The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...vai sormuskaupoille täällä ollaan menossa :rolleyes: :) :wave:

...taitaa olla varoitus paikallaan...tullee eittämättä taas ylipitkää höpötystä :D

Silloin kun olin semmonen rispalettinen mekoistani puissa alvariinsa jumissa oleva hupakko, niin mummilan naapurin poika teki mulle aivan mielettömän hienon päivänkakkarasormuksen :heart:...ja mä olin niin myyty :)...mutta muutaman päivän päästä myös niin surullinen, kun se mokoma kukka meni ja kuihtui - miksi ihmeessä??!! :D

Muutoin...mä en noista sormuksista mitään tajua :D. Onhan niitä vaikka minkä näköistä ja hintaista ja toiset joo, pistävät huokailemaankin jopa :O, mutta... Siinä vaiheessa sitä vaan pitäis asiasta jutella, jotta ollaan suurinpiirtein samoilla vesillä eli tiedetään mieltymyksistä jotain... Aika höttöisen hattaraisen ihanaa olisi, jos toinen ostaisi sormuksen sillä ajatuksella että mikä tavallaan käy sydämeen eli sopii kantajalleen, tietää niin hyvin toisen ajatukset että voi hankkia sen noin vain. Mutta - noin käy vain elokuvissa :D!..vaan oishan se...:)

Että kannattais sitten vissiin loppuviimeksi ottaa se toinen puoliskokin tekemään sitä päätöstä...ja joo, ei sen munkaan mielestä tarvii olla hinnalla pilattu eli joku tolkku kuitenkin päässä. Jos se on tyyliin isolla rahalla hankittu, niin en kait mä ainakaan semmosta edes uskaltaisi pitäkään hävittämisen pelossani.

No, onneksipa ei ole tommosia murheita tässä muutenkaan :D

..ettäpä torjantaita kaikille vaan :)

Hirmusen energinen olo, jälleen kerran :D, mä oon tainnu saada hyvemmänlaatuisen yliannostuksen keväästä....mutta kyllä se uliuli- päiväkin sieltä on tulossa tasapainottamaan tilanteita, jotta taas tietää mikä se on tää homman juju.

Hilpasin aamuseltaan piiiitkälle lenkille haistelemaan päivän tuulia. Tekikin hyvää, vaikka olikin olevinaan jäykkää menoa mutta kummasti siitä jälleen vetreytyi ja matka eteni. Oikein odotan, kun noi mettätiet kunnolla kuivettuvat ja pääsevät lumistansa eroon, että pääsee sinne taas peippailemaan fillarilla kunnolla...nämä valtatiet kun eivät tässä ympärillä oikein houkuttele rekkojen sekaan ajamaan...

Nyt sitten pesukoneet saavat olla käynnissä pitkin päivää, läksin pesemään talvivaatteita pois - se on kevät nyt ja sillä sipuli :)!

Muuten - tämän biisin laitan tarjolle, ihan mielettömän upea :)!!! Hyvin antoi päivään potkua ja jäi korvamadoksikin :)
Calvin Harris - Pray To God Ft. HAIM
https://youtu.be/8FOBxcluXdk

..ettäpä torjantaita kaikille vaan :)

Hirmusen energinen olo, jälleen kerran :D, mä oon tainnu saada hyvemmänlaatuisen yliannostuksen keväästä....mutta kyllä se uliuli- päiväkin sieltä on tulossa tasapainottamaan tilanteita, jotta taas tietää mikä se on tää homman juju.

Hilpasin aamuseltaan piiiitkälle lenkille haistelemaan päivän tuulia. Tekikin hyvää, vaikka olikin olevinaan jäykkää menoa mutta kummasti siitä jälleen vetreytyi ja matka eteni. Oikein odotan, kun noi mettätiet kunnolla kuivettuvat ja pääsevät lumistansa eroon, että pääsee sinne taas peippailemaan fillarilla kunnolla...nämä valtatiet kun eivät tässä ympärillä oikein houkuttele rekkojen sekaan ajamaan...

Nyt sitten pesukoneet saavat olla käynnissä pitkin päivää, läksin pesemään talvivaatteita pois - se on kevät nyt ja sillä sipuli :)!

Muuten - tämän biisin laitan tarjolle, ihan mielettömän upea :)!!! Hyvin antoi päivään potkua ja jäi korvamadoksikin :)
Calvin Harris - Pray To God Ft. HAIM
https://youtu.be/8FOBxcluXdk
Mulle saa lähettää energiaa. Se on hävinnyt tyystin multa.
Biisin nimi ei houkuttele kuuntelemaan sitä. :xmas:

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Kuuntelin hetken sitä. Ei ole ihan mun makuun. =)
Eläpä vaivu synkkyyteen kun en mäkään :) - ei haittaa ollenkaan. Hyvä kun kuuntelit pikkasenkin, rasti ruutuun :D

Mulle toi tarvittavaa potkua ja reippautta, tätä jo huudattanut kaiken muun ohessa...autosta muuten aika napakasti lähti namikat kaakkoon ja varsin puhdistui kaikki kajarit :D

• Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
No voiskai sitä nyt jotain tehä...eikä vaan lusmuta.
Ulos lenkille siitä tekemään naamaliikkeitä ja kattelemaan kevään tuloa ja iloisia ihmisiä :)!

On muuten jännää...kyllä nämä vuodenajat ja valon määrä näkyvät ihmisten kasvoilla selvästi. Talven aikana on jotenkin enemmän liikenteessä sitä semmosta mörrimöykkyä mutta nyt kun ilmat lämpenee ja sirkutusta kuuluu ja aurinkoakin näkee enemmän, niin johan törmäilee iloisiin, hymyileviin ja jutteleviin ihmisiin :)

...niin, tai sitten hyppäät autoos, pistät matkamusiikin kohdilleen ja karautat atm:n luokse, kun kutsuikin :). Sinne sitten parantamaan maailmaa :)...siinä tulis sitä irtautumista omista kuvioista ja matkailuakin *vinkvink*

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä