The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta!

Hitto ku kipeenä ollessa nää uniajat menee miten sattuu. Normivapaallakin herään yleensä suht ajoissa mut ei kipeenä älyä paljon se kello on..eikä sit jaksas nousta vaikka tajuiskin.

Tiistaina tarttis kuitenkin yrittää töihin vääntäytyä. Olo ei kyl vielä ole yhtään sen parempi mut kuumetta ei ainakaan ole. En ainakaan usko.
Huomenia ja rentoa pääsiäispyhäilyä Ihkulaan :)!

Onneksi sulla on tässä kuitenkin vielä nämä pari päivää keskittyä olemiseesi ja toipumiseesi :). Annat kotihommien vain olla, teet ne tärkeimmät ja valjastat koko muunkin porukan tekemään niitä. Koeta saada levätyksi ja voimia kerätyksi, ettei tule mitään takapakkeja :hug:...

Ja pieni pala suklaata auttaa aina vaivaan kuin vaivaan :kiss:

IhQ
Huomenia ja rentoa pääsiäispyhäilyä Ihkulaan :)!

Onneksi sulla on tässä kuitenkin vielä nämä pari päivää keskittyä olemiseesi ja toipumiseesi :). Annat kotihommien vain olla, teet ne tärkeimmät ja valjastat koko muunkin porukan tekemään niitä. Koeta saada levätyksi ja voimia kerätyksi, ettei tule mitään takapakkeja :hug:...

Ja pieni pala suklaata auttaa aina vaivaan kuin vaivaan :kiss:
Hankalaa levätä kun muutkin on kipeenä..mies tosin menee tänään vasta yövuoroon, sanoi laittavansa ruuan vaikka nenänsä vuotaakin..:snotty:

Kurkku on sen verran kipeä ettei ees suklaata tee mieli.:'( Jäätelö tosin voisi maistua..

Käskettiin olla lääkäriin yhteydessä jos yhtään näyttää että pitkittyy, miulla kun on tommosia lääkityksiä jotka alentaa vastustuskykyä tai jotenkin..kuitenkin että antibioottia sitten jos ei mene muuten ohi, ennen ku kerkeis painumaan esim.keuhkoputkiin tai muualle.

IhQ
Jännää kyllä, lapset on just sen verran kipeenä että yrittävät passuuttaa, eivätkä jaksa tehdä oikeastaan mitään mitä sanon...mut kuitenkin nujuavat toistensa kanssa, tekevät kiusaa, jahtaavat toisiaan, höpöttelevät suht kovaäänisesti...ts.hyppivät seinille.

Käskin ne nimittäin taas siivoamaan huonettaan, kun kerran energiaa näkyy olevan...hmm, tuo mitä tuolta kuuluu, ei kuulosta siivoamiselta..

Hankalaa levätä kun muutkin on kipeenä..mies tosin menee tänään vasta yövuoroon, sanoi laittavansa ruuan vaikka nenänsä vuotaakin..:snotty:

Kurkku on sen verran kipeä ettei ees suklaata tee mieli.:'( Jäätelö tosin voisi maistua..

Käskettiin olla lääkäriin yhteydessä jos yhtään näyttää että pitkittyy, miulla kun on tommosia lääkityksiä jotka alentaa vastustuskykyä tai jotenkin..kuitenkin että antibioottia sitten jos ei mene muuten ohi, ennen ku kerkeis painumaan esim.keuhkoputkiin tai muualle.
...oi voi sentään :hug:...sitten vain yhdessä olette ja sairastelette toisianne tukien. Voimia kovasti, ja - ihan oikeesti, kaikkea ei tartte kipeenä ruveta tekemään - keskitytte sitten niihin tärkeimpiin askareisiin ja muutoin yritätte levätä yhdessä...

Olehan herkillä sitten oman olotilasti tunnistamisessa ja mene lääkärin pakeille heti, jos vähääkään tuntuu siltä. Puolikuntoisena ei kannata lähteä töihin stressaamaan ja itteänsä kuormittamaan, kuten tiiätkin, eli sairastaessa saa ja pitää olla terveesti itsekäs ja hoitaa kunnolla kuntoon - ja vasta sitten mennä töihin :).

