The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä saatan pian harkita kaljua :D
:hug:...höpöhöpö, ei muuta kuin kutrit hulmuamaan vaan. Jos siellä mukamas on joku sävyerhe, niin siihen ei taatusti kukaan muu kiinnitä niin huomiota kuin sinä itte siellä...

Nassu pystyyn vaan siellä ja hymyä huulille ja kuTRit kohti aurinkoa, niin - ovat taas piakkoin saaneet uutta luonnollista vaalennusta itseensä :)

tsuferaffi
Sori :ashamed:
Tosin jos saan kapulan jo 4 juomasta niin mitähän siit seuraa kun lähen sun kanssa ;)
Aika valmista kauraa olin kyllä eilen että ei musta olis mitään iloa ollut.

Tosi kovaa joo,telkkari ja sohva :LOL:
Mää sain seitsemästä darran :D Tsadilainen ja kaverinsa oli tylsiä seuralaisia, ne lähti ajoissa pois nii mä jäin sit ihan keskenäni baariin ja sain uuden kaverin :p

Jee! Mä taisin selvitä! Onneksi kaapissa oli tuubi tuollaista sunkiss jellyä millä oskus tein tytöille kesäraitoja. Sen kun kiskaisi noiden oransseiksi jääneiden kohtien päälle, tuli niistäkin ainakin melkein oikean värisiä. :)

Nyt mä olen taas tosiblondi. :xmas:

Jee! Mä taisin selvitä! Onneksi kaapissa oli tuubi tuollaista sunkiss jellyä millä oskus tein tytöille kesäraitoja. Sen kun kiskaisi noiden oransseiksi jääneiden kohtien päälle, tuli niistäkin ainakin melkein oikean värisiä. :)

Nyt mä olen taas tosiblondi. :xmas:
No ni, ongelma ratkaistu, hyvä sinä :)!

Ja...eikös toi sun nikkikin kerro sen :rolleyes:....TosiiBlondii :snotty: :kiss:

• Tykkää
Reactions: TiiBii
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä