Älä nyt, on ainakin meillä muilla hauskaa lukea tuon neidin juttuja. Tuulitunneli on hyvin kuvaava sana kun on kyse Happygirlistä.Pitäisit joskus noi aivopierus ihan omana tietona.
En, mutta en olisi muuttanut kovin kauas heistä.Olisitko Häppäri muuttanu keskelle ei mitään jos siellä olisi isovanhemmat asuneet, sullahan oli mielipide siitä maalla asumisestakin?
Musta on aika noloa, että sä oikeasti kuvittelet että kaikki voi valita missä asuu. Pitäisit joskus noi aivopierus ihan omana tietona.
Eiku se turvaverkko on siellä korvessa :stick:Höpö höpö ei voi kaikilla olla työt jossain korvessa kaukana turvaverkoista.
No just joo.Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30768727:Eiku se turvaverkko on siellä korvessa :stick:
Tuulitunnelissa ujeltaa taas.No just joo.
Et oo sitten ikinä kuullut että korvesta muutetaan työn perässä kaupunkiin jopa satoja kilometrejä, eikä oteta koko sukua mukaan?No just joo.
Kaikilla ne lapsuudenperheet ei todellakaan voi asua siellä korvessa.Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;30768735:Et oo sitten ikinä kuullut että korvesta muutetaan työn perässä kaupunkiin jopa satoja kilometrejä, eikä oteta koko sukua mukaan?
Onko joku väittänyt, että kaikilla asuu lapsuudenperheet korvessa. No ei, mutta moni on muuttanut kauemmas opiskelujen ja/tai töiden takia. Kuinka tyhmä ihmisen pitää olla jos ei tuota tajua.Kaikilla ne lapsuudenperheet ei todellakaan voi asua siellä korvessa.
Ei toki, mutta minulla ja monilla muilla on. Asun pääkaupunkiseudulla, äitini on ainoa perheenjäseneni ja asuu 600 kilometrin päässä kylässä, johon minulla ei yksinkertaisesti ole mahdollisuuksia muuttaa sillä tuolta ei töitä löytyisi läheltäkään. Lähin koulu on KAUKANA, kylän väestö ikääntynyttä. Lapsia varmaan löytyisi jostain lähikylästä, mutta olisiko lapsen raahaaminen tuollaiseen paikkaan sinusta todella lapsen etujen mukaista? Koulumatkoihin menisi päivittäin useampi tunti, kavereita ei asuisi lähelläkään kotia ja elintaso olisi olematon, sillä äiti makaisi kotona työttömänä.Höpö höpö ei voi kaikilla olla työt jossain korvessa kaukana turvaverkoista.
Hyvin sä vedät....Kaikilla ne lapsuudenperheet ei todellakaan voi asua siellä korvessa.
Voi pyhä yksinkertaisuus.:headwall:
Voi jeesus! Niitä syitä aivan varmasti on. Mutta sitten on turha siitä valittaa.
Mä oikeasti toivon, että Häppäri on vain jonkun tylsistyneen kotiäidin keksimä provo. Koska jos tuo tyyppi on oikeasti olemassa niin voi lapsiparka kun saa ristikseen noin yksinkertaisen äidin. Eikä voi mieskään olla kovin fiksu jos tuollaisen naisen kanssa on.6kk kestävä koliikki voisi tehdä Häppärille ihan hyvää.
Hassun lapsellinen mielipide sinulla. No, ehdit kyllä vielä kasvaa. Vai oliko se niin, että häppärillä oli joku neurologinen vamma tai vastaava jonka vuoksi on vähän yksinkertaisempi? Joskus muistelen tällaista lukeneeni ja selittäisi kyllä paljon!:headwall:
Voi jeesus! Niitä syitä aivan varmasti on. Mutta sitten on turha siitä valittaa.
Mullakaan ei asu korvessa vaan yhdessä Suomen suurimmista kaupungeista. Meillä on loistavat välit sekä omien että appivanhempien kanssa, omien kanssa 180km ja appivanhempien 400km. Mun vanhemmat muutti takaisin omiin lapsuudenmaisemiinsa kun saivat lapsensa maailmalle. En lähtenyt perässä vain siksi että he oisivat hoitamassa mun lapsia. Jäin omiin lapsuudenmaisemiini.Kaikilla ne lapsuudenperheet ei todellakaan voi asua siellä korvessa.