Isot
kiitokset onnitteluista<3. Mutta muistetaanpa, että kyllä lähes kaikille naisille niitä keskenmenoja tulee, ja koska mulla ei ole tilillä vielä yhtään niin....
Mutta silti mä olen ihan ymmälläni tästä tilanteesta enkä osaa niin paljon pelätä, vaikka joka vessakäynnillä sitä odottaa että miten käy. Huomiseksi ostin digin, ja tässä mietin että voihan se sanoa että "ei raskaana". Alavatsa on kyllä kummallinen ollut tänään ja turvotusta on, mutta sekin voi olla koska on nyt vedetty hiilareita taas aika tavalla kun tänäänkin oli yhdet syndet ja kakkua kaikennäköistä. Eipä muuta ole vieläkään ilmaantunut. Pitäskö sitä hermoilla?
Kalabaliikki, Onnea hurjasti myös sulle, selvä viivahan tuo sullakin on. Meillä on eri testit, siksi varmaan erivahvuinen. Joko tsekkasit mahdollisen LA:n?
MaiMei, eikö teillä olis naapurustossa mitään mahdollisia kavereita? Meillä on luojan kiitos niitä nyt ilmaantunut (poitsu täyttää siis 5 kohta), ja ne on kyllä pelastanut paljon. Oon itsekin ollut helisemässä kun on pitänyt olla joka päivä leikkikaverina. Tavallaan on koitettu opettaa, että yksinkin voi leikkiä, mutta harvoin se onnistuu, kun on niin seurankipeä. Että tiedän kyllä tunteen. Tukiperheeksi? Sijaisvanhemmaksi? (No näitä itse mietittiin aikoinamme.) Kauanko teillä on yritystä takana?
Tyydeli, meillä tosiaan on se 3 vuotta yrittämistä ja kaksi vuotta tulee täyteen siitä kun ekaa kertaa lapsettomuuslääkärillä kävin. Ja reilu vuosi sitten tuomio, että amh 0.2 arvolla tuskin tulee mitään enää tapahtumaan. Että onneksi en heittänyt hanskoja tiskiin, paitsi kuten Jimimakin totesi, tuskin sitä ihan hätäseen olis lopettamista harkinnut vaikka olis "luovuttanut".
Säännöllisesti oon nauttinut d-vitskua (5000IUI) ja Mg rakeita (400 direkt). Monivitskut loppui ajat sitten ja mitään royalia/ubia/omegaa yms. en oo pitkään aikaan jaksanut ottaa. Voihan se vaikuttaa, että joskus oon niitä jonkunkin verran nauttinut. Jostain lukeneena, tilasin B-complexia, mutta siitäkään purkista en oo ehtinyt ottaa kuin 3-4 kapselia jossakin kierron vaiheessa (en muista milloin), värjäsi pissan ihan keltaiseksi. Ja kerran tosiaan otin sitä maca jauhetta (ehkä se oli tosi tehokasta) ja muutaman kerran msm-jauhetta. Thyroxinit jouduin vähentämään yli puoleen pääkipujen takia. Olen laihtunut VHH:lla nyt 2 kuukaudessa 3 kiloa (silti painan 5kg enemmän kuin ekan raskauden alussa, jolloin raskautuessani olin myös muuten VHH ruokavaliolla). Mut jostain luin, et Terolut voi auttaa kiinnittymisessä.
No, tässä miten kierto meni. KP1 alkoi illalla ja runsain vuoto kp2, kp3 jo inan rauhoittui ja aloitin letroja syömään (otin 1 per päivä, vaikka ohjeena oli (luin myöhemmin) 2 per päivä). Vika letro kp7 päivänä. kp13 alkoi limailut. kp14 illalla lempeä. kp15 illalla alkoi oviskivut ja siinä vielä lisää lempeä. KP16 aamulla vielä jälkioviskipuja. kp22/dpo7 alkoi sitten vuoto, joka oli ensin vaaleanpunaista paperiin ja sitten kirkkaampaa ihan pyttyyn asti loiskahti jonkunkin verran. No heti tuli mieleen kaikki mun edelliset välivuodot ja aloitin heti terolut kuurin illalla. Pari päivää tuli vielä vähän välivuodon tapaista hieman ja sitten terolut vei vuodon pois. Terolut lopetin kp29/dpo14 ja jäin oottaan vuodon alkua. Kp30/dpo15 illalla, kun ei ollut r-testejä, tein ovistestin ja se oli sellanen samanlainen viiva kun ovisplussan aikaan. Ja seuraavana iltana pienestä liristä (just sain tiristettyä tarpeeksi) tein sit ton pregcheckin puikon.
En tiedä miten muut on kokeneet, mutta mä niin toivoisin sitä plussaa kaikille muillekin just nyt eniten. Koen olevani erittäin onnekas, erittäin. Vaikka sitten tässä miten kävisi.