No tää on oikeesti ollu ihan systemaattinen kiusaaja ja kusipää nyrkkeine ja puukkoine. Yläasteella se hengas samojen tyyppien kans, ketkä mua kiusas ja piti huolta ettei mulla ollu seuraa. Ja semmosta kaikkee. En oo kyl ennen lähivuosia osannu oikein sisarustani arvostaa.. millään saralla.- eikö ne kaikki sisarukset ruukaa olla varsinkin kersoina toistensa kurkuissa kiinni ja niistähän saa kaikki stressinäpyt ja sen alkavan maailmanpaatoksellisuustuskankin...sisaruksen kanssa otellaan ja raivataan sitä kasvutilaa....että ihan kuulosti jotenkin kotoisalta ja ihanalta
Ainahan se suhde ei toimi, tulee väliin jotain selvittämättömän isoa...mikä sinänsä on mun mielestä - edelleen mennään tietämättömänä ja pinkeissä sävyissä - suuri harmi, koska - elämän tuivertaessa ja ryntätessä sitä jotenkin hakeutuu varmemmin toisen samanlaisen pariin ja hakee tukea...
Joo, onneksi on ihan ystäviäkin olemassa :heart:
Jos osuu kerralla nappisuoritus ni mitäpä sitä toistamaanJees, tää on tätä me myself and I- kombinaatiota ...ja kait mussa on ollut heti alkujaankin niin kovin työstämistä ja vallankin sitä ainutlaatuisuutta että vanhempani suuressa viisaudessaan ajattelivat säästää voimavarojansa
Jotenkin vaan oon "aina" kaihonnut sen sisaruksen perään, mutta sitä kait se on aina, että mitä ei todellakaan saa, niin sen perään haikailee....
...naaa...että astetta kovempi velikulta...no, onneksipa on sitten tullut elämänkoulua ja muutakin viisautta, kun olette kuitenki lähentyneet ja toimeen tuletteNo tää on oikeesti ollu ihan systemaattinen kiusaaja ja kusipää nyrkkeine ja puukkoine. Yläasteella se hengas samojen tyyppien kans, ketkä mua kiusas ja piti huolta ettei mulla ollu seuraa. Ja semmosta kaikkee. En oo kyl ennen lähivuosia osannu oikein sisarustani arvostaa.. millään saralla.
Mut aikuisena tää on jo ihan jees.
...todellakintodellakintodellakintodellakin.....Jos osuu kerralla nappisuoritus ni mitäpä sitä toistamaan
Mää halusin lapsena, et mullois ollu kaksonen, se on käsittääkseni aika tavallista. Mutta toisaalta mää nyt halusin lapsena myös lentää Marsiin seikkaileen John Carterin kaa...
Tisusisko! hyvää lomaa ja rentouttavaa sellasta
Yks jäljellä itellä, tulen hyvin toimeen hänen kanssaan mutta haluaisin olla enempi tekemisissä. Nykyseltään näen kerran parissa vuodessa suurinpiirtein.mää oon tullu hyvin toimeen sisarusteni kanssa ja tuun vieläki vaikka yks perinnönjako on jo takana
Mullon monta, siis moonta sisarusta ja kaikki ollaan väleissä :heart:Yks jäljellä itellä, tulen hyvin toimeen hänen kanssaan mutta haluaisin olla enempi tekemisissä. Nykyseltään näen kerran parissa vuodessa suurinpiirtein.
Mullon monta, siis moonta sisarusta ja kaikki ollaan väleissä :heart:
No ei tuo miltään vaativalta kuullostanut, miksi kukaan yrittäisi rajoittaa toisen menemisiä? Tai että ei voisi kylässä käydä yhdessäkin.Mun veli on ihana :heart: Vaikka aina nolaan sen :ashamed:
Kersana tapeltiin niinkuin asiaan kuului eikä se halunnut näyttäytyä mun seurassa. Sit meni vuosia kun oltiin aika laimeesti tekemisissä kun kummallakin omat jutut mut sit kun mulle tuli ero niin siitä on sen jälkeen tullu mulle entistä tärkeempi ja nyt nähdään paljon useemmin.Rumaa varmaan sanoa mut osasyy ettei nähnyt oli mun exä,se ei tykännyt kyläillä joten en mäkään niin usein sitten yksin käyny kun matkaakin oli. Nyt jos joku onneton mut huolii niin ikinä ei tarvii tulla sanoo ettei tykkää kyläillä tms. sellasta en ees huoli,ei aina tarvii yhessä kyläillä tietenkään mutta jos tyyliin kerran vuodessa niin ei sekään kyllä sovi mulle.
En mä mitään vaativa vissiin oo... :snotty:
Puolisen tusinaa :xmas:ai kuimmonta?
Puolisen tusinaa :xmas:
Mää voitan aina tässä kisassa . Kunhan en joudu vastatusten lestojen kanssa.voitit yhellä
Ei se silleen rajottanut mun menoja mut oli kyse oikeestaan mistä vaan niin tokas aina et mee yksin,ei hän jaksa,eksä voi yksin mennä jne jne. Hänen perheen ja sukulaissa kyllä juostiin vähän väliä.No ei tuo miltään vaativalta kuullostanut, miksi kukaan yrittäisi rajoittaa toisen menemisiä? Tai että ei voisi kylässä käydä yhdessäkin.
kyl kai sitä saa matkaan lähteä. mut mennään vast kesällä kun on lämmin. veikkaan ettet viihdy tuolla vesisateessa.Saanks sit tulla sun kanssa töihin jos töissä on mukavaa, voin ojennella sulle työkaluja:xmas:
Mää voitan aina tässä kisassa . Kunhan en joudu vastatusten lestojen kanssa.
No ei kuullostanut mukavalta ollenkaan.Ei se silleen rajottanut mun menoja mut oli kyse oikeestaan mistä vaan niin tokas aina et mee yksin,ei hän jaksa,eksä voi yksin mennä jne jne. Hänen perheen ja sukulaissa kyllä juostiin vähän väliä.
Mua vituttaa tollaset ihmiset jotka ei voi ees perheenjäsenten luo tulla kun korkeintaan kerran pari vuoteen ja niistäkin pitää vinkua et onk pakko.
Ei aina tarvii yhessä eikä pidäkään mutta sentäs joskus. Kuitenkin yleensä samaa perhettä ollaan.
Että vituttaa vieläkin kun muistelenkin.
Totta turisetniille ei pärjää pirukaan, on ne semmosia mestareita pirttivilijelyksessä
Yippiikyl kai sitä saa matkaan lähteä. mut mennään vast kesällä kun on lämmin. veikkaan ettet viihdy tuolla vesisateessa.
Puolikkalla on ämpärin puolelta neljä tätiä ja kolme setää. Ei oo uskovaisia.Mää voitan aina tässä kisassa . Kunhan en joudu vastatusten lestojen kanssa.