• Tykkää
Reactions: IhQ
...mutta - miepä lähden väsäämään lounas- ja retkitarpeita ja ettimään retkireppua ja vermeitä kaikille :wave:

Jos tässä ulkoistas ittensä ja ipanat oikein kunnolla ja lähettäs ettimään silmänruokaa vaelleusmaisemista ja hapettumista ja liikuntaa ja vaikka auringon pilkahdustakin...punaisia poskia nyt ainakin tulee :)

Viettäkää leppoisaa päivää :kiss:

Avicii - Hey Brother
https://youtu.be/YxIiPLVR6NA

Terkkuja kuusamosta, tääl on iha mahtava talvikeli. Arska paistaa ja mittari näyttää nollaa. Eile meni koko päivä rinteessä ja nyt lähetää porotilalle ja pulkkamäkee. Ulkoilupäivä kruunaa kylpylässä pulikoimine ja saunominen. Tää jos joku on loma :)

:kiss: - kiitos, sitä samaa sinnekin ihanaan Inannalaan!

...mites muuten itse jakselet siellä kinttus kanssa :hug:...oot ollut mielessäni olosi vuoksi, onko tapahtunut mitään muutosta parempaan vai ootko vielä kivuissasi, toivottavasti et.. Hoidathan ittes kuntoon, joohan :), jos vielä oireilet?
Lykkäsin lekuria tiistaille kun olivat päivystyksessä sitä mieltä ettei ole akuutti asia vaan oman terveysaseman kautta jos tarve.
Särkeehän tuota koko ajan, iskee hassusti kipu sääriluuta pitkin polveen asti.
Ja jalkapöydän päällä on simmonen turvonnut kohta joka ei kyllä oo kosketukselle kipiä.

Tiedä häntä mikä siinä mättää. Olishan hiusmurtumatkin röntgenissä vissiinki näkynyt, joten en kyllä osaa arvata miks menee taas huonommaksi.

Klenkataan ja könkätään, kävinpä eilen apteekista hakemassa tropit niin pärjää tovin. :D

Muistan kun menin ex ukon kanssa naimisiin, ja olin häitä edeltävän yön siskolla.
Sisko oli miehensä kanssa laittanut mulle aamupalaksi hedelmäsalaatin ja skumppaa :D
Siinä istuksin aamu seitsemältä baden badenissa löhöasennossa ja systeri teki mulle kasvonaamiota ja miehensä täytti lasia sitä tahtia kun se hupeni.

Hirveetä sanoo, mut se oli sen päivän paras hetki :snotty:

Onnea Spencelle! Ei oo hedelmäsalaattia mutta kelpaisko omena ja punaviini? :D

Spencer Hastings
Mä jo vuosia sitten lakkasin keksimästä syitä tai tekosyitä.
Nojooo.. tälle toiminnalle mä tarvin jonkun tekosyyn, kun muuten en syö enkä tue tehotuotettua lihaa, ja kebulat kun on niin öh.. eettisiä ja ekologisia.

Tukisin mielelläni tällä hetkellä suomalaista panimotoimintaa parilla lonkerolla. Kaikki kaverit on töissä :D oon koko kaveripiirin ainoa päiväduunari :(

Menikö jotain pieleen sitten?

Ompun voin ottaa, kiitos. Punaviinistä saan karmeen migreenin :D Pyhä on kyllä hyvä tekosyy käydä kebulassa.
N. klo 9 alko alamäki kun selvisi ettei hääkakkua ollut (paikka oli sotkenut tilauksen), lihamestari jonka piti leikkuroida villisika oli kipeänä, häiden seremoniamestari sairaalassa jne. Kaaso lähti häistä kesken kaiken kun sen miesystävällä oli joku angstiongelma ja äidin mies vittuili humalassa kaikille itsestäni lähtien.
Alttarille kävellessä lähti väärä biisi soimaan, DJ oli pahalla päällä ja lähti ennen iltakemuja asuntovaunuunsa nukkumaan jättäen juhlaväen vetämään freestyle karaokea kun ei kukaan osannut käyttää sen laitteita.

Kaikki merkit oli nähtävissä ja silti mä tyhmä sanoin tahdon :LOL:
Nukuin muuten hääyön bestmanin vieressä ja aamulla edellisiltana vittuillut äidin mies sanoi "kyllä karis sekin kauneus äkkiä mikä oli eilen nähtävissä. Tai sit olin vaan kännissä. Hör hör hör"

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä