The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ehtoontynkää AaKoo :)

...ja mitä ilmeisimmin kannatti lähteä istumaan päivää ja iltaa ja aamuyötäkin :)! Loistavaa - ja eiköhän noi promilleluvutkin kuulu tuohon hommaan sivutuotoksina, tuskinpa siellä ainoana olit hönkäilemässä viisariin jotain eloa :rolleyes: - hyvä niitä hilavitkuttimia on joskus testailla ja kokeilla toimivuutta :D muutenhan olisivat aivan turhakkeita, mokomat.
Itse asiassa kylpä kannatti.

Vaik en välttämättä tahdo, mut mä tartten tommoisia virikkeitä.

Vissiin pariin vuoteen en o koskenu ainoaankaan soittimeen. Kun maailmastani lähti värit, niin totesin, että kukaan ei missän tapauksessa kaipaa naama norsunvitulla vetävää soittajaa jolla homma on kivireen vetämistä.

Tommoinen juttu tuo niitä muistikuvia, et hyvässä seurassa on kivaa. Ja minkä vuoksi silloin nelkyt vuotta sitten soittimeen tarttui. Koska se tosiaan voi olla parasta mitä housut jalassa voi tehdä.
 
No ei kyllä yhtään. Mä ainakin kohta varmaan eksyn vahingossa johonkin toiseen ketjuun. Sit huhuilen siellä teitä ihan hämilläni (n) (vaikka toi hymiö on olevinaan alapeukku, niin musta se näyttää päätään rapsuttavalta eksyneeltä orvolta)
:D
Ketjun edestä häviää tuo sininen pallo kun sitä on katsonut.
Mutta eipä se tässä The ketjussa auta kun on tuo liekki edessä.

Olet oikeassa tuosta hymiöstä, ei kauheasti näytä alapeukulta.
 
Itse asiassa kylpä kannatti.

Vaik en välttämättä tahdo, mut mä tartten tommoisia virikkeitä.

Vissiin pariin vuoteen en o koskenu ainoaankaan soittimeen. Kun maailmastani lähti värit, niin totesin, että kukaan ei missän tapauksessa kaipaa naama norsunvitulla vetävää soittajaa jolla homma on kivireen vetämistä.

Tommoinen juttu tuo niitä muistikuvia, et hyvässä seurassa on kivaa. Ja minkä vuoksi silloin nelkyt vuotta sitten soittimeen tarttui. Koska se tosiaan voi olla parasta mitä housut jalassa voi tehdä.
..ja tosta on niiiin hyvä lähteä kuules jatkamaan ja jalostamaan sitä hiukan reissulla herännyttä ja virinnyttä kutinaa soittamisen puolelle :)...taisipa hiukan värejäkin näkyä :)...eli niistä hienoista, arvokkaista muistikuvista vain pidät kiinni ja otat sitä kynää ja vihkoa eteesi ja laitat tuota jumalaisen hienoa taitoas sanojen suhteen sivuille lentämään ja siinä sivussa tapailemaan sävelkulkuja :)

Kannattaa ainakin kokeilla....ja mitä siitä jos ens alkuun pukkaakin pelkkää sutta ja sekundaa, joku toinen päivä toisessa olotilassa ja ikään kuin uusilla silmillä katsottuna sehän voikin olla melkoinen helmi :)!
 
Ei voi avata kun takapiha täynnä mäntyi ja kaikki se siittari iskee ikkunoista sisään:devil::censored:
Auts. Kuules, hommapa itelles semmosta siitepölykangasta siihen tuuletusräppänään - sitä löytyy esim. Prismasta ja se on helppo kiinnittää ja - se toimii :)

Helpottaa kummasti sen kanssa oleminen kun saa aukasta räppänät levälleen ja vaan nauttia sitten viilenneistä huoneista.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Auts. Kuules, hommapa itelles semmosta siitepölykangasta siihen tuuletusräppänään - sitä löytyy esim. Prismasta ja se on helppo kiinnittää ja - se toimii :)

Helpottaa kummasti sen kanssa oleminen kun saa aukasta räppänät levälleen ja vaan nauttia sitten viilenneistä huoneista.
Itseasiassa mulla on jotain sellasta kun äippä lykkäs mulle sellasta tänää...en vaan oo vielä paikoileen sitä saanut...:oops:
 
toi routakisun vinkki siitinpölykankaasta kuulostaa viisaalta

kiitti
Ollos höveliä vaan.

Meillä oli viime vuonna niin hiien hankalaa, kun oli lämmintä ja ei saatu ikkunoita auki, kun koivua pukkas sisään sitten joka paikasta ja mä ja esikoinen oltiin muutenkin kovin hekumallisina sen takia... Niin armahdus tuli Prisman muodossa, kun häröilin siellä jossain puutarhatyökalujen osastolla niin tuli toi ssiitepölysuodatinkangaspaketti silmiini.

Siinä on erikätevä tarrakiinnitys mukansa eli leikkaa sen kankaan tarvittavan alan kokoiseksi ja tarrat kiinni sekä ikkunanpieliin että siihen kankaaseen. Pysyy kasassa ja huone viilentyy - eikä tartte oirehtia ollenkaan :)
 
Ettet vaan oo salavaivihkaa mun ukkokulta?
Kunpa olisinkin.

Mut tunnistat oman ukkokultasi siitä, et hän runpaloi huomattavasti paremmin kuin mä. Joten erehtymisen vaaraa ei ole.

Ja ihan siitäkin tiedän, että täälläpäin saunaa lämmittävät naarasotukset ovat hirveen harvinaisia. Ja koska muistini ja järkeni ei o ihan vielä täysin mennyt, niin luulen muistavani miltä naarasotus noin suurinpiirtein näyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä