Tervetuloa myös minun puolesta uusille! :heart:
Täällä sulatellaan edelleen ylläriä aika sekavissa fiiliksissä. Mä en käsitä miten en tajunnut heti ekoista oudoista oloista mistä kyse. Oireita on kyllä suht sopivasti. Pientä pahaa oloakin jo havittavissa. asentohuimausta, turvotusta ja tuvonnutta oloa. Nälkä tulee yöllä, kiukku tulee puskista ja sitten yhtäkkiä taas on todella onnellinen olo. ja tämä väsy on kyllä jostain syvältä. vanhin kun on vajaa 9v ja kolme muuta sen alle niin väsyä ei oikein ehtisi. Nyt olen kaksi päivää "surrut" sitä, että ehdin juuri viime viikolla myymään meidän ihanan vauvapeiton ja kotidopplerin livekirpulla
voi luoja!!! mikä sattuma.
Omaa kuntoakin olen nyt alkanut hoitamaan ennen tätä ylläriä ja aloitin juuri hetki sitten sellaiset ravintolisät auttamaan aineenvaihdunnan heräämisessä. Tilasin ihan varmuudeksi heti 3kk jutut ja enhän mä niitä uskalla käyttää :O Nyt täytyy ottaa omaan pt:n yhteyttä, jotta tekee mulle ohjelman odotus ajalle, koska mun kunto ei ole kovinkaan hyvä vielä ja painokin oli 10kg tiputettavaa. heti kun otin aikaa itselle, niin käy näin....
. Liikkua kyllä aion jotta pysyisi nyt vauvakin hyvän kokoisena loppuun asti, ettei joudu sektioon. yli 4kg painavaa en saa alakautta synnyttää enää. Kaksi jäänyt pahasti kiinni ja toinen näistä meinasi viedä hengen. Onneksi tiedän, että seurannat tulee olenmaan hyviä, jos tässä kaikki menee loppuun asti =)
Neuvolaan soittelin ja sain ekan aja 8+ viikolle ja samalla ultrataan onko viikot nyt niinkuin pitääkin, koska mullahan jo viime kierto oli outo ja ylipitkä. Luultavasti on siis ihan tammikuinen, mutta otettiin aika jo hyvään aikaan niin jos tuleekin viikoissa heittoa kovasti niin ehtii käydä seulonnat. Onko muut huomannu muuten, että neuvola menis päivän edellä lasketussa ajassa? mulla on ollut näin aina, joka odotuksessa. En ymmärrä mikä laskuri niillä on käytössä, mutta menen tuon la:n mukaan mikä on alunperin laskurit antanut =) Neuvolan laskurilla la olis rv39+6.
Yyteri: mulla on aina laahannut nuo digin viikkonäytölliset perässä joten en menisi heti kyllä luopumaan toivosta jos ei näytäkään 3+. Mulla on lähes 3+ viikolla näyttänyt 1-2. jos tiedät missä kohtaa päivässä sulla on hormonia selvästi enemmän pissassa niin tähtää testus sinne. Mä hokssin, että illalla taitaa olla mulla paljon hormonia kun liuskoihin tuli niin nopeaa iltapissasta viiva vahvaksi. Mä tässä mietin josko hakisi vielä yhden digin, mutta taidan jättää väliin, kun stressi vaan nousee jos tulos ei miellytä.
Matu rv4+4