Sullahan on ketjullinen helluntaiheiloja:attn:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30841897:En kärynny, mun täytyy varoa aurinkoa, syynä siihen on lääkitys. Helluntaiheiloista ei tietoakaan
Sullahan on ketjullinen helluntaiheiloja:attn:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30841897:En kärynny, mun täytyy varoa aurinkoa, syynä siihen on lääkitys. Helluntaiheiloista ei tietoakaan
:hug:...höpöhöpö, ei muuta kuin kutrit hulmuamaan vaan. Jos siellä mukamas on joku sävyerhe, niin siihen ei taatusti kukaan muu kiinnitä niin huomiota kuin sinä itte siellä...Mä saatan pian harkita kaljua
Jaa:hug: - pidähän huoli vaan itestäs.
Ja höpö höpö, vai ei muka helluntaiheiloja....nytkin oot keskellä mitä mahtavinta ja laadukkainta naisseuraa =)
No daadaa vaan :kiss:...vähemmästäkin sitä toki melkein hiljaiseksi meneeAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30841908:
niNo daadaa vaan :kiss:...vähemmästäkin sitä toki melkein hiljaiseksi menee
aha :hug: :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30841911:
Mää sain seitsemästä darran Tsadilainen ja kaverinsa oli tylsiä seuralaisia, ne lähti ajoissa pois nii mä jäin sit ihan keskenäni baariin ja sain uuden kaverinSori :ashamed:
Tosin jos saan kapulan jo 4 juomasta niin mitähän siit seuraa kun lähen sun kanssa
Aika valmista kauraa olin kyllä eilen että ei musta olis mitään iloa ollut.
Tosi kovaa joo,telkkari ja sohva
Että nopeita tilanteita ja käänteitä ....ei vais, ikinä kun niitä kavereita ei ole liikaa niin buenohan tuo onMää sain seitsemästä darran Tsadilainen ja kaverinsa oli tylsiä seuralaisia, ne lähti ajoissa pois nii mä jäin sit ihan keskenäni baariin ja sain uuden kaverin
Sussa on joku ihme vetovoima kun vedät niitä uusia puolees kun kärpäsiä.Mää sain seitsemästä darran Tsadilainen ja kaverinsa oli tylsiä seuralaisia, ne lähti ajoissa pois nii mä jäin sit ihan keskenäni baariin ja sain uuden kaverin
No ni, ongelma ratkaistu, hyvä sinä !Jee! Mä taisin selvitä! Onneksi kaapissa oli tuubi tuollaista sunkiss jellyä millä oskus tein tytöille kesäraitoja. Sen kun kiskaisi noiden oransseiksi jääneiden kohtien päälle, tuli niistäkin ainakin melkein oikean värisiä.
Nyt mä olen taas tosiblondi. :xmas:
No okei, oikeesti bongasin sen netistä ja nähtii siellä baarissaSussa on joku ihme vetovoima kun vedät niitä uusia puolees kun kärpäsiä.
No nih, ja se on kirahvilassa jonoa juhannuksena ...oikein !No okei, oikeesti bongasin sen netistä ja nähtii siellä baarissa
Ei ne vanhat kalut just öljyämällä parane.:xmas:
Se on tuo kalujen öljyäminen äkkiseltään rankkaa puuhaa, kun on kaluja jonoksi asti
Eihän se käytettävyys parane, mutta ovat nätimpiä katellaEi ne vanhat kalut just öljyämällä parane.
No siltikin. Ihme muijaNo okei, oikeesti bongasin sen netistä ja nähtii siellä baarissa