The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Missä teidän mielestä on Keski-Suomi?? Kun olen aina kuvitellut että asun aika keskellä ja sitten radiossa puhuttiin Keski-Suomesta tyyliin Jyväskylänä.. Meiltä on monta sataa kilometriä J-kylään ja minusta se on aika alhaalla jo..
Ekkönää just uhonnu asuvas niin kerrassaan jumalan pierureiän takana ettei ees kaupassa oo johtoja ku kerran vuodessa? Ni mistä me nyt tiijetään onko se keskellä Suomea vai ei mitään :confused:

On se siellä etelässä kun kaikki pitää olla just heti. Minäkin olen harkinnut ostavani nettipiuhaa pleiukkariin pian viisi vuotta. Eipä tiiä jos jo ens viikola haen. Sitä tosin ei ehkä oo tuossa lähimmässä puljussa, mutta kyllä ne tilaa ja se tulee kun joutuu. Kiireellä tehään vaan kuspäisiä lapsia. Niin. Että oisit ollu iliman ja hakenu sitten kun oot isossa kaupungissa ens kerran.
Katos ko mää olin Tampereella ostoksilla. Nyt oon porukoitten tykönä landella enkä ehi manseen reklamoimaan enää ennenko palaan kotia. Äläkä yhtään yritä syyllistää huijattua kuluttajaa :stick:

Mut vähän kyllä hätäilen, laturi hajos yli viikko sitten ja urheesti oon ladanu hupelinta tietokoneella usb:n kautta. Nyt on veljen laturi lainassa.

Viimeksi muokattu:
Mulle on kerrottu että kaikki mikä on kehä kolmosen ulkopuolella, on hevon persettä ja metsää..:snotty:
Näin on. Ei täällä Kyöpelinvuorellakaan ole enää yhtään ihmisasumusta muistuttavaa rakennelmaa. Ruoka metsästetään itse pöytään. Onneksi nuo citypuput ei ole niin kovin tarkkoja aluejaosta. Saa pihasta suoraan ruokaa :snotty:.

• Tykkää
Reactions: (Laura)
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30759222:
Näin on. Ei täällä Kyöpelinvuorellakaan ole enää yhtään ihmisasumusta muistuttavaa rakennelmaa. Ruoka metsästetään itse pöytään. Onneksi nuo citypuput ei ole niin kovin tarkkoja aluejaosta. Saa pihasta suoraan ruokaa :snotty:.

no säähän asut ihan sivistyksessä jos siellä on sitipupuja

täällä ei oo ees russakoita

Toi suklaaraakakakku on liian hyvää herkkua :p
Mokoma huutelee jääkaapissa " syö minut " :kieh:

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä