Sit vaan lehteen ilmotus että tutkimukseen haetaan vapaaehtoisiaApurahahakemus on jo vetämässä. Sekä sukupuolitasa- arvolautakunnalta, että Euroopan kulttuurirahaston naiskulttuurijaostolta.
Sit vaan lehteen ilmotus että tutkimukseen haetaan vapaaehtoisiaApurahahakemus on jo vetämässä. Sekä sukupuolitasa- arvolautakunnalta, että Euroopan kulttuurirahaston naiskulttuurijaostolta.
Pyh.. Vastako yhellekkin kehuskelin etten ole ollut kolmeen vuoteen kipiänä niin nyt on sitten jotakin hyppykuppaa tai vast. Kurkku kipiä, päätä särkee, väsyny olo koko ajan ja vuorotellen kuuma ja sit kylmä..
Tarttisin jonkun hengettären tänne paapoon mua..
tere:wave: heloooo
ajoitko tänään A-junassa iltapäivällä?:wave: heloooo
Ai se nahkarotsimimmi?ajoitko tänään A-junassa iltapäivällä?
olin näkevinäni ihan sun näkösen kaunottaren
En kyllä ajanut ikävä tuottaa pettymysajoitko tänään A-junassa iltapäivällä?
olin näkevinäni ihan sun näkösen kaunottaren
Aaaawwwwww :heart:
eikun vielä yks muuAi se nahkarotsimimmi?
no ei se ehkä ihan yhtä hyvännäkönen olis ollukkaan mitä sääEn kyllä ajanut ikävä tuottaa pettymys
No aaaawwwwww, minkälaista kakkaa mun takia jaksat keksiäno ei se ehkä ihan yhtä hyvännäkönen olis ollukkaan mitä sää
:kiss:Aaaawwwwww :heart:
Mullakin oli ikävä tisusiskoa :kiss:
mää mtn keksi mutta unohij että asut toisaalla :ashamed:No aaaawwwwww, minkälaista kakkaa mun takia jaksat keksiä
Harvemmin mua tsadissa näkee, Mansessa ennemmin.
Helpostikos sitä muistaa väärin, kun niin iso osa on sieltä suurkaupungista kotoisin . Se on aina se turvallisin veikkaus.mää mtn keksi mutta unohij että asut toisaalla :ashamed:
virkeempi urho muistais kyllä missäpäin isänmaata kaunottaret majaileeHelpostikos sitä muistaa väärin, kun niin iso osa on sieltä suurkaupungista kotoisin . Se on aina se turvallisin veikkaus.
Eipä laulaneena tähän voi muuta sanoa kuin...
No mutta ei se haittaa vaikka eksyit väärään kaupunkiin, kun sielläkin ilmeisesti oli silmänruokaa riittämiinvirkeempi urho muistais kyllä missäpäin isänmaata kaunottaret majailee
vanhat sekoilee
niimpäNo mutta ei se haittaa vaikka eksyit väärään kaupunkiin, kun sielläkin ilmeisesti oli silmänruokaa riittämiin
Mä ainakin monesti istun ihan muuten vain jalat ristissä, vaikkei olisi kaasua tai nestettä tekemässä tuloaan. Tuntuu jotenkin että on tukevampi ote penkkiin kun on jalat ristissä . Plus onhan se nyt vähän viehkompaa kuin hajareisin valuminen penkillä. :xmas:niimpä
sitä jäin pohtimaan että jos nainen seisoo bussipysäkillä tms jalat ristissä niin sillä:
a)kusettaa
b)pierettää
miten on?
kusettaa....jos ne on tiukasti ristissäniimpä
sitä jäin pohtimaan että jos nainen seisoo bussipysäkillä tms jalat ristissä niin sillä:
a)kusettaa
b)pierettää
miten on?
ny oli puhe seisonnasta, ei istunnastaMä ainakin monesti istun ihan muuten vain jalat ristissä, vaikkei olisi kaasua tai nestettä tekemässä tuloaan. Tuntuu jotenkin että on tukevampi ote penkkiin kun on jalat ristissä . Plus onhan se nyt vähän viehkompaa kuin hajareisin valuminen penkillä. :xmas: