalaukset huonosta tuurista - toivottavasti oikeasti nyt edes tyhennys menisi kivuttomasti ja nopeasti. Aiemmat kerrat kuulosti ihan horrorilta - mutta älä anna periksi! Meidän ikäisten statistiikat kun tuottavat tätä tulosta, mutta aina joku menee maaliin ja saa sen ihanimman lahjan - ei anneta periksi. Jos vaikka rennosti vaan kuksitte ilman tikutteluja, niin you never know!

Zandi - tsemppiä - kyllä se voi vielä hyväksi kääntyä - ja jos ei, niin pakkasukot oottaa sielä - lucky you!

ON: mulla menossa jo dpo12, kp 24/29. Nyt on ne vatsanippailutkin kadonneet, mitä oli ehkä "kiinnittymisen" aikaan. Tein eilen ja toissapäivänä negatiiviset raskaustestit. Amerikkalaisen tutkimuksen mukaan eilen vain 20% 5500 naisesta sai negatiivisen dpo 11. Joten joko kuulun tuohon 20% tai sitten tällä välikierrolla ei tärpännyt. Testailen varmaankin joskus su-ke välillä uusiksi, sillä ens ke-to olisi kierron mukainen kksten alkamisajankohta. Mutta näistä hoitojen välikierroista kun ei koskaan tiiä. Millä dpo:lla olette saaneet positiivisen raskaustuloksen?

Mutta nyt tän on pakko mennä nukkumaan - ollut 5h yöunilla töissä ensin 13h...joten nyt alkaa riittää :)
Hyvää vkl kaikille!! Ja vaihdellaan kuulumisia!

Jos tuhruista laskee niin tänään kp 9. Jos vuodosta niin kp 6. Ekan pissan tein ja viiva melkei sama kui kontrolli. Nyt pitää pissiä tikkuun tiuhaan että näkee koska alkaa himmenemään. Jännää. Ei mulla muuta. :)

Oon ollut täältä pari päivää pois reissun takia enkä usko lukemaani: voi Virkki!!! :( :( Laittaisin tähän halaushymiön, mutta ei puhelimella toimi, enkä saa oikein tolkkua noista uusista niin pieninä. Ja myös Zandi!!!!! En kestä, jos teillä käy huonosti! Ei saa käydä!

En kykene nyt enempiä, mutta voimia hirmusti ja hengessä mukana ollaan, ootte ajatuksissa!!

Muille onnen tuulia myös!

Itellä joku dpo9 vai mikä, ei mitään maininnan arvoista. Eilen join viis alkoholiannosta, ei kiinnostanut miettiä et kannattaaks.

MaiMei, ei auta kuin toivoa parasta.
Nyt olen päättänyt, että maanantaina soitan ja siirrän seuraavan ultran 18.6. päivältä 16.6. päivälle. En todellakaan ala silloin kärvistelemään pitkää viikonloppua tällaisissa fiiliksissä. Olisin nytkin soitellut klinikalle ja kysellyt asioita, jos se vain auki olisi. Eli en toista virhettä, että vapaita vastaan menen tuollaiseen paikkaan, kun niitä huonoja uutisia voi tulla (minähän en niitä nyt kuvitellut saavani :()

Woodoo, kai siellä siis festit on käynnissä, eikä vain odotella viivan himmenemistä?

Babez, todella ärsyttävää. Mutta jos kesän lämpö toisi raskauden teillekin, tai talven pakkaset niiden jälkeen. Tavalla taikka toiselle. Tsempitykset sinne!

Täällä oli eilen illalla limojen mukana aavistus vanhaa vertaa. Liekö ultrasta vai keskenmenoko ilmoittelee pikkuhiljaa tulostaan. Todennäköisesti ekaa, eihän mua "helpolla" tästä päästetä. Vkoloppu on mennyt nettiä selatessa aiheen tiimoilta ja yhtään fiksummaksi en ole tullut. Tai olen. Pitäisi lopettaa koko raskaushaihatukset yrityksineen, niin säästyisi monelta stressiltä ja surulta. Miksi ihminen kiusaa itseään näin? Tai miten oppisi, tulee jos on tullakseen, jos menee kesken, niin sitten oli tarkoitus mennä ja uutta putkeen vaan? Tähän olen kyllä kovasti pyrkinyt, mutta ei se näemmä mene niin kuin haluaisi.
Suoraan sanoen tää vkoloppu on ollut yksi paskimmista viikonlopuista elämässäni. Teille kaikille, etenkin Babezille kiitos, että olen saanut tuntojani purkaa. Se on kovasti helpottanut tuon teinarin olemassa olon lisäksi.
Huomenna onneksi työpäivä, niin saa jättää kaiken tämän taka-alalle ja mielen täyttää ihan muut asiat. Kerrankin iloinen, että ne vie niin sataa mukanaan.

Babez, voi harmi. Ajattelin, että sulla oli vain kiinnittymisvuotoa, mutta pah! Uutta yritystä uudessa kierrossa. Jos lohduttaa yhtään, niin minullakin alkoi tänään "vuoto". Lääkkeellinen tyhjennys on aloitettu ja päivä on jo sen suhteen pitkällä. Vain muutamia hyytymiä on tullut, joten kaavinta odottaa. :confused: Kunpa vaan se tehtäisiin mahdollisimman nopeasti.

Zandi, tiedän tunteesi. Minäkin olin ihan stressissä. Luin aamulla ensimmäisenä kaikki nettijutut ja vielä varalta illalla samat. Kroppaa kuuntelin alati ja ravasin vessassa tarkastamassa tilanteen. Hyvä, että siirsit aiemmaksi sitä seuraavaa ultraa. Ei tarvitsisi montaa vkoa asiaa pyöritellä.

Maimei: villiä ilottelua! ;) Minäkin olen päättänyt, että kun tämä sonta saadaan tästä alta, niin juon samppanjat ja syön sushit. Täysin rinnoin! Olen hieman helpottunut nyt tilanteestani. Vaikka olen toki surullinen ja harmittaa kamalasti, niin toisaalta kamala stressi ja jatkuva pelko on poissa. Enää ei tarvii arpoa. Mietin jo, että jos alkio on koko raskauden liian pieni, en pysty yhtään nauttimaan raskausajasta. Ja niin se minunkin mieli muuttuu, että oon miettinyt jopa tulevaakin. Jaksaisinko vielä yrittää? Tosin ensin pitää selvittää kaikki kokeet! Luomusti ei ehkä enää kuitenkaan. Ugh. Ei pidä mennä kuitenkaan asioiden edelle. Tämä alku pitäisi saada jotenkin ulos, joten taidan tästä ruveta tekemään askelkyykkyjä!

Ladies: aurinkoista sunnuntaita synkkien hetkien keskeltä. Lippua vaan korkeammalle ja kohti uusia haasteita! Kyllä meistä joku onnistuu!!!

• Tykkää
Reactions: Zandi
Tsemiä Virkki!! Tiedän tuon tunteen...mutta mullakin tyhjennys alkoi samalla tavalla ja tyhjwntyi ilman kaavintaa.. ekat 2pv oli pahimmat ja sitten vaan pelkkää kirkasta vuotoa yht. 7pv.

Kiitos Zandi - on niin tärkeetä päästä purkamaan tuntojaan! Kiitos myös itsellesi ja tällä palstalla olijoille myötäelämisestä. Kyllä me vielä onnistutaan! Samaa mieltä Virkin kansssa!

Valutaan siis yhdessä uuteen nousuun!

• Tykkää
Reactions: Zandi
Terppa!! Mä olen niin tohkeissani ovistikuista, että pakko ihan kuvata ja raportoida. Tässä alla kuva kolmesta tikusta. Eka eilen, toka tänään aamulla ja kolmas äsken. Musta toi toka näyttää aika lupaavalta? Festeja on taas ollut, jaksan vaan ihmetellä miten mies voi olla niin innokas, salko pystyssä koko ajan. Luulis että jossain kohtaa kypsyttää. Eilen iltapäivällä paineltiin, aamulla ajattelin että paree parantaa simppjen laatua.. Tuon keskimmäisen tikun perusteella lienee perusteltua päästää mies satamaan tänään, ja itseasiss pakotta jos into olisi laantunut! Jotenkin jännää kyllä, jos näin aikaisin on positiivista, tarkoittako se, että kierto alkaa mulla tuhruista? Niin tai näin jos tuo alkaa nyt pysyvästi haalentumaan on menkkojen ja oviksen välinen vaihe mun käsittääkseni tarpeeksi pitkä. Nyt siis kp 8 tai 10-12.

WP 20150607 001
valotukset kuvissa vähän huonoja tässä toinenkin..

http://aijaa.com/KUUl1v

Miten tikkujen tulisi käyttäytyä, laimeneeko konaan vai vain vähän? Pysyykö tummana kauan? Jännitän huomisia pissoja. Ja aika fakiiri saa olla jos pullonkorkkiin osuu!! Mä pöllin s-raudasta eläinlääkemittakupin (vaikken eläinlääkettä ostanut) eli noin tuplasti pullonkorkki. Mun pissa suihkuaa kuin seonnut sadettaja!! ihan hirveetä. Tietäispä työkaverit vaan kun huomenna jakkupuvussa ja korkkareissani kipitän veskiin, että kohta siellä pissitään sormille!! Voi elämä ja voi yök!!

No mutta, itsekkän oman selostuksen jälkeen (anteeksi olen vain jotenkin innoissani) vielä paljon paljon onnea Virkille tyhjenemiseen, toivottavasti onnistuisi!! Mulla ei koskaan ole mitään megaklönttejö tullut, joten hyytymien määrä ei välttämättä kerro onnistumisesta. Zandille pidän vielä peukkuja ja Babezille pahoittelut menkoista. Oliko muita huomioitavia.. KAikille tasapuolisesti haleja!

Nyt pikkuhiljaa iltahommiin.. Tiedätte kyllä mitä ne on.. :)

• Tykkää
Reactions: Zandi ja Babez74
Voihan tuska... En olisi ikinään kuvitellut, että MINÄ ostan ovistikkuja. Mutta niin vain ostin. Kun ei ole mitään käryä tällä hetkellä kierrosta eikä mistään, ja mieskin vain viikonloput työn takia täällä... Kierukka siis poistettu 22.5. ja viikko sitten olin ihan varma, että joko ovuloin tai olen raskaana, kun niin kamalasti nipisteli alavatsaa ja vatsa oli ihan turvoksissakin. No, raskaustestin tein ja se oli miinusta. Nyt mietin, että jos se ei ollut ovulaatio, niin ksokahan sitä sitten mahtaisin ovuloida, kun tuosta kierrosta tosiaan ei käryä.. Jos muutama päivä kierukan poiston jälkeen tullut parin-kolmen päivän vuoto olis ollut muka menkat, niin sen puoleen nyt pitäis olla h-hetki. Siksi siis ne tikut.. torstaina vain kontrolliviiva, perjantaina ja lauantaina tosi haalea viiva ja tänään taas pelkkä kontrolliviiva. Mutta kun ymmärsin, että sen testiviivan pitäis sitten olla ihan selvä jos niikseen on..? Välillä ajattelen, että jso vaan lakkais ajattelemasta koko asiaa ja katsoisi miten käy...

Kurjaa on ollut täältä lukea myös näitä ei niin mukavia uutisia... Ei se ole aina reilua tämä elämä, ei... :/

VOIMIA VALUVILLE! Voi nyyh sentään teidän ja meidän kanssamme! Zandi pitää nyt toivoa yllä, kaikki ON hyvin!! Woodoolla oli hauska viesti, kovin nauratti :) Hyvä, että mies jaksaa juhlakuntoa!

Tääl vasta tänään rinnat kipeytyneet, taas epätavallisia juttuja. Mutta normaalin rajoihin se menee. Vähän niinkun olis menkkajuilintoja jo. Että kohta perässä valutellaan!

MaiMei dpo10 kp26

Voi valumiset ja pienet alut ja nopeat loput. Kauhean työputken aikana ei ole kerennyt kuin käydä lukemassa täällä.

