Mä käytän aina farkkuja. Eikö ole toppatakkia ohuempaa?Noku ei oo sitä takkia. farkkuja nyt käytän lähestulkoon aina kun ihmisten ilmoilla olen. Pitäs niitäkin ostaa uusia ja heitellä vanhoja vaikka kirppikselle.
Mä käytän aina farkkuja. Eikö ole toppatakkia ohuempaa?Noku ei oo sitä takkia. farkkuja nyt käytän lähestulkoon aina kun ihmisten ilmoilla olen. Pitäs niitäkin ostaa uusia ja heitellä vanhoja vaikka kirppikselle.
On mutta ne on vaaleita takkei enkä mä vielä haluu vaaleeta takkia.Haluun mustan |OMä käytän aina farkkuja. Eikö ole toppatakkia ohuempaa?
Kimi silti ajaa osaa, kisa vasta edessäpäinSama auto kuin Vettelillä. Alonson kanssa pysty vetoomaan että oli alonsolle suunniteltu auto (niinkuin olikin) Mut nyt on oman kädenjäljen saanut auto alla.
Vituttaa kun oikiasti uskoin että Kimi on nopein kuski..
Näytä mulle Kimi että olen väärässä..
Kuiteskin vaikka ei ole nopein mies radalla niin asenne on kohdillaan
Mä laittaisin vaalean. Itse asiassa mun takki on vaalea.On mutta ne on vaaleita takkei enkä mä vielä haluu vaaleeta takkia.Haluun mustan |O
En oo valmistautunut vielä vaaleaan/värikkääseen kauteen.Mä laittaisin vaalean. Itse asiassa mun takki on vaalea.
Mulla ei ole värikausia. Mulla on pari vaaleaa ja pari värikästä talvitakkia mustien lisäksi.En oo valmistautunut vielä vaaleaan/värikkääseen kauteen.
Mikä ny?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30771260:saatanan saatana
Huono olo, heikottaaMikä ny?
Voi kökkö :hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30771266:Huono olo, heikottaa
257 päivää kun maltat olla kieli keskellä suuta, niin hyvä onJoko on joulu kohta
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30771266:Huono olo, heikottaa
Majurille :hug: mikä niitä lääkäreitä vaivaa ko eivät saa sinuu kuntoon?
:hug:Taas pää ja niska/hartianseutu kipeenä. Eilen ei ollut mitään. :|