The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kyllä
Sama auto kuin Vettelillä. Alonson kanssa pysty vetoomaan että oli alonsolle suunniteltu auto (niinkuin olikin) Mut nyt on oman kädenjäljen saanut auto alla.

Vituttaa kun oikiasti uskoin että Kimi on nopein kuski..
Näytä mulle Kimi että olen väärässä..
Kuiteskin vaikka ei ole nopein mies radalla niin asenne on kohdillaan :)
Kimi silti ajaa osaa, kisa vasta edessäpäin :)
harjoituksissa kuitenkin meni hyvin
tietysti olis voinut mennä aika-ajossakin

IhQ
Majurille :hug: mikä niitä lääkäreitä vaivaa ko eivät saa sinuu kuntoon?

Mietin kans pitäskö käydä vaihtaa jo renkaat, ulkona on niin keväistä ku suurin osa lumesta hävinny yhtäkkiä pihalta ja tietkin sulat.

Kävin isommal kaupalla, mies on töissä nii en kantoapua saanu..lapset tietty pystyi kevyempiä kantamaan apuna..mut no, selvittiin kuitenki :)

Päälläni kauppareissulla oli ohut ulkoilutakki, farkut ja lenkkarit, vai mitkähän skeittikengät ne onkaan..

Se on tinku vaan pakko käydä ostaa joku kevättakki jos ei kotoa löydy.

Miul on toi ulkoilutakki ja sit farkkutakki, oottamassa lämpimämpiä kelejä.
Sit on semmonen varmaan polviin saakka ulottuva liivisysteemi jossa on iso huppu. Ei hirmu paksu.

Esikoiselle ostettiin vasta siistin näköset kevätkengät, punaiset tennarit. Pinta on semmosta nahkan tuntuista ja sisällä on kevyt karvavuori. Melkein teki mieli ostaa itellekin samanlaiset :D

Pikainen kurkistus ja loistavan päivän toivotus kaikille :)!

Ulkona on niiiiiiiin :heart: - aurinkoo, aurinkoo!!!

Ja meillä on tunnelmat kohdillansa ja kohta namikat kaakossa kun saapuu sopiva läjä ruuhkatukkaesiteinispoijanvekaroita :D...mikä sitten sujuvasti suomennettuna tarkoittaa sitä, että hus äiti, matkohis siitä :D...kunhan oon ensin laittanut tarjottavat tyrkylle.

Pikkasenko muuten täällä tuuli viimeyönä :O, melkein sai jo pelätä kun rytisteli menemään, nyt ei uskois ollenkaan kun keli on kuin kevätmorsian :)

Ja joo-o, renkaita munkin tekis mieli lähtee potkimaan ja vaihtamaan ja vaikkamitä...mutta ekaks mitäs käydä hakemassa uudet :snotty:..ja eipä tuo mies taida niitä mulle vielä alle laittaa, kun on menoa tässä vielä joka suuntaan. No, kerkiipä tuota vielä ja toukokuuhunkin on matkaa.

Tilu lilu lii, lyhyestä virsi kaunis - vai oliko :D - menkää ihmiset ulos nauttimaan ja hakemaan kevätnostatusta! Moikat :wave:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä