The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi vittu että vihaan lähtemistä. Mulla on ihan törkee lähtöstressi aina kun pitäis mennä reissuun. Oon pakannu ja siivonnu jo, et oon oikeestaan jo valmis ja melkein pari tuntia aikaa lähtöön, mut kädet tärisee ja oksettaa ja ahdistaa. Yh, en mielelläni poistu kotoa.
*halaa*...lähtökuumetta pukkaa pahanlaisesti?

Mutta aattelepas sitä helpotusta sitten kun oot päässyt liikenteeseen ja matka sujuu :). Ja vallankin sitä tunnetta kun oot perillä :)!

Koetahan pysyä housuissas ja vietä mukavaa reissussasi ja ota sitä omaakin aikaa kaiken puuhastelun keskellä, vaikka varmasti tuokin on kivaa vaihtelua :)
 
mun mielestä on kivaa lähteä reissuun

noh, pakkaaminen on pjärseestä
Mä tykkään kans lähteä reissuun tienpäälle :). Maisemanvaihdokset vain ovat tervetulleita ja pienistäkin reissuista saa uutta otetta päiviinsä.

Pakkaaminen...noo, jos koko köörin kans lähtee, niin onhan se päätöntä kanailua ja artikulaationkukkasta ja kouhottamista :D ja sen tietää jo etukäteen että jotain kummiskin unohtuu matkasta mutta...kuuluu kuvioon. Kyllä senkin kärvistelyn kestää, kun tietää että pääsee liikenteeseen.

Mulla itelläni on sitten oma reissukassi tossa melkein suntin suulla äkkilähtöihin aina valmiina, pienesti ja nopeasti sen täydennän ja sitten menoksi :). Mutta ne omat lähtemiset ovat aina tuuristaan kiinni ja järjestelykuvioista.
 
Myöhäisiltaan olis tarjolla tommoinen taidenautinto.

Hirviöleffa: Megahai vs. Robohaiu
22:50 - 00:306Mega Shark vs Mecha Shark, USA, 2014. O: Emile Edwin Smith. P: Christopher Judge, Debbie Gibson. Jättikokoinen haihirviö uhkaa tuhota ihmiskunnan. Yhdysvaltain hallitus luo hirviöstä robottikopion taistelemaan verenhimoista mega-haita vastaan loppuun saakka.
 
Hyvässä seurassa on aina kiva reissata eli takuuvarmaa rentoa lomailua tiedossa ja runsaasti nauruhermojen kutitusta :)
Niinhän sitä on. Joo nauru ei tuu loppumaan reissulta ja onhan se hieno viedä poikiakin vähän kiertelemään ja kaartelemaan, elämyksiä, elämyksiä. Jos kaikki menee kohilleen, niin saatetaan viettää viikko ruotsissa :)
 
Juu, yritän olla enempiä tuhoja tänäpäivänä aiheuttamatta :D *kopkopkop koputtaa puupäätänsä*

Nauti uudesta sormuksestasi :) - ja (meni ihan jotenkin ohi että joko se hääpäivänne oli vai vasta tulossa) onnittelut hääpäivänne johdosta :)!
Toivottavasti ei tuu vahinkoa enempää :)
Kiitos :love::) Heinäkuun alkupuolella on meijän 10 hääpäivä. Piti ajoissa tilata, kun timantisilla ei ollut sopivaa kokoa :love:paikan päällä.
 
Niinhän sitä on. Joo nauru ei tuu loppumaan reissulta ja onhan se hieno viedä poikiakin vähän kiertelemään ja kaartelemaan, elämyksiä, elämyksiä. Jos kaikki menee kohilleen, niin saatetaan viettää viikko ruotsissa :)
Nyt kun vielä saadaan kelit kohdalleen eli toivotaan että tulee sitä lämpöä ja kunnon auringonpaistetta, niin sittenhän on pelkää hurlumheitä vaan :)!
 
Voi morjens, se rupes satamaan vettä kuin aisaa...nyt sitten peukkuja yläviistoon töröttämään, jotta on tosi nopea kuuro vain kyseessä ja että pääsen viipottamaan tonne metikköön, kun meinaa...

On ne lapset ihunia :rolleyes:, siltikin, vaikka ovat näemmä niin mielikuvitusrikkaita ja toimeenpaneviakin että ihan pikkasesti rupes nyt mua *yrittää tasoitella epätoivoisesti äkkisesti yhä kikkarammalleen menevää pöwwökasaansa*.....

Taijankin lähteä ite tästä toviksi puukuuriin laskemaan syntejä ja klapeja, moikat *vilkuttaa*

:D - on se helmeetä tää elo! Eikä tylsyys iske, ei!
 
:pPotut kiehuu, kohta pääsee taas herkuttelemaan.
Just tällä hetkellä tuntuu elämä olevan :love:ihanaa.
 
tsuferaffi
*halaa*...lähtökuumetta pukkaa pahanlaisesti?

Mutta aattelepas sitä helpotusta sitten kun oot päässyt liikenteeseen ja matka sujuu :). Ja vallankin sitä tunnetta kun oot perillä :)!

Koetahan pysyä housuissas ja vietä mukavaa reissussasi ja ota sitä omaakin aikaa kaiken puuhastelun keskellä, vaikka varmasti tuokin on kivaa vaihtelua :)
Just nyt ajattelen, et Tampereen päässä ei kukaan auta mua kantamaan tavaroita junasta pois (matkakassi viikon vaatteilla, kissaboksi ja turvaistuin + "käsilaukku"). Sälli oli kotipäässä jeesaamassa ja kyyti asemallekin. No, mut sit on varmaan syytä ottaa yksinhuoltajaäidin supervoimat käyttöön, on sitä ennenkin selvitty.
Ja omaa aikaa, onhan mulla ne treffit odottamassa, äiti lupas olla lapsenlikkana :D
 
Ja musta on siis oikeasti kiva lähteä, mutta tää lähdön odottaminen on ihan kamalan stressaavaa.
Mua ei yleensä etukäteen stressaa, mut sit on pakkomielle tarkistaa avaimet, lompakko, liput ja passi vielä autossa jos lähen kauemmas. Kotimaan matkailussa riittää kun tsekkaan avaimet ja lompakon viittä vaille miljoonasti
 
Voi Kattinen, ei nyt lähetä ranteita availeen! Varovasti varovasti teräaseiden kanssa!!!
Jep, tämä kun ei ollut se ensimmäinen kerta kun veitsien kanssa toheloin...eikä varmasti se viimeinenkään. Enkä mä oikeesti vieläkään tajua, että miten mä sen veitsen kanssa niin onnistuin soheltamaan että ranteeseen sitten osuin...taitoa kait sekin vaatii :D

Imurin johdot, kuulokkeiden piuhat ja veitset - siinä on meikäläisen loistava kolmikko, minkä kanssa tulee taatusti tilanteita kun yhyttää vielä allekirjoittaneen joukkoon mukaan :D

Hörhö mikä hörhö:oops: :D
 
Mutta - puukuuri oli paikallansa klapien kera, nyt on jo nälkäisille sapuskaakin tarjottavaksi asti ja mä lähden ulos nytjustiinsaheti kun siellä ei enää sada :)

Että männynkävyt ja -juurakot, varokaa - mie tuun :D! *vilkutaa*
 
No on muuttunut palsta. Tein "maistuisiko"- äänestyksen palstalle mutta en kirjautunut ja kun olin saanut kaiken valmiiksi niin annoin mennä sitten vierailijaxx:n lähettämänä kun en jaksanut aloittaa alusta. =oma moka ei liittynyt palstauudistukseen :D

Hoksasin samalla että vain rekkautuneet voi äänestää.
Kirjauduin ja äänestin tottakai siinä sitten :)
 
No on muuttunut palsta. Tein "maistuisiko"- äänestyksen palstalle mutta en kirjautunut ja kun olin saanut kaiken valmiiksi niin annoin mennä sitten vierailijaxx:n lähettämänä kun en jaksanut aloittaa alusta. =oma moka ei liittynyt palstauudistukseen :D

Hoksasin samalla että vain rekkautuneet voi äänestää.
Kirjauduin ja äänestin tottakai siinä sitten :)
Pieni palstauudistus vain tuli.

Olisit vain kopioinut tekstisi ja sitten laittanut kirjautuneena :)
Mutta samahan se on miten se on :)

Täytyykin käydä katsomassa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä