40+ so what wol.13

Pirtsi, minustakin saattaa olla viivanpoikasta tai jotain! Kunpa olisi plussa, eikä kemiallinen!

Äiti 74: eikö oo kamalaa, että sitä plussaa odottaa ja kun se tulee, niin sitten tulee pelko menetyksestä. Jos tää ei onnistukaan tai jos tästä ei tulekaan mitään!

MaiMei mulla on 4 v. Poika ja ajattelen ihan samoin kuin sinä! Huojentavaa! Kauhean huono omatunto, ettei sisaruksia ole ja itse olen aina toivonut montaa lasta. Että olisi kavereita ja pienellä ikäerolla! pah! Välillä asia ahdistaa niin perusteellisesti, että sydän meinaa särkyä.Elämä ei aina kuljeta niin kuin on itse ajatellut. Se on kyllä a) huomattu ja b) opittu, joten olisiko jo aika jossain onnistuakin.

Vaikka itseä ei onnista millään, elän ja iloitsen teidän muiden onnesta. Olette ansainneet onnenne. Ja me muutkin... Kyllä mekin onnemme ansaitsemme!

P.S. Kaavinnan jälkeinen vuoto se vaan jatkuu. Meinaa epätoivo jo iskeä, vaikka kai tätä voi vielä parikin vkoa jatkua.

Iloista työviikkoa kaikille! Pistäkää tikkukuvia, niin elämä pysyy sopivan virkeänä!

Karoliina, mun silmiin tuo viiva kaipaa vielä jonkunverran vahvistumista, joten testejä nyt vähintään kerran päivässä, jottei mene ohi. Ja jos pystyy muista oireista (limat/kivut) hieman tarkemmin ennustamaan ovista, niin ei haittais.

MaiMei, no niinhän se on, että itselle tulee ensalkuun painetta olla aktiivinen, mutta yleensä se palkitsee. Tuossa iässä ei vielä niitä "parhaita" kavereita kuitenkaan vielä kai synny (?) ja jos pojista on kysymys, niin niitähän leikkii yhdessä enempi kuin 2 kerrallaan. Ja meillä on ihan sama, että vähän vanhempien tyttöjen kanssa on parhaat leikit (ja my little ponya kattelee yksikseenkin). Kuulostaa kyllä ikävältä, jos ei koskaan teidän lasta kutsuta muiden koteihin leikkimään. Mua se ei haittaa ollenkaan vaikka olisivat kaikki täällä koko ajan (ja välillä onkin viitisen muksua yhdessä), tietääpähän missä oma muksu on ja miten se käyttäytyy :)

Digi antoi tänään "Raskaana 2-3" aivan kuten pitikin. Kyllä se vaan plussalta kuulostaa. "Raskaana" teksti tuli jo alle minuutissa. Mitään vuotoja ei ole, joka hieman luo uskoa, mutta ihan mitä vaan voi tietenkin vielä tapahtua. Silti (vapisevin käsin) siirrän itseni plussanneisiin jos saan tuota listaa päivitettyä.

Muuten, kävin kasvohoidossa ovulaation aikoihin (päivää ennen) ja kasvoille levitettiin iso ampulli E-vitamiinia. Vitsit kun tietäisi mikä tässä kierrossa oli "The Juttu".

MAANANTAI 15.6.2015

nimi / ikä.....monettako kuumeilee..........kp / kierron pituus

Marza (44).....................................43kp/30
Glearblue (44)................................ 35kp/25-29
Jimima (43)...................2............... 33kp/27-29
mama na baba (42)......................... 31kp/27
Anuliini1975 (40)............1............... 29kp/25-29
hennamilla (38)............................... 26kp/26
Esteri1 (41)..................2................. 25kp
KeltainenSeepra.............................. 24kp/ 24-26
Karoliina74 (40)...........1.................. 20kp/31-39
Minttu 71 (43).............5.................. 19kp/30
woodoo (40)................................... 16kp/?
Tyydeli (42)..................2................ 15kp/28-30
Babez74 (41).................1................ 9kp/29
MaiMei (39) ...................2............... 5kp/26
mileena 74 (40)............................... 2kp/28-30
Pirunpelto (38) ..............1................ 1kp/28-32

Piinailupäivät:

Jimima (43).................... dpo 16
Tyydeli (42).................... dpo 2

Plussanneet: :love:

