The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aina kun mä vähän yritän palstailla ja olla yhessä kohti niin joku soittaa ja on menoa sitten jonnekkin. Pitää siis joutua taas :wave: Kiireistä on lomalaisen arki! Onneksi saan kohta sen nyytin ja kukaan ei pyydä mua enää minnekkään. Ikinä.. :snotty:

Luin tota vihkisormusketjua ja mietin että onko sillä sormuksella oikeesti väliä millanen se on...tai ehkä ite oon niin tylsä että jos oisin joskus saanut sellasen niin mulle olis kelvannut ihan hyvin edullinen ja yksinkertainen sormus. Joskus sitä mietin mutta turhaan kun ei sitä kosintaa kuitenkaan tullut. Mutta joskus silloin mietin et jos....niin minkälainen ja mä en viittis enkä haluis että sormuksiin tuhlattaisiin.Ei sen sormuksen kanssa mennä naimisiin.
Nykysinhän sillä niin väliä kun ei ole kosijoitakaan.

Hyvähyvä
Luin tota vihkisormusketjua ja mietin että onko sillä sormuksella oikeesti väliä millanen se on...tai ehkä ite oon niin tylsä että jos oisin joskus saanut sellasen niin mulle olis kelvannut ihan hyvin edullinen ja yksinkertainen sormus. Joskus sitä mietin mutta turhaan kun ei sitä kosintaa kuitenkaan tullut. Mutta joskus silloin mietin et jos....niin minkälainen ja mä en viittis enkä haluis että sormuksiin tuhlattaisiin.Ei sen sormuksen kanssa mennä naimisiin.
Sulle siis riittäisi vaikka nippuside sormeen :)

Mulle sillä on väliä. Mä en voisi käyttää sellaista sormusta mistä en pidä. Silloin kun menin naimisiin niin minä päätin minkä sormuksen otan.

Onneksi mie ihastuin 10 vuotta sitten aika halpaan sormukseen. Aivan ihana kultainen sormus,missä musta kivi ja molemmin puolin kiveä sydän ja ainut kappale.
Miusta ainakin on tärkeetä,että tykkää vihkisormuksesta eikä inhoa sitä. Sillä lailla,että sormus tuntuu oikealta itelleen.

Viimeksi muokattu:
Niin mähän sanoin että mulle ei sillä ole väliä kunhan on edullinen ja yksinkertainen,en puhunut mitään että en tykkäis. Mutta mulle joku sormus ei olis mikään the juttu. en haluis että sormuksiin tuhlattaisiiin,sille rahalle löytyy muutakin järkevämpää käyttöä.

Niin mähän sanoin että mulle ei sillä ole väliä kunhan on edullinen ja yksinkertainen,en puhunut mitään että en tykkäis. Mutta mulle joku sormus ei olis mikään the juttu. en haluis että sormuksiin tuhlattaisiiin,sille rahalle löytyy muutakin järkevämpää käyttöä.
En mäkään ostaisi liian kallista. Sellainen mikä sopii budjettiin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä