Meillä ei kumpikaan. Ja sillon harvoin kun joku ohjelma mitä toinen katto ja toinen ei niin sit toinen puuhas omiaan jos ei kiinnostanut katsoa.Ex tykkäsi urheilusta ja mä en.
Meillä ei kumpikaan. Ja sillon harvoin kun joku ohjelma mitä toinen katto ja toinen ei niin sit toinen puuhas omiaan jos ei kiinnostanut katsoa.Ex tykkäsi urheilusta ja mä en.
No vähän sama homma, kaadoin vedet reisilleni..Mullaki oli eilen pöksyt märkänä ko kaadoin skumpat syliini.
Mutta elän minäkin suhteessa ja mulla on lapsia ja silti sekä minä että mieheni etsimme välillä muutakin seuraa. Ihan luvalla.Kyl se ainakin mainostaa itteensä aviomiehenä ja perheenisänä, niin imo aika moraalitonta.
Mun pitäs viedä auto kotiin jos renkaat vaihetaan...mut voi olla että se ei onnistu,siis se vaihto niin sitten mun pitää viedä yhelle korjaamolle ni siel sit vaihtavat ensviikolla.mun pitäis lähteä kaupoille, multa puuttuu vieläkin se pitkä ja ohut poranterä
ja ruokaaki pitäs, ehkä jopa viinipullo
no mikä sua nyt sit vituttaa...meni vähän ohi.Vois lähtee hakemaan lisää skumppaa, vois lähtee päivä uuteen nousuun ja vitutuskäyrä laskuun.
Ite pijän nastat niin kauavan kuin laki sallii. Työmatkani on kuin EK rallissa. Sorateitä noin 89%.Mun pitäs viedä auto kotiin jos renkaat vaihetaan...mut voi olla että se ei onnistu,siis se vaihto niin sitten mun pitää viedä yhelle korjaamolle ni siel sit vaihtavat ensviikolla.
no niin minäkin pitäisi mut en jaksa enää kinata iskän kanssa,ollaan tapeltu tästä jo varmaan kuukauden päivät. ja joka vuosi sama juttu.Ite pijän nastat niin kauavan kuin laki sallii. Työmatkani on kuin EK rallissa. Sorateitä noin 89%.
Se henkilö josta oli puhetta ko kävit täällä. Juu nou?no mikä sua nyt sit vituttaa...meni vähän ohi.
tainnut isyys olla nyt päälimmäisenä mielessäVittu vitun vitun vittu...
Vetteli pesi Kimin mennentullenjapalatessa...
KIMI! Mitä on tapahtunut! Ennen olit nopein mies radalla ja nyt joku sakemannikin on nopeempi sua!!!
Ota nyt vittu kyrpä käteen ja ala miettimään missä häviät sebille!
Pettymys.. Uskoin suhun mutta annoit mulle jonkun +muut sijan aika-ajoissa..
Puhuttiin kyllä aika monesta mut yks nyt tuli mieleen ensimmäitteks.Se henkilö josta oli puhetta ko kävit täällä. Juu nou?
Uskoisin et puhutaan samasta tyypistä.Puhuttiin kyllä aika monesta mut yks nyt tuli mieleen ensimmäitteks.
Itellä lapsia mut ei ole kierrosajat vähentyneet ollenkaan. Luulin Kimin olevan samanlainen.tainnut isyys olla nyt päälimmäisenä mielessä
että aina Kimille "tulee" tallikavereista se huonompi auto joka ei toimi kuten pitäisVittu vitun vitun vittu...
Vetteli pesi Kimin mennentullenjapalatessa...
KIMI! Mitä on tapahtunut! Ennen olit nopein mies radalla ja nyt joku sakemannikin on nopeempi sua!!!
Ota nyt vittu kyrpä käteen ja ala miettimään missä häviät sebille!
Pettymys.. Uskoin suhun mutta annoit mulle jonkun +muut sijan aika-ajoissa..
Sama auto kuin Vettelillä. Alonson kanssa pysty vetoomaan että oli alonsolle suunniteltu auto (niinkuin olikin) Mut nyt on oman kädenjäljen saanut auto alla.Alkuperäinen kirjoittaja auton syytä taas;30771169:"Räikkönen yritti vielä toisella yrityksellä parantaa asemiaan, mutta vikuroiva Ferrari oli todella vaikea ajaa. Räikkönen sai kuitenkin selvän aikaparannuksen, mutta lopulta se riitti vain kuudenteen tilaan. Takaa tulivat ohi vielä Bottas, Felipe Massa ja Sebastian Vettel."
niinpä niin...
Mitä tonne nyt ulos pukee päälle kun auringossa 21 astetta :O mut varjos viileempää.
Mä laitan farkut ja ohuemman takin.Mitä tonne nyt ulos pukee päälle kun auringossa 21 astetta :O mut varjos viileempää.
en omista tai no omistan yhen mut se ei mee varmaan ees päälle enää,käytin sitä joskus 7v sitten ensimmäisen ja viimesen kerran. ehkä pidän sen vaan muistona et joskus on sellaseenkin mennyt ja kehannu pitää.minihame tietysti
Noku ei oo sitä takkia. farkkuja nyt käytän lähestulkoon aina kun ihmisten ilmoilla olen. Pitäs niitäkin ostaa uusia ja heitellä vanhoja vaikka kirppikselle.Mä laitan farkut ja ohuemman takin.