Mulle kävi raskausaikana tuollai. Kävelin kaupungilla ja sivusilmällä vilkaisin kaupan ikkunaa. Hyi, helvetti mikä läski akka. Sitten tajusin katsovani omaa kuvaaniHyi kamala! Olin salilla ja siellä oli joku läski joka yritti matkia mua. Nolo ja säälittävä.
Sitten tajusin että mua vastapäätä on peili.
Hyi kamala! Olin salilla ja siellä oli joku läski joka yritti matkia mua. Nolo ja säälittävä.
Sitten tajusin että mua vastapäätä on peili.
Kiitos ja hyvää yötä sulle! :hug:Atm, hyvää työyötä! Tänään menen ajoissa nukkumaan, moikka!
tuitui!!!Alkuperäinen kirjoittaja äkäinen hra majuri;30835260:
öit :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30835273:Kiitos ja hyvää yötä sulle! :hug:
Nii ja yöt muillekin, mä lähen nyt sotkemaan sinne työmaalle päin :wave: :kiss:
Hauskaa työyötä!Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30835273:Kiitos ja hyvää yötä sulle! :hug:
Nii ja yöt muillekin, mä lähen nyt sotkemaan sinne työmaalle päin :wave: :kiss:
naapurista vaan adonista siirtään lipastoa ennenkuin kuuri loppuu.No mites nyt sit kun mun lääkekuurista yks pilleri tippu lipaston taa enkä mä sitä saa siirrettyy...meneekö se ab kuuri nyt kankkulan kaivoon jos yks pilleri jää kuurista ottamatta?
ei helvetti. Ai sä pidät poslaria :xmas:Mää niin tiesin että tää vuotaa joskus nettiin...ei olis pitänyt:'(
Niinpäs onkin.ei helvetti. Ai sä pidät poslaria :xmas:
Ei täällä mitään adoniksii ole joita pyytäis.naapurista vaan adonista siirtään lipastoa ennenkuin kuuri loppuu.
Kerran koitin,ei ollut mun juttu.ei helvetti. Ai sä pidät poslaria :xmas:
Joku kaveri? Mä tulisin jos olisin lähempänä.Ei täällä mitään adoniksii ole joita pyytäis.
Ja pitikin just sen kerran olla toi, kun levis nettiin asti!Kerran koitin,ei ollut mun juttu.
Kaakaota tähän aikaan päivästä.Joisko kahvia vai kaakaota?
no täytyy joku päivä kattoo,ei nyt jaksa. mut siis et meneekö se kuuri nyt ihan ketuiks jos yks pilleri jää ottamatta??Joku kaveri? Mä tulisin jos olisin lähempänä.
Sitä ajattelin vaikka kahvi ei vie yöunia. Saattaa hetkeksi piristää.Kaakaota tähän aikaan päivästä.
Eiks noista ab-kuureista aina niin vähän sanota, että se kuuri pitää syödä kokonaan, vaikkei oireita enää oliskaan.no täytyy joku päivä kattoo,ei nyt jaksa. mut siis et meneekö se kuuri nyt ihan ketuiks jos yks pilleri jää ottamatta??