anna mennä! Syö se sika!Toi suklaaraakakakku on liian hyvää herkkua
Mokoma huutelee jääkaapissa " syö minut " :kieh:
anna mennä! Syö se sika!Toi suklaaraakakakku on liian hyvää herkkua
No syö se niin lopettaa huutelunToi suklaaraakakakku on liian hyvää herkkua
Mulla on täytettyjä muffinsseja keittiössä ja ne on meuhkanneet koko illan huudellen "syö, minut, ei minussa ole kaloreita tai sokeria". Kyllä ne sitten lopetti kun pysyin tiukkana ja huusin että turha luulla pääsevänsä minun lanteille keikkumaan. Joku roti se on oltava leivonnaisillakin.Äh,vasta 10 minuuttia sitten söin palan kakkua ja sitä on viellä 2 palan verran. Tulee huono olo jos syön lisää.
Säästyköön mokoma huomiseen.
Juuh,tuollasia ne on. Pitää olla tiukka niille.Mulla on täytettyjä muffinsseja keittiössä ja ne on meuhkanneet koko illan huudellen "syö, minut, ei minussa ole kaloreita tai sokeria". Kyllä ne sitten lopetti kun pysyin tiukkana ja huusin että turha luulla pääsevänsä minun lanteille keikkumaan. Joku roti se on oltava leivonnaisillakin.
Mokomat, tottelemattomia ovat. Sun pitää rankaista niitä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30759285:Miun Geisha keksit ei uskoneet minnuu
Söin ne huutelemasta :kieh:Mokomat, tottelemattomia ovat. Sun pitää rankaista niitä.
Öitä Laura :kiss:.On niin tylsää että taidan yrittää mahtua tuonne poikien viereen nukkumaan. Jos vielä koitan valvoa niin saatan alkaa uskomaan kalorittomiin muffinsseihin.. :snotty:
Hyvät yöt toivottavasti muffinit ei tuu uniin.On niin tylsää että taidan yrittää mahtua tuonne poikien viereen nukkumaan. Jos vielä koitan valvoa niin saatan alkaa uskomaan kalorittomiin muffinsseihin.. :snotty:
:kiss: - kiitos, sitä samaa sinnekin ihanaan Inannalaan!Ihanan mahtavaa pääsiäissunnuntain huomenta ihanille ketjulaisille :kiss: :kiss: :kiss: