Jos ei muutenniin pakolla......ei kait tuo nyt niin nökösen nugaata ole, kaikki lasketaan mitä päivään saadaan mahtumaan
Jos ei muutenniin pakolla......ei kait tuo nyt niin nökösen nugaata ole, kaikki lasketaan mitä päivään saadaan mahtumaan
....rajuja otteita vaan ...se voi tehdä hyv...ööö...nostattaa vain kuntoa :snotty:Jos ei muutenniin pakolla....
Nimenomaan "myöhästyin" vai mahdoinkohan mä mainita meidän reissun vetäjälle kuitenkin etten tuu kyydissä takasi.... joo kulkee ne bussit myöhemminkin:wave:...jaaa ....sä sitten myöhästyit siitä ekasta bussista :snotty: ...onneksipa julkisilla löytää aina tavalla tai toisella johonkin aikaan kotiokin
Sen kerran ku lähtee voi ihan hyvin lähteä pitkän kaavan mukaan. Kyllä kotona ehtii taas nysväämään!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30841635:Nimenomaan "myöhästyin" vai mahdoinkohan mä mainita meidän reissun vetäjälle kuitenkin etten tuu kyydissä takasi.... joo kulkee ne bussit myöhemminkin
Ja nyt mä oon kotona, kunnossa ja ajoissa.
Ja voiko bossin tarjouksesta kieltäytyä?
No himmeli, että tulipahan lährettyä ja koettua ! Oikein! Silloin kun lähdetään, niin sitten mennään kans ja kunnolla !Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30841635:Nimenomaan "myöhästyin" vai mahdoinkohan mä mainita meidän reissun vetäjälle kuitenkin etten tuu kyydissä takasi.... joo kulkee ne bussit myöhemminkin
Ja nyt mä oon kotona, kunnossa ja ajoissa.
Ja voiko bossin tarjouksesta kieltäytyä?
Sielläkin oltu multasormina, hyvä hyvä !Nyt on narttulassa kukkapenkit ja -ruukut kurissa ja järjestyksessä! Tämän vuoden värisävyt valkoinen ja oranssi. Yhteen ruukkuun tuuppasin kaupasta ostetut ruohosipulin, basilikan ja mintun. Siellähän kasvaa sen aikaa kuin kasvaa.
Koko rahalla vaanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30841661:Ainiin ja on mulla ihan maailman parhaita ystäviä ja työkavereita :heart: En muista koska viimeks oon nauranu noin paljon, lopuks oli jo vatsalihakset niin kipeinä, ettei ees kyenny nauramaan. Mä ja T ainoat naiset äijäporukan kanssa, ku muut mein firman muijat oli jo menomatkalla bussissa naamanorsunveellä ja mulkoili meitä pahasti. Ku me ollaan sellasia Bitchejä, että roikutaan niitten miesten perässä, vaikkei ne haluis ees olla meidän kanssa, kuitenkin kummasti aina meiltä kysyttiin, että mihin mennään, että me tullaan sinne minne tekin meette, että niin kauheesti Mut onhan se nyt hyvä, että on ens viikoksi sitte juttua töissä, ei tarvii niitä samoja toisten sairaslomia yms. sitten ruotia...
Saimpa rahaa ruusunkin, kun ihastelin niitä terassilta. Kävin sen sitte ostamassa ja kun laivaan päästiin ja koko työporukka oli kasassa, nii "vahingossa" kovaan ääneen kailotin, että kattokaa kuin ihanan ruusun S mulle osti... Ehkä vähän lisää vettä myllyyn, oonko mä ilkee
Nii ja sitte mun ihana kaveri tuli tänään hakeen mut tosta Huitsista, ku oisin joutunu yli tunnin oottaa seuraavaa bussia, ja toi mut kotiin, eikä suostunu ees bensarahaa ottaa, ku yritin tarjota :heart:
Hyvä sieltä tulee :hug: - kerran tuli jo oppia sille seuraavallekin tuunauskerralleVerhontekele tulossa ja kangasta ei ollut riittävästi, tulee kuitenkin pieni kappaverho. Note to myself: kuvioiden kohdistusta varten auttaisi, jos jättäisi ne ommellut sivusaumat leikkaamatta. Olisi pitänyt ratkoa ne auki :headwall:
Ihana oot :kiss: nyt mä lähen kattoo miten mun rakas lapseni suoriutuu fudispeleistäänKoko rahalla vaan
Ei mutta toihan kuulosti ihan sikamakeelta reissulta kaikkinensa, a- luokan trippi . Ja onhan se toki synti ja häpee että tulee - mokomakin sie siellä :stick: - sen toisenkin sukupuolen kanssa hyvin toimeen, mutta minkäs sä sille oikein mahdat....
....senkin pitsss :stick: :kiss:
Nää, ans kattoo ny. Nyt on miehen vuoro valloittaa keittiö (pöytä myös), niin pakko pitää taukoa. Seuraava proggis olis sen työpöydän tuunaus uuteen ehostukseen. Sitten olisi paikka levitellä tavaroita.Hyvä sieltä tulee :hug: - kerran tuli jo oppia sille seuraavallekin tuunauskerralle
Siellä toinen :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30841674:Ihana oot :kiss: nyt mä lähen kattoo miten mun rakas lapseni suoriutuu fudispeleistään
Äyyh, sä pääset maalaamaan...siitä mä tykkään ihan missä muodossa vaan ! Olipa kysessä sitten sivellin tai pensseli, niin :heart: - kyllä! Mä nautin !Nää, ans kattoo ny. Nyt on miehen vuoro valloittaa keittiö (pöytä myös), niin pakko pitää taukoa. Seuraava proggis olis sen työpöydän tuunaus uuteen ehostukseen. Sitten olisi paikka levitellä tavaroita.
Me too =) Maalailen sitten samalla pari muutakin huonekalua, sormet syyhyää. Miehen reaktio: ai, taasko mä joudun tyhjentämään työhuoneen? Kesäkuussa on aikaa, suunnittelen jo tässä ja fiilistelen etukäteen. Pari vuotta sitten laitoin kulahtaneen keittiön uuteen uskoon ja hyvä tuli.Äyyh, sä pääset maalaamaan...siitä mä tykkään ihan missä muodossa vaan ! Olipa kysessä sitten sivellin tai pensseli, niin :heart: - kyllä! Mä nautin !
Kyllä sä oot viime aikojen jälkeen ansainnut kaiken nauruvatsakivun ja positiiviset fibat!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30841661:Ainiin ja on mulla ihan maailman parhaita ystäviä ja työkavereita :heart: En muista koska viimeks oon nauranu noin paljon, lopuks oli jo vatsalihakset niin kipeinä, ettei ees kyenny nauramaan. Mä ja T ainoat naiset äijäporukan kanssa, ku muut mein firman muijat oli jo menomatkalla bussissa naamanorsunveellä ja mulkoili meitä pahasti. Ku me ollaan sellasia Bitchejä, että roikutaan niitten miesten perässä, vaikkei ne haluis ees olla meidän kanssa, kuitenkin kummasti aina meiltä kysyttiin, että mihin mennään, että me tullaan sinne minne tekin meette, että niin kauheesti Mut onhan se nyt hyvä, että on ens viikoksi sitte juttua töissä, ei tarvii niitä samoja toisten sairaslomia yms. sitten ruotia...
Saimpa rahaa ruusunkin, kun ihastelin niitä terassilta. Kävin sen sitte ostamassa ja kun laivaan päästiin ja koko työporukka oli kasassa, nii "vahingossa" kovaan ääneen kailotin, että kattokaa kuin ihanan ruusun S mulle osti... Ehkä vähän lisää vettä myllyyn, oonko mä ilkee
Nii ja sitte mun ihana kaveri tuli tänään hakeen mut tosta Huitsista, ku oisin joutunu yli tunnin oottaa seuraavaa bussia, ja toi mut kotiin, eikä suostunu ees bensarahaa ottaa, ku yritin tarjota :heart:
Tuossapa olikin narttuselle sopiva vihje, pistän ukkokullan rillaamaan ja käväsen itte vielä hiomassa ja öljyämässä terassikalusteet!Me too =) Maalailen sitten samalla pari muutakin huonekalua, sormet syyhyää. Miehen reaktio: ai, taasko mä joudun tyhjentämään työhuoneen? Kesäkuussa on aikaa, suunnittelen jo tässä ja fiilistelen etukäteen. Pari vuotta sitten laitoin kulahtaneen keittiön uuteen uskoon ja hyvä tuli.