Mulla on tosta hämärä muistikuva...ny oli puhe seisonnasta...
... mihinköhän se mahtaa liittyä?
Mulla on tosta hämärä muistikuva...ny oli puhe seisonnasta...
ei jaksa muistaaMulla on tosta hämärä muistikuva...
... mihinköhän se mahtaa liittyä?
Jaah oletin että puhuit istunnastany oli puhe seisonnasta, ei istunnasta
eläpä vaiha puheenaihetta
tosiaan, muakin lämmittää jos kauniin naisen reidet on mua vasten :heart:Jaah oletin että puhuit istunnasta
No mä monesti laitan seistessä jalat ristiin, jos on kylmä. Reidet lämmittää kivasti kun ne on toisiinsa vasten (ja ei, ei ne mulla normisti seisten koske toisiinsa :snotty: )
Ha! Joku muukin tekee näinJaah oletin että puhuit istunnasta
No mä monesti laitan seistessä jalat ristiin, jos on kylmä. Reidet lämmittää kivasti kun ne on toisiinsa vasten (ja ei, ei ne mulla normisti seisten koske toisiinsa :snotty: )
Nonnih, siinäs näet että on ihan toimiva lämmitysjärjestelmä tuotosiaan, muakin lämmittää jos kauniin naisen reidet on mua vasten :heart:
elekää hyvät lapset lähtekö ulos roikkumaan liian vähissä kamppeissaHa! Joku muukin tekee näin
Ja sitten vielä kädet puuskassa, varsinkin jos tuulee.
Miesten kohtalo on armoton.ei jaksa muistaa
Tottakai! Sehän on vaan järkevää käyttää hyväkseen omia lämpövarastojaanHa! Joku muukin tekee näin
Ja sitten vielä kädet puuskassa, varsinkin jos tuulee.
niimpä, ainoa mikä on vanhemmiten jäykkää niin käytösMiesten kohtalo on armoton.
Liika ikä, viina tai tupakki takaavat sen, että ainoa seisova on järki.
Gauhein kohtalo on niillä joilla seisontaa on havaittavissa muuallakin, mutta eivät muista mihin sitä voisi käyttää.
En omista kumpiakaan . On niin lämpimät reidet jo ennestään, ettei tartte!elekää hyvät lapset lähtekö ulos roikkumaan liian vähissä kamppeissa
pitkä villakangastakki ja suihinottosaappaat niin ei palele reitoset
Toi muuten paljastettiin Bondissa jo kuuskytluvulla "share the bodily heat".Nonnih, siinäs näet että on ihan toimiva lämmitysjärjestelmä tuo
En omista kumpiakaan . On niin lämpimät reidet jo ennestään, ettei tartte!
Tänne vaan jos korvia palelee, kyllä mä ne mun reisillä lämmitän!tiiänki sitte mistä kannattaa kysellä lämpöjä jos palelee
Jos tommoista sattuu kerran vuodessa niin sit ruikutat turhasta.Anteeks, mutta kun vituttaa...
Oikeesti, näin pieni asia, ja mua vituttaa ihan suunnattomasti!!!!
sen unohin mutta se keikutti kävellessään persettä siihen malliin että veikkaan että oli kunnon lepakonsiivet
tai sitte pahat peräpukamat
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30766906:Tuli tossa mieleeni, ku tein tota taustatutkimustyötä, tuolla ylempänä Suomea ko kylpylässä kerta yövyttiin, niin tähän palstan jokapäiväseen kinanaiheeseen, niin joko lappalaiset on muodin edelläkävijöitä tai tulevat helvetisti perässä, mutta yhen yhtäkään porsliinia ei koko reissun kylpylöinni aikana näkyny, vaikka kolmena iltana käytiin. Joko se on paikkakuntakohtasta, tai sitte mulle vaa sattu huono tuuri ja kaikki majavat osu mun kaa aina samaan aikaan saunomaan ja uimaan.
Jos olisin viisas, niin olisin nukkunut jo viikon.Nukkuaika. Öitä!
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30766906:Tuli tossa mieleeni, ku tein tota taustatutkimustyötä, tuolla ylempänä Suomea ko kylpylässä kerta yövyttiin, niin tähän palstan jokapäiväseen kinanaiheeseen, niin joko lappalaiset on muodin edelläkävijöitä tai tulevat helvetisti perässä, mutta yhen yhtäkään porsliinia ei koko reissun kylpylöinni aikana näkyny, vaikka kolmena iltana käytiin. Joko se on paikkakuntakohtasta, tai sitte mulle vaa sattu huono tuuri ja kaikki majavat osu mun kaa aina samaan aikaan saunomaan ja uimaan.
:wave:
Huomentaaaaa!!!! Tänään pitäisi 2/3 saikkulaisista palata töihin, jännityksellä odotan onko vain vuoronvaihto vai onko tosiaan ihmisiä riittävästi