The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyl se ainakin mainostaa itteensä aviomiehenä ja perheenisänä, niin imo aika moraalitonta.
Mutta elän minäkin suhteessa ja mulla on lapsia ja silti sekä minä että mieheni etsimme välillä muutakin seuraa. Ihan luvalla.

Mistä me tiedetään, mitä he ovat sopineet. Tai edes sitä, onko kyseinen tyyppi itse tehnyt profiilin vai oisko joku kiusallaan tai mustamaalatakseen.

Vittu vitun vitun vittu...
Vetteli pesi Kimin mennentullenjapalatessa...

KIMI! Mitä on tapahtunut! Ennen olit nopein mies radalla ja nyt joku sakemannikin on nopeempi sua!!!

Ota nyt vittu kyrpä käteen ja ala miettimään missä häviät sebille!
Pettymys.. Uskoin suhun mutta annoit mulle jonkun +muut sijan aika-ajoissa..

KIMI! Mitä on tapahtunut! Ennen olit nopein mies radalla ja nyt joku sakemannikin on nopeempi sua!!!

tainnut isyys olla nyt päälimmäisenä mielessä

tuntuu

että aina Kimille "tulee" tallikavereista se huonompi auto joka ei toimi kuten pitäis

auton syytä taas
"Räikkönen yritti vielä toisella yrityksellä parantaa asemiaan, mutta vikuroiva Ferrari oli todella vaikea ajaa. Räikkönen sai kuitenkin selvän aikaparannuksen, mutta lopulta se riitti vain kuudenteen tilaan. Takaa tulivat ohi vielä Bottas, Felipe Massa ja Sebastian Vettel."

niinpä niin...

Alkuperäinen kirjoittaja auton syytä taas;30771169:
"Räikkönen yritti vielä toisella yrityksellä parantaa asemiaan, mutta vikuroiva Ferrari oli todella vaikea ajaa. Räikkönen sai kuitenkin selvän aikaparannuksen, mutta lopulta se riitti vain kuudenteen tilaan. Takaa tulivat ohi vielä Bottas, Felipe Massa ja Sebastian Vettel."

niinpä niin...
Sama auto kuin Vettelillä. Alonson kanssa pysty vetoomaan että oli alonsolle suunniteltu auto (niinkuin olikin) Mut nyt on oman kädenjäljen saanut auto alla.

Vituttaa kun oikiasti uskoin että Kimi on nopein kuski..
Näytä mulle Kimi että olen väärässä..
Kuiteskin vaikka ei ole nopein mies radalla niin asenne on kohdillaan :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä