The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30835506:
Eläkeiät on jo siihen mennessä unohdettu. Sinne vaan kaikki samaan kasaan. Sitten sormet ristiin ja toivotaan että jonkun hoitajan muisti pelaisi edes auttavasti :xmas:.
Kaikki köpöttää rollaattoreilla, toisilla on vaan hoitajan vaatteet. Kahvihuoneessa on kaikille omat dosetit. Ei tartte kuin muistaa tulla töihin, se hoitaa jolla sattuu olemaan tervein päivä
 
Huomentaaa!!

Mikä ##$%n "sää lämpenee loppuviikkoa kohden"??? Tiällä o pilivistä ja justiisa ropsauttaa saetta niskaa :mad:


Paheksun. Teen valituksen vaikka Päivi Räsäselle. Tai Toiminimi Kankaanniemelle.
 
Hirveen epäterveellinen aamiainen. Paheksun.
...Majuri taitaa olla hiljaksiin voimissansa kun laittaa heti aamusta verenpaineensa kohdilleen....;)

..ja toisaalta miten musta tuntuu että moinen aamupala on Majurille harvinaista herkkua, niin antaa nyt tämän kerran mennä tämmönenkin :)...vaikka muutoinhan se olisi kyllä paheksuttavaa.
 
...yngh yngh....huomenia kaikille :) :kiss:

Teetä runsaasti tarjolla sympatiaempatioiden kera sekä puuroa. Jotain pitäis saada murusta rinnan alle, vaikka olotila on kyllä.....laitetaankos kuulkaas rastia seinään....



X


Noin :D. Meitsi on kipeenä ja haahuilen kikkurat kaakossa eli pöwwö on kohdillansa ja viime yö tais mennä jonkun maansiirtokoneen renkaissa pyöriessä :D, ainakin kroppa on sen makuinen...Mutta. Ei muuta kuin tätäkin päivää vastaanottamaan :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
:D...ei vitsi, mä löysin meikäläisen viisun!! ..."..on pakko päästä pois...hyppään pyörän selkään...hiekkatie tai asfaltti tai metsäpolku, kaikki toimii....poljen kunnes eksyn...jne.."...

Jotenkin kolahtaa :D

Ja mä oon niin maitohapoilla, taitaa tauti olla luikerrellut koko kroppaan himputti...harvoin mä kyllä kipeenä oonkaan :snotty:...

Mutta onko hirveetä kun pitäs himmailla nyt ihan tosissaan...ottaa iisimmin ja antaa sijaa sairastelulle ja toipumiselle...ei oo ollenkaan mun juttua tää :D

Ei muuta kuin musiikkia ainakin päivään ja runsaasti :) :heart:!!
 
:D...ei vitsi, mä löysin meikäläisen viisun!! ..."..on pakko päästä pois...hyppään pyörän selkään...hiekkatie tai asfaltti tai metsäpolku, kaikki toimii....poljen kunnes eksyn...jne.."...

Jotenkin kolahtaa :D

Ja mä oon niin maitohapoilla, taitaa tauti olla luikerrellut koko kroppaan himputti...harvoin mä kyllä kipeenä oonkaan :snotty:...

Mutta onko hirveetä kun pitäs himmailla nyt ihan tosissaan...ottaa iisimmin ja antaa sijaa sairastelulle ja toipumiselle...ei oo ollenkaan mun juttua tää :D

Ei muuta kuin musiikkia ainakin päivään ja runsaasti :) :heart:!!
:D...laitettasko se "mun" viisu vielä soimaankin....ei hiivatti, ei toimi korvien väliosasto ei millään - mua ei oo luotu sairastelemaan :snotty:...on kyllä niin jähmeetä meininkiä, ajatus takkuilee pahimman kerran mutta - teetä menee ja runsaasti, se helpottaa hiukan :)

Ja se viisu tulee tässä, vihdoinkin :D
A. Kela - Maitohapoilla
https://youtu.be/NI2nJBuTqOQ

..ja todella, niillä nyt mennään, maitohapoilla...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä