The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Äh,vasta 10 minuuttia sitten söin palan kakkua ja sitä on viellä 2 palan verran. Tulee huono olo jos syön lisää.
Säästyköön mokoma huomiseen. :p

Äh,vasta 10 minuuttia sitten söin palan kakkua ja sitä on viellä 2 palan verran. Tulee huono olo jos syön lisää.
Säästyköön mokoma huomiseen. :p
Mulla on täytettyjä muffinsseja keittiössä ja ne on meuhkanneet koko illan huudellen "syö, minut, ei minussa ole kaloreita tai sokeria". Kyllä ne sitten lopetti kun pysyin tiukkana ja huusin että turha luulla pääsevänsä minun lanteille keikkumaan. Joku roti se on oltava leivonnaisillakin.

• Tykkää
Reactions: Kais
Mulla on täytettyjä muffinsseja keittiössä ja ne on meuhkanneet koko illan huudellen "syö, minut, ei minussa ole kaloreita tai sokeria". Kyllä ne sitten lopetti kun pysyin tiukkana ja huusin että turha luulla pääsevänsä minun lanteille keikkumaan. Joku roti se on oltava leivonnaisillakin.
Juuh,tuollasia ne on. Pitää olla tiukka niille. :D

Mun ei tosiaankaan pitäisi ottaa olutta tai ainakaan jallua.

Kaikkea ihmeellistä alkaa pyöriä pienessä päässäni.

Just kattelin jotain "selviytyjiä" ja ajattelin, että voiko noin tolloja ollakaan, mut näköjään voi.

Siitä pieni pääni hyvin nopeasti pyörähti kutsuntajärjestykseen. Krutin poika on harmaissa, joten hän on kutsumalistan kärjessä. Samoin mun molemmat poikani ovat siinä iässä, että kutsu käy nopeammin kuin reisilletulo.

Mutta miksi???

Maassa on vähintään puolmiljoonaa kaltaistani keski- ikäistä sotilaskoulutuksen saanutta tyhjäntoimittajaa.

Ja siinä on jotain hyvin pahasti perseestä, että nuoriso uhrataan ennen minua.

IhQ
Huomenta!

Hitto ku kipeenä ollessa nää uniajat menee miten sattuu. Normivapaallakin herään yleensä suht ajoissa mut ei kipeenä älyä paljon se kello on..eikä sit jaksas nousta vaikka tajuiskin.

Tiistaina tarttis kuitenkin yrittää töihin vääntäytyä. Olo ei kyl vielä ole yhtään sen parempi mut kuumetta ei ainakaan ole. En ainakaan usko.

Oikein hattarallisen hempeetä ja riemun raikuvaista ja vallankin suklaan makuista ja tuoksuista ja pomppivaista ja kiekuvaista jajajaja...johonkin kohtaan vielä rauhallistakin :D...pääsiäispyhää ihan jokaiselle iikalle :kiss:!

(...meillä on kyllä tasan tarkasti kohotettu sitten kattotuoleja entisestään, sen verta kiekuvaista ja kiljahtelevaista menoa on ollut pitkin aamua, kun..."...iiiikkkk!!!...voi ei voi ei voi ei.....PUPU on käynyt!!!!" - joikaamisia on kajauteltu ilmoille :D. Lasten riemu on kyllä aivan omaa luokkaansa :heart:, ihana kattella kuinka ovat niin tärinöissänsä asiasta, esikoinenkin vaikka on olevinaan niin isoa jo ettei vois kauheesti kiinnostaakaan :rolleyes: :D, ja hehkuttavat toisillensa ylläripaikkojensa hoksaamista pienistä suklaamunien yllätyksistä nyt puhumattakaan :D. )

Ihanan mahtavaa pääsiäissunnuntain huomenta ihanille ketjulaisille :kiss: :kiss: :kiss:
:kiss: - kiitos, sitä samaa sinnekin ihanaan Inannalaan!

...mites muuten itse jakselet siellä kinttus kanssa :hug:...oot ollut mielessäni olosi vuoksi, onko tapahtunut mitään muutosta parempaan vai ootko vielä kivuissasi, toivottavasti et.. Hoidathan ittes kuntoon, joohan :), jos vielä oireilet?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä