Ryhdy vaikka lauleskelemaan nakuna pihallaMitä mää tekisin tänää?
Mä just mietin et oisin ite alkanut tuohon, mutta en taida tänään joutaa. Ehkä joku toinen päiväAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30767414:Ryhdy vaikka lauleskelemaan nakuna pihalla
Hyppäät autoon ja ajelet teelleMitä mää tekisin tänää?
Jaa sinne vai ?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30767423:Hyppäät autoon ja ajelet teelle
Mulla on surkee lauluääniAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30767414:Ryhdy vaikka lauleskelemaan nakuna pihalla
sitä ei kukaan huomaa jos veisaat nakkenaMulla on surkee lauluääni
Ei haittaaMulla on surkee lauluääni
No tänne tänneJaa sinne vai ?
No, meetteks te sit kimpassa lauleskelemaan nakuna pihalle?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30767463:No tänne tänne
No tottahan toki, liity ihmeessä seuraanAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30767468:No, meetteks te sit kimpassa lauleskelemaan nakuna pihalle?
OkkePäivää :wave:
Se on sit parin päivän saikku kipujen takia.
Niin...no vois sitä tietty kai ajellakin....Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30767463:No tänne tänne
Sulle siis riittäisi vaikka nippuside sormeenLuin tota vihkisormusketjua ja mietin että onko sillä sormuksella oikeesti väliä millanen se on...tai ehkä ite oon niin tylsä että jos oisin joskus saanut sellasen niin mulle olis kelvannut ihan hyvin edullinen ja yksinkertainen sormus. Joskus sitä mietin mutta turhaan kun ei sitä kosintaa kuitenkaan tullut. Mutta joskus silloin mietin et jos....niin minkälainen ja mä en viittis enkä haluis että sormuksiin tuhlattaisiin.Ei sen sormuksen kanssa mennä naimisiin.
Nykysinhän sillä niin väliä kun ei ole kosijoitakaan.
Periatteessa kyllä...mut jos ois kesähäät niin tuohisormus olis kiva. enkä tarkota nyt tuohella rahaaAlkuperäinen kirjoittaja Hyvähyvä;30767609:Sulle siis riittäisi vaikka nippuside sormeen
Mulle sillä on väliä. Mä en voisi käyttää sellaista sormusta mistä en pidä. Silloin kun menin naimisiin niin minä päätin minkä sormuksen otan.Luin tota vihkisormusketjua ja mietin että onko sillä sormuksella oikeesti väliä millanen se on...tai ehkä ite oon niin tylsä että jos oisin joskus saanut sellasen niin mulle olis kelvannut ihan hyvin edullinen ja yksinkertainen sormus. Joskus sitä mietin mutta turhaan kun ei sitä kosintaa kuitenkaan tullut. Mutta joskus silloin mietin et jos....niin minkälainen ja mä en viittis enkä haluis että sormuksiin tuhlattaisiin.Ei sen sormuksen kanssa mennä naimisiin.
Luin tota vihkisormusketjua ja mietin että onko sillä sormuksella oikeesti väliä millanen se on...tai ehkä ite oon niin tylsä että jos oisin joskus saanut sellasen niin mulle olis kelvannut ihan hyvin edullinen ja yksinkertainen sormus. Joskus sitä mietin mutta turhaan kun ei sitä kosintaa kuitenkaan tullut. Mutta joskus silloin mietin et jos....niin minkälainen ja mä en viittis enkä haluis että sormuksiin tuhlattaisiin.Ei sen sormuksen kanssa mennä naimisiin.
En mäkään ostaisi liian kallista. Sellainen mikä sopii budjettiin.Niin mähän sanoin että mulle ei sillä ole väliä kunhan on edullinen ja yksinkertainen,en puhunut mitään että en tykkäis. Mutta mulle joku sormus ei olis mikään the juttu. en haluis että sormuksiin tuhlattaisiiin,sille rahalle löytyy muutakin järkevämpää käyttöä.