*halaa varovasti*...aijaijai...tukka pahastikin kipeenä?..onhan sulla siellä ropellusmättöä että hiukan helpottas oloa...Vääh krapula ei parane
Että hyvvää oli ja oi, kun sais lissääkin
*hali ja päänsilitys* #missäonsopivahymppäkunsitätartteisVääh krapula ei parane
Ja niinku minä huolellisesti maistelin vaikka ja mitä, mutta oli sinne vissin joku pahentunu pujahtanu sekaan*halaa varovasti*...aijaijai...tukka pahastikin kipeenä?..onhan sulla siellä ropellusmättöä että hiukan helpottas oloa...
Miten ne tommosia huonoja juomia meneekin tarjoamaan ..?
Että hyvvää oli ja oi, kun sais lissääkin
Noi on niin salakavalia kyllä, kun juonina ovat ja naamiutuvat ensalkuun niiksi kivanmakuisiksi mutta paljastavat katkerat liemensä vasta tuonnempana...paheksun kyllä moisia huonoja juomia *ärrmurr- hymiö tähän*Ja niinku minä huolellisesti maistelin vaikka ja mitä, mutta oli sinne vissin joku pahentunu pujahtanu sekaan
Se on se maanantai *halaa*...huomenna jo helpottaa mutta koetahan nyt rentoutua jotenkin...valtaat sohvan ja nostat jalat ylös, sitä ennen oot ottanut kätes ulottuville vaikka sitä hätäsuklaataHuhhuh saatana mikä päivä.
Tuuletinviiletin suristinhäristin - auttaisko?Nyt se tuska alkaa...nimittäin tää kämppä rupee olee kuin sauna
En tiedä,varmaan hiukan mut se on vielä laatikossa ja odottaa kokoamista.Kyllä se huomiseen saa odottaa.Tuuletinviiletin suristinhäristin - auttaisko?
Näinpä, eikä oo ainakaan yhtä pitkää ja työteliästä päivää huomenna. Onneks hätäsuklaata on aina!Se on se maanantai *halaa*...huomenna jo helpottaa mutta koetahan nyt rentoutua jotenkin...valtaat sohvan ja nostat jalat ylös, sitä ennen oot ottanut kätes ulottuville vaikka sitä hätäsuklaata
Ehtoontynkää AaKooHyvää ja iltaa.
T S I H !!!
Olen kotiutunut, tai siis nukkumaluukkuntunut.
Humppaa ittensä iloksi klo 14 - 04. Jees!!!
Ja täytyy sanoa, että onneksi yhdellä soittokaverilla oli promillemittari mukana. Siin paikkaa kun olin itte ihan varma ajokunnostani, niin puhallus näytti 0.6. Klo 10 herätyksen lukemaa en kehtaa edes sanoa.
Hätäsuklaata pitää olla aina kaapissa....jos toisessakinNäinpä, eikä oo ainakaan yhtä pitkää ja työteliästä päivää huomenna. Onneks hätäsuklaata on aina!
Vääh krapula ei parane
Mie lähen kömpii sänkyä kohti taas..öitä kaikille!!
No sitten tuuletusräppänäsivuikkunaa auki, toisko se toivottua viilennystä että saisit sitten nukuttuakin kunnolla...?En tiedä,varmaan hiukan mut se on vielä laatikossa ja odottaa kokoamista.Kyllä se huomiseen saa odottaa.
Huomasin samanNo just joo, nytkö noi otsikot pysyy aina lihavoituna, ettei vahingossakaan olis helppo huomata jos on tullut uusia viestejä!
Ettet vaan oo salavaivihkaa mun ukkokulta? Hääki oli humpalla ja rokkia soittelemassa viikonlopun. Mä kotiuduin Amsterdamista eilen ehtoolla pirteänä kuin partiotyttö ja Herra Rumpali pari tuntia sitten vähemmän pirteänä partiotyttönäHyvää ja iltaa.
T S I H !!!
Olen kotiutunut, tai siis nukkumaluukkuntunut.
Humppaa ittensä iloksi klo 14 - 04. Jees!!!
Ja täytyy sanoa, että onneksi yhdellä soittokaverilla oli promillemittari mukana. Siin paikkaa kun olin itte ihan varma ajokunnostani, niin puhallus näytti 0.6. Klo 10 herätyksen lukemaa en kehtaa edes sanoa.
Niinpä, ja sitten kun siinä ei lue sitä tarkkaa kellonaikaa, jos on tunnin sisään viimeksi vastattu, niin kiva siinä sitten muistella montako minuuttia sitten joku vastasi jotain. Ja puhelimella ei edes näe, että kuka on kirjoittanut viimeisimmän viestin.Huomasin saman
Ihan :aaaaa
Ei sovi dementikoilleNiinpä, ja sitten kun siinä ei lue sitä tarkkaa kellonaikaa, jos on tunnin sisään viimeksi vastattu, niin kiva siinä sitten muistella montako minuuttia sitten joku vastasi jotain. Ja puhelimella ei edes näe, että kuka on kirjoittanut viimeisimmän viestin.
Eikä muuten taida olla minkäänlaista merkkausta niissäkään ketjuissa, joihin itse on kirjoitellut.