40+ so what wol.13

Joo mutta vaikka oireita on nolla ni toi on niin hieno viiva että olet ihan oikeasti RASKAANA! On täällä monta muutakin kenelle muhkean plussan soisi, mutta eikös sinulla meinannu jo epätoivo iskeä ja meinasit heittää hanskat tiskiin? Ja ihan niinku by the way, niitä oireita ehtii viel tulla :censored: Minulla alko niin et tissitki alko oireilla vasta pari päivää plussan jälkeen.

• Tykkää
Reactions: Karoliina74
Joo mutta vaikka oireita on nolla ni toi on niin hieno viiva että olet ihan oikeasti RASKAANA! On täällä monta muutakin kenelle muhkean plussan soisi, mutta eikös sinulla meinannu jo epätoivo iskeä ja meinasit heittää hanskat tiskiin? Ja ihan niinku by the way, niitä oireita ehtii viel tulla :censored: Minulla alko niin et tissitki alko oireilla vasta pari päivää plussan jälkeen.
No sitäpä mä ihmettelin, miten selkeä tuo on, ei voinut erehtyä. Koskakohan tuo olisi ollut haamu sitten. Mulla ei välttis kyllä oireet tuu tisseihin, jos tämä nyt on jatkuakseen.

Testinä pregcheck puikko. Otin paketin hyllyltä kohdasta jossa piti olla PC liuskatestejä 2 kpl / pkt. Kirosin kotona et väärä paketti tuli otettua, mut ei se nyt just haittaa.

Ihan mieletöntä äiti74 ja Kalabaliikki!! Aivan selkeät plussat! Onnittelut! Pirtsille kans päiviö lisää niin kyllä se viiva siitö vahvistuu...

Virkille voimia ja jaksamista toipumiseen!

Tää täällä virkistäytyy... pitkästä aikaa pienessö nousukkaassa kp7, pitäisköhän harjoitella ens vkon fuckfestejä varten; -) ihanata kesäiltaa kaikille!

Voi Äitiseiskanelonen onnea!! Ihanaa!

Ovista en siis tikuttanut tässä kierrossa, vaan olojen perusteella merkkasin sen. Tämän aamuinen digi kuitenkin kertoi "ei raskaana" ja tuhruvuoto alkoi. Melkein viikon myöhässä.
Ilmeisesti ne geleet aiheutti tän jännityksen, mutta hetken oli taas ihana olla ja ajatella jos olisinkin raskaana.
Kerkesin miettiä jo äitiyslomaa töistä, sitä tammikuun matkan siirtoa jne.
Ja tuo apteekin oma..nyt kuivana siinä on silminnähtävä viiva, ei tartte edes tiirailla mutta olkoon se viiva siinä kun sitä huvittaa.

Vähän pettyneen sekaisin tuntein jatketaan taas, mutta omasta ärsytyksestä huolimatta sylillinen onnea plussanneille :love:

Mitä minun vanhat silmäni näkevätkään!! Äiti seiskanelonen, plussa!! Nyt kaikki keinot jakoon, kuinka sä tuon teit?!

Ja Kalabaliikki myös. Onnea!

Täällä kai nyt dpo 1. Meinasi livahtaa ohi, kun tuli niin aikaisin. En ehkä ehditty hyödyntää...
Jos joku tietää kuinka teksti tummennetaan, tai mistä löytyy hymiöt? Ja jos joku viitsisi päivittää listaa?

Geleestä vielä kommentti. Viimeksi kun söin 1000mg päivässä, ei enää tullut mitään tuhruvuotoja. Pienemmästä määrästä tuli. Nyt ne on loppu. Tässä kuussa siis täysin luomuna. :)

noh kun ei ole ollut oikein mitään oloja niin en osaa sanoa.
Olin (olen hiljaa) toiveikas silti vaikka tuhruttaa vähän. Jouduin kuitenkin aamulla ottamaan kohtaukseen lääkkeet joten taas sen puolesta toivon etten olisi raskaana. Ovat haitallisia sikiölle.

En tiedä mitä ajatella. Näettekö te tossa tän aamuisessa rfsu:n testissä mitään vai tippuko multa se viimenenkin ruuvi?
Tiedän kyllä, testi on parjattu mut ei mul ollu muuta kun noi ja digi. Digiin taas luotan kyllä..
Mun pää on ihan sekasin muutenkin mömmöjen jäljiltä :confused::cautious:

noh kun ei ole ollut oikein mitään oloja niin en osaa sanoa.
Olin (olen hiljaa) toiveikas silti vaikka tuhruttaa vähän. Jouduin kuitenkin aamulla ottamaan kohtaukseen lääkkeet joten taas sen puolesta toivon etten olisi raskaana. Ovat haitallisia sikiölle.

En tiedä mitä ajatella. Näettekö te tossa tän aamuisessa rfsu:n testissä mitään vai tippuko multa se viimenenkin ruuvi?
Tiedän kyllä, testi on parjattu mut ei mul ollu muuta kun noi ja digi. Digiin taas luotan kyllä..
Mun pää on ihan sekasin muutenkin mömmöjen jäljiltä :confused::cautious:

Pirtsi, oon kattonu vain kännyllä, mutta mä näen jotain molemmissa...rfsu:ssa mun mielestä väri on vaan vähän liian lähellä kontrolliviivaa, eli jos näkisin vain ton testin, voisin kuvitella sen olevan kuuluisa "viivanpaikka", jota en oo kyllä ikinä ennen nähnyt. Siis että se toivotun viivan kohta olis kuitenkin valkoinen. Apteekin omassa taas näkyy...jotain.

Täyty kyllä sanoa, että sulla on aivan eriskummallisia noi testit kun joka kierrossa tulee (ihan oikeasti) jotain tulkittavaa. Pirullista kerrassaan!

Ootko koittanut, auttaako sumatriptaani sulla migreeniin? Sitä voi käyttää raskausaikana.

Tämä tilanne on kyllä ihan persiistä.
Olen kokeillut sumatriptaania, pääsin ihan kauheelle tripille ja migreeni jäi. Nyt on sit frovatriptaanit käytössä. Sori nämä omanpaiset, töksähtelevät vastaukset mut kännykällä edelleen salaa naputtelen. Voi plussa löydä minutkin!!!

Wohou, mitä täällä olikaan! Jännää, meidän toisinaan jo toivonsa menettänyt Äiti seiskanelonen!!! ONNEA!!! Sinäkin, kuten myös Kalabaliikki, nyt PITÄKÄÄ ne mussut mukana!!

Ja Pirtsi Pirtsisein, harmillista, kurjaa kerrassaan! Mäkin näen testeissä jotain, mutta joko se on sitä viivanpaikkaa tosiaan, tai sitten sullakin oli kemiallinen. Voihan sulla olla vaikka kuinka usein, kun tosiaan tunnut aina JOTAIN saavan testeihin! Kyllä se joskus kantaa pitemmällekin, USKO POIS! Vaikka ensi kierrossa!

Ja meillä kaikilla muillakin, one by one... Taas tuo toivoa lisää tuo Äiti74-tapauskin!!! Kyl mekin vielä!

Mua on tänään taas ahdistanut se, että eikö sitä adoptiota nyt kuitenkin voisi... Ihanan koiravauvankin tapasin, sellainenkin kelpaisi... Ei se adoptiokaan helppoa olisi, tietenkään, mutta eipä ole tämäkään, ja sitten olisi ainakin konkreettisesti jossain jonossa. Mutta tässä iässä ei toki kovin pientä lasta voisi saada varmaan. Voih ja oih. Jos olisi kumppani edes yhtään tippaa messissä sen asian kanssa, niin voisi olla paljon onnellisempi olo.

Näin kesällä, vaikka päiväkoti vielä onkin, niin kuitenkin on sellaista vähän, että lapsi marisee seurankipeänä koko ajan jotain. Oishan ihanaa, jos olisi jonkinikäinen toveri. Mutta joo. Jos ei ole, niin ei ole.

Pirtsi minä yritän vielä uskoa sinuun! Jospa ovis on ollu myöhemmin kuin uskoit? Jospa hcgtä olis vielä niin vähän että päästää tuhrun tavallaan läpi vaikka jotain ois meneilläänkin? Jos nyt ei tärppää, ni ootko miettiny millä tilannetta vois auttaa? Simot tuntuu löytävän perille ja jotain yritystä on kiinnittyäkin. Onko limis mitattu tai mitä nyt voiskaan olla mikä valaisis sitä miks ei jatku? Toivotaan nyt kuiteski ettei näitä tarviais miettiä :love:

Isot kiitokset onnitteluista<3. Mutta muistetaanpa, että kyllä lähes kaikille naisille niitä keskenmenoja tulee, ja koska mulla ei ole tilillä vielä yhtään niin.... :cautious: Mutta silti mä olen ihan ymmälläni tästä tilanteesta enkä osaa niin paljon pelätä, vaikka joka vessakäynnillä sitä odottaa että miten käy. Huomiseksi ostin digin, ja tässä mietin että voihan se sanoa että "ei raskaana". Alavatsa on kyllä kummallinen ollut tänään ja turvotusta on, mutta sekin voi olla koska on nyt vedetty hiilareita taas aika tavalla kun tänäänkin oli yhdet syndet ja kakkua kaikennäköistä. Eipä muuta ole vieläkään ilmaantunut. Pitäskö sitä hermoilla?(n)

Kalabaliikki, Onnea hurjasti myös sulle, selvä viivahan tuo sullakin on. Meillä on eri testit, siksi varmaan erivahvuinen. Joko tsekkasit mahdollisen LA:n?

MaiMei, eikö teillä olis naapurustossa mitään mahdollisia kavereita? Meillä on luojan kiitos niitä nyt ilmaantunut (poitsu täyttää siis 5 kohta), ja ne on kyllä pelastanut paljon. Oon itsekin ollut helisemässä kun on pitänyt olla joka päivä leikkikaverina. Tavallaan on koitettu opettaa, että yksinkin voi leikkiä, mutta harvoin se onnistuu, kun on niin seurankipeä. Että tiedän kyllä tunteen. Tukiperheeksi? Sijaisvanhemmaksi? (No näitä itse mietittiin aikoinamme.) Kauanko teillä on yritystä takana?

Tyydeli, meillä tosiaan on se 3 vuotta yrittämistä ja kaksi vuotta tulee täyteen siitä kun ekaa kertaa lapsettomuuslääkärillä kävin. Ja reilu vuosi sitten tuomio, että amh 0.2 arvolla tuskin tulee mitään enää tapahtumaan. Että onneksi en heittänyt hanskoja tiskiin, paitsi kuten Jimimakin totesi, tuskin sitä ihan hätäseen olis lopettamista harkinnut vaikka olis "luovuttanut".

Säännöllisesti oon nauttinut d-vitskua (5000IUI) ja Mg rakeita (400 direkt). Monivitskut loppui ajat sitten ja mitään royalia/ubia/omegaa yms. en oo pitkään aikaan jaksanut ottaa. Voihan se vaikuttaa, että joskus oon niitä jonkunkin verran nauttinut. Jostain lukeneena, tilasin B-complexia, mutta siitäkään purkista en oo ehtinyt ottaa kuin 3-4 kapselia jossakin kierron vaiheessa (en muista milloin), värjäsi pissan ihan keltaiseksi. Ja kerran tosiaan otin sitä maca jauhetta (ehkä se oli tosi tehokasta) ja muutaman kerran msm-jauhetta. Thyroxinit jouduin vähentämään yli puoleen pääkipujen takia. Olen laihtunut VHH:lla nyt 2 kuukaudessa 3 kiloa (silti painan 5kg enemmän kuin ekan raskauden alussa, jolloin raskautuessani olin myös muuten VHH ruokavaliolla). Mut jostain luin, et Terolut voi auttaa kiinnittymisessä.

No, tässä miten kierto meni. KP1 alkoi illalla ja runsain vuoto kp2, kp3 jo inan rauhoittui ja aloitin letroja syömään (otin 1 per päivä, vaikka ohjeena oli (luin myöhemmin) 2 per päivä). Vika letro kp7 päivänä. kp13 alkoi limailut. kp14 illalla lempeä. kp15 illalla alkoi oviskivut ja siinä vielä lisää lempeä. KP16 aamulla vielä jälkioviskipuja. kp22/dpo7 alkoi sitten vuoto, joka oli ensin vaaleanpunaista paperiin ja sitten kirkkaampaa ihan pyttyyn asti loiskahti jonkunkin verran. No heti tuli mieleen kaikki mun edelliset välivuodot ja aloitin heti terolut kuurin illalla. Pari päivää tuli vielä vähän välivuodon tapaista hieman ja sitten terolut vei vuodon pois. Terolut lopetin kp29/dpo14 ja jäin oottaan vuodon alkua. Kp30/dpo15 illalla, kun ei ollut r-testejä, tein ovistestin ja se oli sellanen samanlainen viiva kun ovisplussan aikaan. Ja seuraavana iltana pienestä liristä (just sain tiristettyä tarpeeksi) tein sit ton pregcheckin puikon.

En tiedä miten muut on kokeneet, mutta mä niin toivoisin sitä plussaa kaikille muillekin just nyt eniten. Koen olevani erittäin onnekas, erittäin. Vaikka sitten tässä miten kävisi. :cry:

Viimeksi muokattu:
Isot kiitokset onnitteluista<3. Mutta muistetaanpa, että kyllä lähes kaikille naisille niitä keskenmenoja tulee, ja koska mulla ei ole tilillä vielä yhtään niin.... :cautious: Mutta silti mä olen ihan ymmälläni tästä tilanteesta enkä osaa niin paljon pelätä, vaikka joka vessakäynnillä sitä odottaa että miten käy. Huomiseksi ostin digin, ja tässä mietin että voihan se sanoa että "ei raskaana". Alavatsa on kyllä kummallinen ollut tänään ja turvotusta on, mutta sekin voi olla koska on nyt vedetty hiilareita taas aika tavalla kun tänäänkin oli yhdet syndet ja kakkua kaikennäköistä. Eipä muuta ole vieläkään ilmaantunut. Pitäskö sitä hermoilla?(n)

Kalabaliikki, Onnea hurjasti myös sulle, selvä viivahan tuo sullakin on. Meillä on eri testit, siksi varmaan erivahvuinen. Joko tsekkasit mahdollisen LA:n?

MaiMei, eikö teillä olis naapurustossa mitään mahdollisia kavereita? Meillä on luojan kiitos niitä nyt ilmaantunut (poitsu täyttää siis 5 kohta), ja ne on kyllä pelastanut paljon. Oon itsekin ollut helisemässä kun on pitänyt olla joka päivä leikkikaverina. Tavallaan on koitettu opettaa, että yksinkin voi leikkiä, mutta harvoin se onnistuu, kun on niin seurankipeä. Että tiedän kyllä tunteen. Tukiperheeksi? Sijaisvanhemmaksi? (No näitä itse mietittiin aikoinamme.) Kauanko teillä on yritystä takana?

Tyydeli, meillä tosiaan on se 3 vuotta yrittämistä ja kaksi vuotta tulee täyteen siitä kun ekaa kertaa lapsettomuuslääkärillä kävin. Ja reilu vuosi sitten tuomio, että amh 0.2 arvolla tuskin tulee mitään enää tapahtumaan. Että onneksi en heittänyt hanskoja tiskiin, paitsi kuten Jimimakin totesi, tuskin sitä ihan hätäseen olis lopettamista harkinnut vaikka olis "luovuttanut".

Säännöllisesti oon nauttinut d-vitskua (5000IUI) ja Mg rakeita (400 direkt). Monivitskut loppui ajat sitten ja mitään royalia/ubia/omegaa yms. en oo pitkään aikaan jaksanut ottaa. Voihan se vaikuttaa, että joskus oon niitä jonkunkin verran nauttinut. Jostain lukeneena, tilasin B-complexia, mutta siitäkään purkista en oo ehtinyt ottaa kuin 3-4 kapselia jossakin kierron vaiheessa (en muista milloin), värjäsi pissan ihan keltaiseksi. Ja kerran tosiaan otin sitä maca jauhetta (ehkä se oli tosi tehokasta) ja muutaman kerran msm-jauhetta. Thyroxinit jouduin vähentämään yli puoleen pääkipujen takia. Olen laihtunut VHH:lla nyt 2 kuukaudessa 3 kiloa (silti painan 5kg enemmän kuin ekan raskauden alussa, jolloin raskautuessani olin myös muuten VHH ruokavaliolla). Mut jostain luin, et Terolut voi auttaa kiinnittymisessä.

No, tässä miten kierto meni. KP1 alkoi illalla ja runsain vuoto kp2, kp3 jo inan rauhoittui ja aloitin letroja syömään (otin 1 per päivä, vaikka ohjeena oli (luin myöhemmin) 2 per päivä). Vika letro kp7 päivänä. kp13 alkoi limailut. kp14 illalla lempeä. kp15 illalla alkoi oviskivut ja siinä vielä lisää lempeä. KP16 aamulla vielä jälkioviskipuja. kp22/dpo7 alkoi sitten vuoto, joka oli ensin vaaleanpunaista paperiin ja sitten kirkkaampaa ihan pyttyyn asti loiskahti jonkunkin verran. No heti tuli mieleen kaikki mun edelliset välivuodot ja aloitin heti terolut kuurin illalla. Pari päivää tuli vielä vähän välivuodon tapaista hieman ja sitten terolut vei vuodon pois. Terolut lopetin kp29/dpo14 ja jäin oottaan vuodon alkua. Kp30/dpo15 illalla, kun ei ollut r-testejä, tein ovistestin ja se oli sellanen samanlainen viiva kun ovisplussan aikaan. Ja seuraavana iltana pienestä liristä (just sain tiristettyä tarpeeksi) tein sit ton pregcheckin puikon.

En tiedä miten muut on kokeneet, mutta mä niin toivoisin sitä plussaa kaikille muillekin just nyt eniten. Koen olevani erittäin onnekas, erittäin. Vaikka sitten tässä miten kävisi. :cry:
Lämpimästi onnea Äiti seiskanelonen. Koskaan ei pidä luovuttaa :)

• Tykkää
Reactions: Äiti seiskanelonen
Mitähän ihmettä mä oon sekoillut tän, joku ihme lainaus tuolla jne ja en ole onnitellutkaan plussista?! Onneeonneee aivan mahtavaa äiti74 ja kalabaliikki! ihania uutisia! :)

Osaaks muuten kukaan tulkita tota mun kuvaa, tarkoittaisko se sitä, että ehkä kohta ovis? Kovasti ainakin jo yritetään! Äijä vaan välillä epäilee omaa kuntoaan! Liikaa miettii, painais vaan.;)

Karoliina, suht vahvalta näytti etenkin toinen reuna, silleenhän se usein menee! Vahvistunee vielä. Mies nurin!

Äiskä74: onhan tässä naapureita vaikka kuinka, mutta pitäis itse jaksaa aina olla aktiivinen kutsumaan kylään. Muissa perheissä on vauvat, niin 4-5-vuotiaat on kotona ja leikkivät aina keskenään, me kyllä kutsutaan niitä meillekin, mutta kukaan ei ikinä kutsu poikaa heille, kun ei ole niin tuttu kuin ne muut jokapäiväiset. Päiväkodista ei oikein vanhempia tunneta, täytyy syksyllä katsoa josko siellä ois joku kamu. Nyt tuntuu et poju eniten leikkii isompien tyttöjen kans. Yksin leikkii usein tosi nätisti myös, mutta etenkin viikonloppuisin ja lomilla tahtois kavereita. Mies ei noihin tuki/sijaishommiin lähde.

Meil on nyt yk14. Yritys jatkuu :)

Yhteistyössä