2015
vauvatoiveinen....(38) - 01/2015
Hedelmiina.........(39) - 02/2015
Sahramiini..........(43) - 03/2015
flutur................. (41) - 03/2015
Virkki.................(39) - 4/2015
Zandi................ (40) - 5/2015
Äiti seiskanelonen (41) - 6/2015
Kalabaliikki ........(39) - 6/2015

2014
Saana72 ...........(41) - 02/2014
Iines* ...............(40) - 03/2014
Tuuliannaliina ....(40) - 03/2014
Esteri1 ..............(40) - 05/2014
Vesipossu ..........(41) - 07/2014
Jopo73 ..............(41) - 08/2014
Fleur .................(39) - 09/2014
bugsy ................(44) - 09/2014

Taustailijat:
Choco_brown (38)
hennamilla (38)
Rosella75 (40)
Ninnuska73
kiialiina (41)
~lounakehto~ (41)
Leo Pardi (40)
Katjusmaaret (41)
Torvi (42) 2.
ruutana (39)
Meibibeibi (44)
Hupsikka (?)
harrastoive (43)
Tiuku74 (39)
Nipsu74 (40)
Lumikki1970 (43)
hupiaelämään(40+)

Fertility Calendar Tool | babymed.com

"All will be well as long as we do our best"

Viimeksi muokattu:
Äiti74: Mulla näyttäisi la olevan oletetun oviksen mukaan 23.2. Miten sulla?

Eilinen testi näytti ikävästi haaleammalta kuin toissapäiväinen. Tänään taas onneksi vahvistumaan päin :) Linkin kuvissa ylin on toissapäiväinen, alin tältä aamulta:

http://aijaa.com/UDDqg7

Jos ei olisi tuulimunaa taustalla niin varmaan lopettaisin testailun tähän, nyt pitää kyllä pari kertaa koittaa vielä sitä selvästi vahvempaa viivaa ja/tai varmistella digillä ennen kuin uskallan uskoa mitään. Ja alkuraskauden ultraan menen takuulla jos sinne asti päästään, sellaisessa en olekaan koskaan käynyt.
19.2. Onks nuo sofin testejä? Mites se tuulimuna oireilee, viivat ei vahvistu? Vuotoa?

Tervehdys ladyt!!

Viikonloppu on mennyt totaalisessa nettikatveessa. Muutaman kerran epämääräisissa jooga-asennoissa laiturinnokalta on pieni yhteys saatu, mutta sekin katosi hyvin pian. Tuttavaperheen kanssa mökkeillessä ei hirveästi viitsinyt efforttia tehdä että pääsisi vanhojen kanojen palstalle. Paljon on tapahtunut..

Kalabaliiikin plussa on ihan selvä, toivotaan, että pysyy!! Et sä mitään testejä enää tartte!! ONNEA!!

Mua jotenkin harmittaa, kun Pirtsin tikuista en näe en sitten millään mielikuvituksella yhtään mitään. Ehkä siksi mun plussat tullee vasta kun menkat myöhässä kun en noita tikkuja ole koskaan noin tarkkaan tiiraillut. Viimesimmästä tuli haamu, mutta oli sekin ihan silmin nähtävä ja kuvissakin, ei herättänäyt soraääniä! Toivon, että tänään saamme ihailla ihan aitoa Pirtsi-plussaa!!

Sitten äitiseiskaneljä!! Onnea, onnea! Tämä ihan yllättää kun ykskaks kevät toi plussatuulet! Voi kun pian pääsisi muutkin mukaan ja kaikilla kaikki menisi hyvin!! ONNEA!

Tyydeli, mulla puhelin on ihan vamppi tälla palstalla. Puhelimella ilm laitat viestejä? Näin tietsikalla homma käy ja tossa tekstiboksin yläpuolella on tummenukset ja hymiö-ikoni, hymiöt aukevat tekstiboksin alapuolelle. Puhelimella mä en saa mitään ja siksi en yleensä esim viikonloppuisin kirjoittele mitään kun en jaksa konetta avata. Täällä töissä tämä menee lepposasti, kunhan ei kukaan seuraa trafiikkia.. Yks on kanapalstalla koko päivän. :cool: Mun mielestä nää uudet hymiöt on ihan :poop:. Siksi poimin vaan hakusanoilla jotain muita ja syötän ne img kohtaan. Esim nyt voisin guuglettaa että smilie generator ja laittaa viestiä teille ja kopioda image locationin ja laittaa kuvaksi ja voila;

Karoliinan ovistikku oli ihan samalainen kuin mun eka, siitä neljän pvän jälkeen oli oikeasti vahva. Se oli siis viime ke ja to. Varmuuden vuoksi on vielä vkl laitettu tilausta aamuin illoin, mutta nyt kyllä huilitaan. Ei se meillä ainakaan yrittämisestä jää kiinni. Laitappa lisää kuvia!!

MaiMeilla on tuskaiset pohdinnat!! Vaikeita asioita nämä. Meillä kaksi ekaa oli keskenään ja tuo vika on yksin. Niin iso ikäero. Ja niin vaan tulisi tämäkin olemaan yksin, en mä enää kahta toivo. Olenko mäkin itsekäs, kun vielä yhden yksinäisen haluan? Kun olen tässä kuitenkin jo tuota pienintä miettinyt, että ois pitänyt tehdä kaks.. Jos ois tullu!! Silloin ei edes yritetty! Kylla sullakin MAiMei on vielä yritystä jäljellä, peukutetaan, josko pian tärppää!!

Virkillä saisi vuodot loppua!!

Minähän olen juuri nyt ihan älyttömän raskaana.
Huhhuh. Oieita ei ole, mutta jos suljen silmäni ja toivon oikein lujaa, niin kyllähän tässä vähän huonoa oloa on. LAskujen mukaan menkkatuhrut alkaa viikon päästä ke, toki kovin epävarmaa, voi tulla vasta kahden viikon päästä sunnuntaina. Sihen asti täytyy kärsiä näiden valtavien raskausoireiden kanssa!! Halit ja tsempit kaikille ja nyt töihin!!

Pieni päivitys vain täältä hiljaiselon keskeltä. Mukana siis ollaan mutta tarkoituksella vähän matalammalla profiililla jotteivat ajatukset liikaa pyörisi tämän asian ympärillä. Pitkän kierron päätteeksi Kp2.

Lämpöiset onnittelut uusille plussanneille; Kalabaliikille sekä Äiti74:lle. Pahoittelut myös teille joita pettymys kohdannut.

Pieni päivitys vain täältä hiljaiselon keskeltä. Mukana siis ollaan mutta tarkoituksella vähän matalammalla profiililla jotteivat ajatukset liikaa pyörisi tämän asian ympärillä. Pitkän kierron päätteeksi Kp2.

Lämpöiset onnittelut uusille plussanneille; Kalabaliikille sekä Äiti74:lle. Pahoittelut myös teille joita pettymys kohdannut.
Pahoittelut Mileena, välillä on hyvä ottaa vähän etäisyyttä. Tsemppiä!

Mäkään EN tykkää näistä sivun uudistuksista, vieläkään ei ole tottunut! Jotenkin vaikea erottaa sitäkin, kuka on kirjoittanut, en tiiä miks. Puhelimella on enemmän tekstikenttää kirjoittaa, se plussaa.

Woodoo, Virkki, Äiti74 ja muut: oikeastaan en näe ikäeroa niin isona asiana, mikä varmaan johtuu siitä, että itselläni on 7v ikäeroa pikkusisaruksiin. Vaikka heitä oli 2 ja mä olin se yksinäinen, niin kyllä he silti toivat seuraa ja vilinää ja PERHEttä ja tietty nyt aikuisina ei ole iällä mitään merkitystä. Ikävää olis ajatella, että nyt olisi yksin! Vaikka eihän sitten varmaan tiedä, mitä menettää, jos ei ole tätä tietoa.

Ehkä sitä toivoisi, että esikoinen joutuisi vähän tarkistamaan paikkaansa, ettei ole Maailman Napa, ja sitten samalla saisi kohtalontoverin :) Lapset vs. aikuiset :) Välillä tuntuu, että kun on 2 aikuista ja 1 lapsi, niin lapsi yrittää saada huomiota väärin tavoin, vaikka se varmasti normaalia uhmaikää onkin. Ja toisaalta sitten vaikkei todellakaan hemmottelekaan, niin onhan lapselle annettu huomio aivan eri luokkaa kuin isommissa perheissä, väkisinkin. Mutta joo, mikään ei ole suoraviivaista.

