The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Anteeks, mutta kun vituttaa.

Eilen tekstasin ukolle että tulee suoraan töistä kotiin, koska mie oon kuoleman väsynyt ja tarviin päikkärit. Kotiin tullessaan se halus ottaa ensin ite puolen tunnin torkut. Ok. Fine.
Mä herättelin sitä (huusin ja raivosin) puolitoista tuntia. Herra nukku siis 2h.
Oli sitten niin myöhä ettei ite mitään torkkuja kannattanut, koitin sohvalla chillailla, mini heräsi ja pyysin ukkoa hakeen sen että saisin hetken huokasta. "Joo ihan kohta"
Sitä "kohtaa" ei koskaan tullut.

Tänään heräsin aamulla yhtaikaa ukon kanssa, olin aivan sairaan väsynyt edelleen, pyysin että saisin hetken nukkua. Vitut siitä mitään ullut. Likka kyselee välipalaa isältään "mitä äiti tekee?" se sanoo.
Likka vastaa että nukkuu. "Joo kohta laitan välipalaa"
Menee vartti, likka tuskastuu ja tulee mulle vonkumaan kun ei iskä tee välipalaa.
Juu ei sit nukuta.

Käytiin nopsaan kaupassa isomman kanssa ennen yhdeksää,
sillä välin ukko oli mennyt nukkumaan, jättäen mulle molempien mukeloiden yöpuulle laiton, koiran kusetukset yms.

Oikeesti, näin pieni asia, ja mua vituttaa ihan suunnattomasti!!!!

Tuli tossa mieleeni, ku tein tota taustatutkimustyötä, tuolla ylempänä Suomea ko kylpylässä kerta yövyttiin, niin tähän palstan jokapäiväseen kinanaiheeseen, niin joko lappalaiset on muodin edelläkävijöitä tai tulevat helvetisti perässä, mutta yhen yhtäkään porsliinia ei koko reissun kylpylöinni aikana näkyny, vaikka kolmena iltana käytiin. Joko se on paikkakuntakohtasta, tai sitte mulle vaa sattu huono tuuri ja kaikki majavat osu mun kaa aina samaan aikaan saunomaan ja uimaan.

Anteeks, mutta kun vituttaa...

Oikeesti, näin pieni asia, ja mua vituttaa ihan suunnattomasti!!!!
Jos tommoista sattuu kerran vuodessa niin sit ruikutat turhasta.

Jos toi on päivittäistä tai viikottaista, niin liittosi elinajanodote on just siinä mihin vitutuskäyräsi on kalibroitu.

Mistä riittää miehiä tekemään samoja virheitä mitä mä tein? Jos yks on kokeillut ja huonoksi havainnut niin sen pitäis riittää lyömättä päätään puuhun.

näille naurahdin
sen unohin mutta se keikutti kävellessään persettä siihen malliin että veikkaan että oli kunnon lepakonsiivet

tai sitte pahat peräpukamat

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30766906:
Tuli tossa mieleeni, ku tein tota taustatutkimustyötä, tuolla ylempänä Suomea ko kylpylässä kerta yövyttiin, niin tähän palstan jokapäiväseen kinanaiheeseen, niin joko lappalaiset on muodin edelläkävijöitä tai tulevat helvetisti perässä, mutta yhen yhtäkään porsliinia ei koko reissun kylpylöinni aikana näkyny, vaikka kolmena iltana käytiin. Joko se on paikkakuntakohtasta, tai sitte mulle vaa sattu huono tuuri ja kaikki majavat osu mun kaa aina samaan aikaan saunomaan ja uimaan.

:LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30766906:

ei ne paikalliset juuri niissä kylpylöissä käy

oot nähny vierailevia majavia

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä