Voit siellä sit miettiä mitä menetät...No siinä tapauksessa mää hakeudun johonki kivaan sateenkaarimummojen laitokseen, ja ukot saa hoidella toinen toisensa
Voit siellä sit miettiä mitä menetät...No siinä tapauksessa mää hakeudun johonki kivaan sateenkaarimummojen laitokseen, ja ukot saa hoidella toinen toisensa
Tuskin kerkeen kesken tyttöjen kivan :xmas:Voit siellä sit miettiä mitä menetät...
Kaikki köpöttää rollaattoreilla, toisilla on vaan hoitajan vaatteet. Kahvihuoneessa on kaikille omat dosetit. Ei tartte kuin muistaa tulla töihin, se hoitaa jolla sattuu olemaan tervein päiväAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30835506:Eläkeiät on jo siihen mennessä unohdettu. Sinne vaan kaikki samaan kasaan. Sitten sormet ristiin ja toivotaan että jonkun hoitajan muisti pelaisi edes auttavasti :xmas:.
Pirkka-niksi: laita sukka (vasen tai oikea, ei väliä) tai sukkis imurin putken päähän ja vedä pilleri pois sieltä rakosesta.No ehkä mä en nyt rupee yhen pillerin takii purkaa koko lipastoo,yritän olemattomilla lihaksillani siirtää sitä joku päivä.
Oon kuullu, että tekstari ois aika hyvä tapa viestiä.Huomentaaa!!
Mikä ##$%n "sää lämpenee loppuviikkoa kohden"??? Tiällä o pilivistä ja justiisa ropsauttaa saetta niskaa
Paheksun. Teen valituksen vaikka Päivi Räsäselle. Tai Toiminimi Kankaanniemelle.
Hirveen epäterveellinen aamiainen. Paheksun.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30835649:opcorn:
ahaHirveen epäterveellinen aamiainen. Paheksun.
...Majuri taitaa olla hiljaksiin voimissansa kun laittaa heti aamusta verenpaineensa kohdilleen....Hirveen epäterveellinen aamiainen. Paheksun.
:hug:....josko se happihyppeily hiukan loiventas oloja, ainakin lapsiltaLäähpuuh. Ulos pitäis raahautua kera lasten. Tänään on pakko nykiä pikku päikkärit. Väsyttää ja kiukuttaa jo niin penteleesti heti aamusta :vampire:
Oikein ! Happeile ja hyppeile siellä munkin puolesta !Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30835731:Helvata, mä taidan painua pihalle
Luulen, etten juuri hyppele, mut liikuskelen rauhallisestiOikein ! Happeile ja hyppeile siellä munkin puolesta !
Etenet omaan tahtiis vaan ja nautit - mukavaa päivää sulleAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30835739:Luulen, etten juuri hyppele, mut liikuskelen rauhallisesti
...laitettasko se "mun" viisu vielä soimaankin....ei hiivatti, ei toimi korvien väliosasto ei millään - mua ei oo luotu sairastelemaan :snotty:...on kyllä niin jähmeetä meininkiä, ajatus takkuilee pahimman kerran mutta - teetä menee ja runsaasti, se helpottaa hiukan...ei vitsi, mä löysin meikäläisen viisun!! ..."..on pakko päästä pois...hyppään pyörän selkään...hiekkatie tai asfaltti tai metsäpolku, kaikki toimii....poljen kunnes eksyn...jne.."...
Jotenkin kolahtaa
Ja mä oon niin maitohapoilla, taitaa tauti olla luikerrellut koko kroppaan himputti...harvoin mä kyllä kipeenä oonkaan :snotty:...
Mutta onko hirveetä kun pitäs himmailla nyt ihan tosissaan...ottaa iisimmin ja antaa sijaa sairastelulle ja toipumiselle...ei oo ollenkaan mun juttua tää
Ei muuta kuin musiikkia ainakin päivään ja runsaasti :heart:!!
Kauheita painajaisia sinulla.Huomenta :wave:
AK tuli mun uniin. Oltiin olusella jossakin.
Mukavaa meillä oli.Kauheita painajaisia sinulla.