Itse en muista kaivanneeni sisaruksia, mutta kyllä aikamoisen arka ja sisäänpäinkääntynyt olin lapsuudessa ja nuoruudessakin, itsenäinen kyllä, mutta en sosiaalinen. Nyt aikuisena vasta, välillä :)

Meidän poika ei oikein viihdy isoissa lapsiporukoissa (hänkään), paras on hän ja joku toinen lapsi kaksin. Jos on kolmekin, niin alkaa vetäytyä omiin oloihinsa. Että ei ole silleen tyypillinen poika. Pihalla ja lähimetsässä meillä juoksee ihan melukylätyyliin eri-ikäisiä lapsiporukoita, mutta poika äärimmäisen harvoin lähtee mukaan menoon, puuhailee mieluummin yksinään. Silti kaipaa kaveria ja on heti messissä, jos joku tulee noutamaan mukaan, siis jos joku noutaa mukaan johonkin kahdenkeskiseen. Ja kysyy itsekin kavereita meille, mutta tosiaan toistaiseksi ei ole itse saanut kutsuja. Pojalla on hoitoringistä paras kaveri, ihan voi sanoa että bestis, joka valitettavasti muutti toiseen kaupunkiin. Tulee välillä meille kokonaiseksi päiväksi (olen freelancer, niin pystyn järkkäämään), ja voi että sitä leikin riemua! Ovat niin kamuja <3 En ole mitenkään huolissani poitsusta kyllä, onhan noita tovereita nyt kuitenkin, ja eiköhän niitä lisää iän myötä tule. Se on varmaan enemmän vanhemman sydämessä tuntuva juttu, että TUNTUU, että poitsu on välillä yksinäinen. Ja sehän on selvä, ettei VAUVA sitä tilannetta auta, päinvastoin!! Silloinhan varmaan pojalle vasta tuleekin yksinäinen olo, kun äiti hyysää vauvaa! Enemmän mielessä varmaan tulevaisuuden kuviot kuitenkin.

Pahoittelut Pirtsille ja Mileenalle menkoista. :(

Hymiökysymys, nyt kun noita ihan urakalla tiirailin. yhtä vaikeita tulkita kuin Pirtsin tikut. Avatkaa mulle nämä seuraavat hymiöt, mitä nämä esittävät;

:coffee:
:ninja:
:notworthy:
:alien:
:giggle:

Avatkaa näitä tunnetiloja, joihin nuo sopisivat.. Eka näyttää mun silmiin raivotautiselta vaahtokuolaajalta, toka on joku rosvo, kolmas pyllistää taaksepäin neljäs on kyklooppi (mikä tunnetila tuohon sopii) ja viidennen suu on kaksi reikää. ??

Mää katoin ensin tuota ekaa että on tuommonen harmaapartainen vanha ukko (mikä nyt sopis omaan aiempaan olotilaan oikein hyvin=vanha)

alien = olo ihan ihan kuin ulkoavaruudesta tulleelta (tai mahassa myllertää kuin siellä olis alien, johon sitä itse taisin käyttää)

Noita muita en osaisi myöskään käyttää/yhdistää, varsinkin kikatus näyttää vähän hölmöltä (vaikka sitä vois saattaa käyttää)

Tylsää uuteen kiertoon joutuneille.

Kalabaliikki: mullakin oli yksi tuulimuna. Tuulimuna on ärsyttä, koska siinähän voi olla hyvinkin vahvat oireet, mutta sitten ne loppuvat. Minulle kävi juuri niin! Enkä tiedä, voiko viivojen vahvistumisesta mitään päätellä. Minulla näytti nuo precheckit ihan samanlaisilta! Siksipä tein digit ja se kyllä hieman rauhoitti mieltä.

Äiti -74: sulla on hyvin pullat uunissa. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Zandi, joko sulla on kohta se uusi ultra? Tänään vai huomenna?

Pahoittelut Pirtsille ja Mileenalle menkoista. :(

:notworthy:

Avatkaa näitä tunnetiloja, joihin nuo sopisivat.. Eka näyttää mun silmiin raivotautiselta vaahtokuolaajalta, toka on joku rosvo, kolmas pyllistää taaksepäin neljäs on kyklooppi (mikä tunnetila tuohon sopii) ja viidennen suu on kaksi reikää. ??
:giggle: Nii joku mieskö vai mitä nuo kaks tossa edessä on sitte

Lämpimät onnittelut Kalabaliikki ja Äiti seiskanelonen! Aivan mahtavaa! (y)

Itselläni KP 33 taisi vaihtua KP 1:seksi. :mad: Varsin mielenkiintoinen kierto takana. Ensin pelkäsin että ovis oli ollut tosi aikaisin ja mennyt siksi ohi. Sitten sain kuitenkin ovisplussan KP 16 ja lopetin tikuttelun siihen olettaen että ovis oli KP 17. Viime keskiviikkona KP 28 tuli sellaista outoa "likaista" limaa, snadisti vaalean rusehtavaa ja ehdin jo kiroilla että nytkö ne menkat jo tulee, ei mitään järkeä ja kierto sekaisin. Sitten laskeskelin että koska en voi tietää varmuudella milloin se ovis loppujen lopuksi oli, niin voisihan se olla kiinnitymisvuotoakin, kun oli sellaista tosi vähäistä pyyhkiessä, ei pikkuhousunsuojaan asti ja mulle ensimmäinen kerta ikinä kun oli mitään tällaista. Torstaina se oli jo poissa. Perjantaina tein sitten uteliaisuuttani raskaustestin (vaikka kyllä tiesin että raskaus ei todennäköisesti näkyisi, jos kiinnittyminen olisi ollut vasta muutama päivä aiemmin), mutta negahan se oli. Tänään alkoi sitten vuoto, kellontarkkaan 16 päivän luteaalivaiheen jälkeen, niin kuin melkein joka kierrossa.

Mä taidan kyllä luopua toivosta kokonaan nyt. Ei tästä enää mitään tule, vanha mikä vanha. Jos en 41- ja 42-vuotiaana tullut raskaaksi (paitsi kerran, mutta keskenhän se meni), miksi edes kuvittelen sen voivan onnistua 43-vuotiaana... :( Having said that, eiköhän taistelumieli ole palannut kehiin ensi viikolla, ainahan sitä voi jumpata, jos vaikka sittenkin... :whistle:

Mites sulla Jimima noin pitkä kierto oli o_O Tai no, jos ovis on noinkin myöhään kuin kp17, niin pitkä kiertohan siitä tulee ilman muuta (tai onneksi, muutenhan luteaalivaihe jäis liian lyhyeks). Mutta ei tuo myöhäinen ovis niin huono juttu ole. Pahoittelut kuitenkin, jos se vuoto sieltä nyt ihan alkaa normaalisti (fingers crossed). Tekis varmaan sullekin se plussa ilmaisen nuorennusleikkauksen :ninja:. On kuitenkin hyvinkin sulla toivoa, koska olet raskautunut viime vuonna (?). Ja jokaisella on toivoa! :love:

Mies kysyi, että miten sä raskaudut aina kun joudut työttömäksi. Mmmm... stressi loppuu?;)

Kiitos Äiti74 kun jaoit meille uudemmillekin listalla olijoille historiaasi. Niin onnessani puolestasi - kunnon työvoitto! Mullakin amh arvot laskeneet kahdessa vuodessa, mutta alkufollikkeleiden määrä kuulemma vieläkin tärkeämpi mittari. Pitääkin meidän muidenkin varmaan kokeilla tuota rsskautumiskeinoa - eikun työstressi pois ja mahat pystyyn! Uskon täysin tuohon!

Kiitos kaikille geleenvastauksista - mulla on 500mg mutta siinä silti on ohjeena 1 per pvä.

Joku mainitsi DHEA n - onko siitä lisää tietoa/kokemuksia?

Jimimalle kovasti tsemppiä uuteen nousuun- älä anna periksi. Ja tosiaan pitkä kierto on parempi, ehtii munikset kypsyä ja limakalvot paksuntua.

Zandillä tais olla huomenna vasta se ultra.

Pirtsille ja muillekin kierron alkuun jaksamista.

En viitsi ees käyttää uusia hymiöitä - vanhat kelvatkoon:)

Onko kukaan pohtinut lahjamunasoluja, jos ei omilla onnistu? Tai adoptiota? Olis kiva kuulla teidän ajatuksia aiheesta.

On: kohta pitäis alkaa taas harrastelemaan.. juhannustalkoot; -) täytyy varata gynisaikakin yksityiselle, jotta voisi syksylle suunnitella hoitoa - jos ei luomusti ennen sitä onnistu nii täytyy olla plan b.

Aurinkoista illan ja vkon jatkoa kaikille tasaisesti!

Kiitos Äiti74 kun jaoit meille uudemmillekin listalla olijoille historiaasi. Niin onnessani puolestasi - kunnon työvoitto! Mullakin amh arvot laskeneet kahdessa vuodessa, mutta alkufollikkeleiden määrä kuulemma vieläkin tärkeämpi mittari. Pitääkin meidän muidenkin varmaan kokeilla tuota rsskautumiskeinoa - eikun työstressi pois ja mahat pystyyn! Uskon täysin tuohon!

Kiitos kaikille geleenvastauksista - mulla on 500mg mutta siinä silti on ohjeena 1 per pvä.

Jimimalle kovasti tsemppiä uuteen nousuun- älä anna periksi. Ja tosiaan pitkä kierto on parempi, ehtii munikset kypsyä ja limakalvot paksuntua.

Zandillä tais olla huomenna vasta se ultra.

Pirtsille ja muillekin kierron alkuun jaksamista.

En viitsi ees käyttää uusia hymiöitä - vanhat kelvatkoon:)

Onko kukaan pohtinut lahjamunasoluja, jos ei omilla onnistu? Tai adoptiota? Olis kiva kuulla teidän ajatuksia aiheesta.

On: kohta pitäis alkaa taas harrastelemaan.. juhannustalkoot; -) täytyy varata gynisaikakin yksityiselle, jotta voisi syksylle suunnitella hoitoa - jos ei luomusti ennen sitä onnistu nii täytyy olla plan b.

Aurinkoista illan ja vkon jatkoa kaikille tasaisesti!
Mä uskon kanssa vakaasti tuohon työstressin vaikutukseen. Tuota tyttöstä yritettiin puolitoista vuotta. Sitten ajauduin burn outtiin töistä ja töpsähti monen kuukauden sairasloma. Heti ekasta kierrosta sairaslomalla nappasi. Lääkärikin sanoi vaan, että työstressi vissiin oli se este kun ei aikaisemmin napanut.

Tänään siis DPo 2, jos jaksat Äiti seiskanelonen sen vielä tuonne listaan heittää. Ja ikäkin valitettavasti nyt 42. Kai sekin pitää tuonne laittaa...

Jimima, kyllä säkin saat luvan täällä vielä roikkua ja uskoa, kun kerta mäkin. Samassa veneessä ollaan. Ja eikös tuo Äiti seiskanelosen plussa kummasti tuo uskoa tähän hommaan. Olet Äiskä meidän idoli nyt. :)

Tänään ekaa kertaa läppärillä täällä uudella sivustolla. Ei oikein vielä ole hallussa, joten kiitos Äiti seiskanelonen ku päivitit.

Kiitos

Mä olen yrittänyt sitä käyttää. Ensin alkuun yhtä tabua (25mg tms) pari kuukautta, mutta lääkärin mukaan sitä pitäis ottaa 75mg vuorokaudessa. Yritin nostaa, mutta tuli niin paljon huimausta yms. että piti lopettaa kokonaan. Lisäksi joillekin on tullut siitä sydänoireita. MUTTA joillekin se on nostanut tuota amh arvoa kyllä. Sitä vaan pitäisi syödä 6kk, jotta olisi maksimaalinen teho. Itse tilasin iHerbistä, mutta se on kai kiellettyä (mulla ei kyllä jäänyt koskaan tullissa kiinni). Saa sitä reseptillä täältä, mutta hinta on tietenkin korkeampi.

Tänään siis DPo 2, jos jaksat Äiti seiskanelonen sen vielä tuonne listaan heittää. Ja ikäkin valitettavasti nyt 42. Kai sekin pitää tuonne laittaa...

Jimima, kyllä säkin saat luvan täällä vielä roikkua ja uskoa, kun kerta mäkin. Samassa veneessä ollaan. Ja eikös tuo Äiti seiskanelosen plussa kummasti tuo uskoa tähän hommaan. Olet Äiskä meidän idoli nyt. :)

Tänään ekaa kertaa läppärillä täällä uudella sivustolla. Ei oikein vielä ole hallussa, joten kiitos Äiti seiskanelonen ku päivitit.
Oothan sä Tyydeli mun aikana plussannut jo ... kolmasti (?), saanut kaikista ikäviä uutisia ja silti palannut tänne takaisin kuumeilemaan, että siinä sitä idolia kerrakseen :cool: (siis suomeksi että itse oot sellanen idoli)

-päivitetty

Viimeksi muokattu:
Tää uudistus kyl sucks - jostain kumman syystä en nähnyt ollenkaan teitin tämän ap päivityksiä aina 11-12 asti:-(

Kiitos Äiti74 dhea kokemuksista.!

Ester1 mikäs se sun yilanne olikaan tällä hetkellä? Ois kiva kuulla lisää. Itse pajoin pelkään että molemmissa km & kkm on saattanut olla paha työputki osasyynä.. lomalla toi jälkimmäinenkin sai luomuna alkunsa... joten jos jussiminiweekend auttais; -)

Yhteistyössä