The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave:...jaaa :rolleyes:....sä sitten myöhästyit siitä ekasta bussista :snotty: ;)...onneksipa julkisilla löytää aina tavalla tai toisella johonkin aikaan kotiokin :whistle:
Nimenomaan "myöhästyin" :D vai mahdoinkohan mä mainita meidän reissun vetäjälle kuitenkin etten tuu kyydissä takasi.... joo kulkee ne bussit myöhemminkin :LOL:
Ja nyt mä oon kotona, kunnossa ja ajoissa. :)

Ja voiko bossin tarjouksesta kieltäytyä? :rolleyes:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30841635:
Nimenomaan "myöhästyin" :D vai mahdoinkohan mä mainita meidän reissun vetäjälle kuitenkin etten tuu kyydissä takasi.... joo kulkee ne bussit myöhemminkin :LOL:
Ja nyt mä oon kotona, kunnossa ja ajoissa. :)

Ja voiko bossin tarjouksesta kieltäytyä? :rolleyes:
Sen kerran ku lähtee voi ihan hyvin lähteä pitkän kaavan mukaan. Kyllä kotona ehtii taas nysväämään!
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30841635:
Nimenomaan "myöhästyin" :D vai mahdoinkohan mä mainita meidän reissun vetäjälle kuitenkin etten tuu kyydissä takasi.... joo kulkee ne bussit myöhemminkin :LOL:
Ja nyt mä oon kotona, kunnossa ja ajoissa. :)

Ja voiko bossin tarjouksesta kieltäytyä? :rolleyes:
No himmeli, että tulipahan lährettyä ja koettua :D! Oikein! Silloin kun lähdetään, niin sitten mennään kans ja kunnolla :)!
 
Nyt on narttulassa kukkapenkit ja -ruukut kurissa ja järjestyksessä! Tämän vuoden värisävyt valkoinen ja oranssi. Yhteen ruukkuun tuuppasin kaupasta ostetut ruohosipulin, basilikan ja mintun. Siellähän kasvaa sen aikaa kuin kasvaa.
Sielläkin oltu multasormina, hyvä hyvä :)!

Mä laitoin mansikkamaan kuntoon ja siinä sivussa sitten sain vienokainosti joikata ja jodlatakin, kun parit ällöinhat limakotilot näin :D...mutta sitten kyhäsin kun rupes toi absoltuuttinen kotilosilmä vetreentymään - ei ois tarvinnu :$ - semmosen pikagrillinkin :rolleyes: :snotty:....pakko ne on jotenkin pois hävittää...
 
Ainiin ja on mulla ihan maailman parhaita ystäviä ja työkavereita :heart: En muista koska viimeks oon nauranu noin paljon, lopuks oli jo vatsalihakset niin kipeinä, ettei ees kyenny nauramaan. Mä ja T ainoat naiset äijäporukan kanssa, ku muut mein firman muijat oli jo menomatkalla bussissa naamanorsunveellä ja mulkoili meitä pahasti. Ku me ollaan sellasia Bitchejä, että roikutaan niitten miesten perässä, vaikkei ne haluis ees olla meidän kanssa, kuitenkin kummasti aina meiltä kysyttiin, että mihin mennään, että me tullaan sinne minne tekin meette, että niin kauheesti :LOL: Mut onhan se nyt hyvä, että on ens viikoksi sitte juttua töissä, ei tarvii niitä samoja toisten sairaslomia yms. sitten ruotia...
Saimpa rahaa ruusunkin, kun ihastelin niitä terassilta. Kävin sen sitte ostamassa ja kun laivaan päästiin ja koko työporukka oli kasassa, nii "vahingossa" kovaan ääneen kailotin, että kattokaa kuin ihanan ruusun S mulle osti... Ehkä vähän lisää vettä myllyyn, oonko mä ilkee :D

Nii ja sitte mun ihana kaveri tuli tänään hakeen mut tosta Huitsista, ku oisin joutunu yli tunnin oottaa seuraavaa bussia, ja toi mut kotiin, eikä suostunu ees bensarahaa ottaa, ku yritin tarjota :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Bitch
Verhontekele tulossa ja kangasta ei ollut riittävästi, tulee kuitenkin pieni kappaverho. Note to myself: kuvioiden kohdistusta varten auttaisi, jos jättäisi ne ommellut sivusaumat leikkaamatta. Olisi pitänyt ratkoa ne auki :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30841661:
Ainiin ja on mulla ihan maailman parhaita ystäviä ja työkavereita :heart: En muista koska viimeks oon nauranu noin paljon, lopuks oli jo vatsalihakset niin kipeinä, ettei ees kyenny nauramaan. Mä ja T ainoat naiset äijäporukan kanssa, ku muut mein firman muijat oli jo menomatkalla bussissa naamanorsunveellä ja mulkoili meitä pahasti. Ku me ollaan sellasia Bitchejä, että roikutaan niitten miesten perässä, vaikkei ne haluis ees olla meidän kanssa, kuitenkin kummasti aina meiltä kysyttiin, että mihin mennään, että me tullaan sinne minne tekin meette, että niin kauheesti :LOL: Mut onhan se nyt hyvä, että on ens viikoksi sitte juttua töissä, ei tarvii niitä samoja toisten sairaslomia yms. sitten ruotia...
Saimpa rahaa ruusunkin, kun ihastelin niitä terassilta. Kävin sen sitte ostamassa ja kun laivaan päästiin ja koko työporukka oli kasassa, nii "vahingossa" kovaan ääneen kailotin, että kattokaa kuin ihanan ruusun S mulle osti... Ehkä vähän lisää vettä myllyyn, oonko mä ilkee :D

Nii ja sitte mun ihana kaveri tuli tänään hakeen mut tosta Huitsista, ku oisin joutunu yli tunnin oottaa seuraavaa bussia, ja toi mut kotiin, eikä suostunu ees bensarahaa ottaa, ku yritin tarjota :heart:
Koko rahalla vaan :D

Ei mutta toihan kuulosti ihan sikamakeelta reissulta kaikkinensa, a- luokan trippi :). Ja onhan se toki synti ja häpee että tulee - mokomakin sie siellä :stick: :D - sen toisenkin sukupuolen kanssa hyvin toimeen, mutta minkäs sä sille oikein mahdat....


....senkin pitsss :stick: :D :kiss:
 
Koko rahalla vaan :D

Ei mutta toihan kuulosti ihan sikamakeelta reissulta kaikkinensa, a- luokan trippi :). Ja onhan se toki synti ja häpee että tulee - mokomakin sie siellä :stick: :D - sen toisenkin sukupuolen kanssa hyvin toimeen, mutta minkäs sä sille oikein mahdat....


....senkin pitsss :stick: :D :kiss:
Ihana oot :kiss: nyt mä lähen kattoo miten mun rakas lapseni suoriutuu fudispeleistään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Nää, ans kattoo ny. Nyt on miehen vuoro valloittaa keittiö (pöytä myös), niin pakko pitää taukoa. Seuraava proggis olis sen työpöydän tuunaus uuteen ehostukseen. Sitten olisi paikka levitellä tavaroita.
Äyyh, sä pääset maalaamaan...siitä mä tykkään ihan missä muodossa vaan :)! Olipa kysessä sitten sivellin tai pensseli, niin :heart: - kyllä! Mä nautin :)!

edit. Ja joojoojooo, kyllä siitä verhosta hyvä tulee, usko pois vaan :)! Nyt vain luovaa tuumaustaukoa kehiin ja sitten uudestaan kirkkaampana työstämään :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Äyyh, sä pääset maalaamaan...siitä mä tykkään ihan missä muodossa vaan :)! Olipa kysessä sitten sivellin tai pensseli, niin :heart: - kyllä! Mä nautin :)!
Me too =) Maalailen sitten samalla pari muutakin huonekalua, sormet syyhyää. Miehen reaktio: ai, taasko mä joudun tyhjentämään työhuoneen? Kesäkuussa on aikaa, suunnittelen jo tässä ja fiilistelen etukäteen. Pari vuotta sitten laitoin kulahtaneen keittiön uuteen uskoon ja hyvä tuli.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30841661:
Ainiin ja on mulla ihan maailman parhaita ystäviä ja työkavereita :heart: En muista koska viimeks oon nauranu noin paljon, lopuks oli jo vatsalihakset niin kipeinä, ettei ees kyenny nauramaan. Mä ja T ainoat naiset äijäporukan kanssa, ku muut mein firman muijat oli jo menomatkalla bussissa naamanorsunveellä ja mulkoili meitä pahasti. Ku me ollaan sellasia Bitchejä, että roikutaan niitten miesten perässä, vaikkei ne haluis ees olla meidän kanssa, kuitenkin kummasti aina meiltä kysyttiin, että mihin mennään, että me tullaan sinne minne tekin meette, että niin kauheesti :LOL: Mut onhan se nyt hyvä, että on ens viikoksi sitte juttua töissä, ei tarvii niitä samoja toisten sairaslomia yms. sitten ruotia...
Saimpa rahaa ruusunkin, kun ihastelin niitä terassilta. Kävin sen sitte ostamassa ja kun laivaan päästiin ja koko työporukka oli kasassa, nii "vahingossa" kovaan ääneen kailotin, että kattokaa kuin ihanan ruusun S mulle osti... Ehkä vähän lisää vettä myllyyn, oonko mä ilkee :D

Nii ja sitte mun ihana kaveri tuli tänään hakeen mut tosta Huitsista, ku oisin joutunu yli tunnin oottaa seuraavaa bussia, ja toi mut kotiin, eikä suostunu ees bensarahaa ottaa, ku yritin tarjota :heart:
Kyllä sä oot viime aikojen jälkeen ansainnut kaiken nauruvatsakivun ja positiiviset fibat!
 
IhQ
Atm:n reissuhan kuulostaa hauskalta :D


Ja kukkapenkkejä oli kans päästy jo laittelee..mie en meinannu tänäkään vuonna semmoista hommata, onnistun aina tappamaan kaiken vihreän.
Tosin, ajattelin jos niitä tomaatteja vaikka saisi tänä vuonna hankittua kasvamaan partsille..tai amppelimansikkaa...tai jotain muuta pientä.


Kerkesinkö muuten jo valittaa..niskahartiakipua, taas vaihteeks. Ei kerpele kun sai tuon toisen puolen hoidettua niin nyt jumahti toinen.:headwall::kieh:

Mut ei miul muuta, nyt päiväkahvien keittoon..ja voltarenia niskaan.
 
Me too =) Maalailen sitten samalla pari muutakin huonekalua, sormet syyhyää. Miehen reaktio: ai, taasko mä joudun tyhjentämään työhuoneen? Kesäkuussa on aikaa, suunnittelen jo tässä ja fiilistelen etukäteen. Pari vuotta sitten laitoin kulahtaneen keittiön uuteen uskoon ja hyvä tuli.
Tuossapa olikin narttuselle sopiva vihje, pistän ukkokullan rillaamaan ja käväsen itte vielä hiomassa ja öljyämässä terassikalusteet!
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä