The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja niinku minä huolellisesti maistelin vaikka ja mitä, mutta oli sinne vissin joku pahentunu pujahtanu sekaan :cautious:
Noi on niin salakavalia kyllä, kun juonina ovat ja naamiutuvat ensalkuun niiksi kivanmakuisiksi mutta paljastavat katkerat liemensä vasta tuonnempana...paheksun kyllä moisia huonoja juomia *ärrmurr- hymiö tähän*

Koetahan tasoitella oloas siellä ja puhallella...kyllä se siitä helpottaa, vaikka nyt toiselta tuntuukin *halaa ja paijaa*
 
Hyvää ja iltaa.

T S I H !!!

Olen kotiutunut, tai siis nukkumaluukkuntunut.

Humppaa ittensä iloksi klo 14 - 04. Jees!!!

Ja täytyy sanoa, että onneksi yhdellä soittokaverilla oli promillemittari mukana. Siin paikkaa kun olin itte ihan varma ajokunnostani, niin puhallus näytti 0.6. Klo 10 herätyksen lukemaa en kehtaa edes sanoa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
Hyvää ja iltaa.

T S I H !!!

Olen kotiutunut, tai siis nukkumaluukkuntunut.

Humppaa ittensä iloksi klo 14 - 04. Jees!!!

Ja täytyy sanoa, että onneksi yhdellä soittokaverilla oli promillemittari mukana. Siin paikkaa kun olin itte ihan varma ajokunnostani, niin puhallus näytti 0.6. Klo 10 herätyksen lukemaa en kehtaa edes sanoa.
Ehtoontynkää AaKoo :)

...ja mitä ilmeisimmin kannatti lähteä istumaan päivää ja iltaa ja aamuyötäkin :)! Loistavaa - ja eiköhän noi promilleluvutkin kuulu tuohon hommaan sivutuotoksina, tuskinpa siellä ainoana olit hönkäilemässä viisariin jotain eloa :rolleyes: - hyvä niitä hilavitkuttimia on joskus testailla ja kokeilla toimivuutta :D muutenhan olisivat aivan turhakkeita, mokomat.
 
Hyvää ja iltaa.

T S I H !!!

Olen kotiutunut, tai siis nukkumaluukkuntunut.

Humppaa ittensä iloksi klo 14 - 04. Jees!!!

Ja täytyy sanoa, että onneksi yhdellä soittokaverilla oli promillemittari mukana. Siin paikkaa kun olin itte ihan varma ajokunnostani, niin puhallus näytti 0.6. Klo 10 herätyksen lukemaa en kehtaa edes sanoa.
Ettet vaan oo salavaivihkaa mun ukkokulta? Hääki oli humpalla ja rokkia soittelemassa viikonlopun. Mä kotiuduin Amsterdamista eilen ehtoolla pirteänä kuin partiotyttö ja Herra Rumpali pari tuntia sitten vähemmän pirteänä partiotyttönä

Lämmitin hälle saunan ja tein iltasta palaa ja katotaan josko vielä jotain muuta oloa parantavaa keksitään
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomasin saman :confused:
Ihan :poop::poop::poop: :aaaaa
Niinpä, ja sitten kun siinä ei lue sitä tarkkaa kellonaikaa, jos on tunnin sisään viimeksi vastattu, niin kiva siinä sitten muistella montako minuuttia sitten joku vastasi jotain. Ja puhelimella ei edes näe, että kuka on kirjoittanut viimeisimmän viestin.

Eikä muuten taida olla minkäänlaista merkkausta niissäkään ketjuissa, joihin itse on kirjoitellut.
 
Niinpä, ja sitten kun siinä ei lue sitä tarkkaa kellonaikaa, jos on tunnin sisään viimeksi vastattu, niin kiva siinä sitten muistella montako minuuttia sitten joku vastasi jotain. Ja puhelimella ei edes näe, että kuka on kirjoittanut viimeisimmän viestin.

Eikä muuten taida olla minkäänlaista merkkausta niissäkään ketjuissa, joihin itse on kirjoitellut.
Ei sovi dementikoille :D
No, jospa tuo olis vain joku ohimenevä juttu :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä