Tuliko liian vaalea vai vihreä pää ? :hug:Voi. :ashamed:
Yllättävä hiustenvaalennustulos. Eikä enää oikein kehtaa käyttää edes pipoa. Oivoi! :ashamed:
Tuliko liian vaalea vai vihreä pää ? :hug:[/QUOTE
Eikun, oljenkeltainen ehkä. Hieman oranssi tai jotain.
En tajua. Mulla on luonnostaan blondit ja mä olin niitä hieman vaalentanut jo aiemmin. Ja nyt piti tulla platinanvaalea mutta paskat! |O Osa päästä on kyllä ihan kelpo, vaalea siis, mutta tossa päällä on oranssia...
Jännä reaktio kyllä, harmi. Voiskohan kampaaja auttaa ?Tuliko liian vaalea vai vihreä pää ? :hug:[/QUOTE
Eikun, oljenkeltainen ehkä. Hieman oranssi tai jotain.
En tajua. Mulla on luonnostaan blondit ja mä olin niitä hieman vaalentanut jo aiemmin. Ja nyt piti tulla platinanvaalea mutta paskat! |O Osa päästä on kyllä ihan kelpo, vaalea siis, mutta tossa päällä on oranssia...
:hug:...no, äläs sano, joko sä edit kärtsäyttämään tässä jumalaisen ihanassa auringonpaisteessa poskipääsi..?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30841811:
Ajat siis kesätukan, ok.Mää pääsen ensviikolla kampaajalle jipii. Parasta siinä se hiusten pesu kun veri rupee kiertää niin et varpaissa asti tuntuu. Sit alkaa tinkun kesä kun on uus tukka.
oon vissiin vähän tyhmä mut häh...en mä mitään siiliä meinaa.Ajat siis kesätukan, ok.
Normi väriMiksi majuri on chilin värinen?
En kärynny, mun täytyy varoa aurinkoa, syynä siihen on lääkitys. Helluntaiheiloista ei tietoakaan:hug:...no, äläs sano, joko sä edit kärtsäyttämään tässä jumalaisen ihanassa auringonpaisteessa poskipääsi..?
Vaiiii ...sehän tyrkkäs sitten yliannostuksen verran niitä helluntaiheiloja ja nyt olet ihan hepulissas siellä :hug:...ymmärrän.
Koetahan jaksella siellä :hug: :kiss:
Mä oon aina suositellu sullekin kaljuaMä saatan pian harkita kaljua
Käviskö kalju?oon vissiin vähän tyhmä mut häh...en mä mitään siiliä meinaa.
:hug: - pidähän huoli vaan itestäs.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30841897:En kärynny, mun täytyy varoa aurinkoa, syynä siihen on lääkitys. Helluntaiheiloista ei tietoakaan
EiAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30841901:Käviskö kalju?