En kerennyt ovistikkuillakaan viikonloppuna, mutta jospa huomenna. Jostain syystä nyt on jotenkin "limaisa" olotila :O Toisaalta on olotila, että ois raskaana?! Sekoon siis varmaan päästäni, koska luultavammin se ovulaatio on mulla joskus 10 päivän päästä tai jotain.. Justhan ne valumisetkin loppuivat! No pitää varalta kellistää mies joka päivä ;) eli kp 12/31-39

MaiMei, kyllä juu välillä saa ilotella, itte taisin vetästä kuoharipullon ihan vahingossa menkkojen aikaan.. :whistle: jostain syystä siinä menkkojen aikaan tuntuu turvallisemmalta juoda ja ehkä vähän taas potutti koko hommakin.

Woodoo! Hyvät kuvat, eli tommoisia pitää saada! :D Naureskelen kuvitelmalle, kun töissä sähellät vessassa! Ota jakku pois, ettei roisku hihoille! :LOL:

[URL]http://aijaa.com/QL8IJU[/URL]

Pikaa taustalta taas. Pirtsin sekoilut vauhdissa ja myös minä sähläsin työpaikan vessassa. Yövuorossa parin tunnin lirkki ja tuohon testin alareunaan alkoi tulla punaista länttiä mutta jäi tulematta?
Mua härnätään. Menkat alkanee kohta. Migreenit sun muut oireet jo päällä mutta voi itku jos sen plussan saisi joku meistä!

Virkki,babezi ja Zandi ootte mielessä ja ajatuksissa. Kaikki muutkin tottakai. Luen joka päivä juttujanne mutta tää puhelimella kommentointi on perseestä.
Woodoolla näyttäs muuten että se keskimmäinen tikku ois plussa ja nyt hiipumassa?!

Attachments

No mä jo mietinkin että missä missä Pirtsin testit! Ettei vaan oo luovuttanut! Jee, testipiinaa :) Ite en testaa. Ei oo testejäkään tääl lapsen mummolassa. Ja sellainen olo et tuhru turahtaa ihan just. Tänään kun voi olla jo dpo12 myös yhtä lailla.

Mä en oo noista Dpo:ista nyt kauheen kärrillä mut otaksun että n.dpo10 tänään.
Kyllä mä olen tosi allapäin näistä jatkuvista negailuista ja tiedän ettei tärppi käy mut jotenki sitä haihattelee silti noiden testien kanssa et jos ees vahingossa tuliski jotain. Joka ikinen kuukausi vuodesta toiseen sama homma :unsure:.

ÖÖ Woodoo, eiköst ton vasemman puolen viivan pidä olla tummempi kuin kontrolliviivan, jotta ois ovis? luin eilen jotain ohjeita, kun sain jo sätkyn, että täs näkyy viiva. Mutta en oo ammattilainen, oon ihan harjottelija tässä hommassa! Ainiin muuten, voisin kohta taas mennä ittekin pissimään purkkiin! Onneks niitä testejä on ny!

Mää tässä mietin, että mua kyllä rupee jo v..tuttaan rankemmasti, jos ei taaskaan napsahda. Phuuh! Miksei kaikki vois mennä kohdalleen helposti ja nopeasti ja jajajajajaj Hiton suurperhejututkin hesarissa tänään, sitten naamakirjassa, joku totes, että hänkin on suurperheellinen näköjään. Taas rupes ottaan päähän, että miks näin myöhään piti vasta tulla jonku mukavan.. Epäreilu elämä! No sellaista, kesä ja kärpäset kuitenkin, että jos ilon kautta... :mad:

Korjaanpa kommentointiani vielä, kun nyt vasta hokasin sen WOodoon tän päivän testin, siinähän ne on iha samanveroisia :)

Viimeksi muokattu:
Karoliina, ajattele sinä sentään löysit sen ihanan ihmisen elämääsi, kaikki ei sitä löydä. Monet vielä kärvistelee sellaisen partnerin kanssa, josta ajattelee, ettei ehkä olekaan itselle tehty. Ja monet ei löydä ketään rinnalleen sopivaa. Sinulla on siis jo iso onni tässä kohtaa <3

Mutta tuon voi meistä jokainen varmasti alleviivata, että on niin ärsyttävää, kun homma ei mene, niin että tehdään vaan. Ehkä hieman aikataulutettaisiin ja se olisi siinä. Ehei, ehei. Tässä sitä pitkäpinnaisuutta todella harjoitellaan. Allekirjoittanut kun ei ole mitenkään pitkien projektien ystävä, niin voitte kuvitella, kuinka hankalaa tämä tosiaan on.

Pirsti. Mun näyttöön on varmaan tehty joku vika. Mä nään haamujen haamun siinä tämän päivän testissä! Mun pitäisi olla varmaan kommentoimatta mitään, jos kukaan muu ei siinä mitään näe... Aiemmassa en näe minäkään mitään.

Ovistikuista. Minusta nuo käyttämäni wondfon ovistikut oli aivan loistavia. Ne vahvistui tasaisesti ja sitten kun oli the päivät, niin testiviiva punersi ennen kuin kontrolliviiva. Sillä oli hankala saada kovin väärää tulkintaa. Silti aina varmistelin digillä kyseisenä päivänä, että menihän putkeen. Joskus olin kuitenkin päivää liian aikaisessa. Ja minä testailin yleensä aamupissasta, vaikka muutoin sanottaisiinkin, että se ei olisi paras, niin minä siitä välittänyt ja hyvin toimi. Joskus testasin bonuksena kun tulin töistä kotiin ja olin ollut jalat ristissä muutaman tunnin. :) Mutta suosittelen. itse ostelin 21kpl:een pakkauksissa. Noita taitaa saada liuskoina, mutta minä tykkään noista puikosta. Tykkään näemmä niin paljon, että kaikki on tallessa minigripissä. Mitä kaikkea sitä ihminen säästelee? No, ehkä nämä kohta joutaa roskiin. :D

Että mua naurattaa woodoon työvessareissut (siis naurattaa hyvällä). Voi kun työkaverit tietäisi mitä puuhaat. :D Mutta festit pitäisi olla kyllä nyt käynnissä tämän päiväisen testin perusteella. Se oli jotenkin selkeempi kuin nuo aiemmat. Toivottavasti ne festit on jo aloitettu. :)

ON. Tänään soiteltu klinikalle ja itseskelty sinnekin, piti hetki vetää happee työpaikan pihalla, ennen kuin jaksoi sisälle marssia ja tekoiloisena kaikkille hymyillä. Ajan sain vaihdettua 16.6. aamuun ja töissä olen varoitellut esimiestä ja työkavereita, että voipi tulla saikkua (eivät syytä tiedä, mutta hoidoissa käymisestä on kerrottu, että voivat arvailla, että joko on uusi hoitokierros, tai sitten ei hyvä ole heilumassa, en tiedä)

Olkoon kesän lämmöt pikkuhiljaa lämmittäneet kropat, jotta niitä plussia alkaisi satamaan. Älkääkä heti ajatelko, että mitkä lämmöt :p
Tosin mun puolesta voidaan odotella kesää vielä viikkoja. Lomalla voi pukata hellettä ihan rauhassa.

MAANANTAINA 8.6.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Marza (44).....................................36kp/30
mileena 74 (40).............................. 33kp/28-30
Pirunpelto (38) ..............1...............28kp/28-32
Glearblue (44)................................ 28kp/25-29
MaiMei (39) ...................2...............27kp/26
Äiti seiskanelonen (41) ...2............... 26kp/28-30
Jimima (43)...................2............... 26kp/27-29
mama na baba (42)..........................24kp/27
Anuliini1975 (40)............1................ 22kp/25-29
Choco_brown (38).......2.................. 20kp/24-26
Kalabaliikki (39)...........4...................19kp/21-28
hennamilla (38)............................... 19kp/26
Esteri1 (41)..................2.................18kp
KeltainenSeepra.............................. 17kp/ 24-26
Karoliina74 (40)...........1...................13kp/31-39
Minttu 71 (43).............5................. 12kp/30
woodoo (40)....................................9kp/?
Tyydeli (41)..................2................ 8kp/28-30
Babez74 (41).................1................ 2kp/29
Piinailupäivät:

Pirunpelto (38)............... Dpo 11
MaiMei(39).................... Dpo 11
Äiti seiskanelonen (41) .... Dpo 10
Mileena 74 (40).............. Dpo 9
Jimima (43).................... Dpo 9

Plussanneet: :heart:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015