Porukoille tuleminen on aina kauhee kulttuurishokki. Näillä on vähän erilainen siisteyskäsitys ko mulla, ja tekis mieli heti alkaa heilumaan rätti kourassa ja kuurata paikkoja. Ärr. Siivoon huomenna, kunhan en oo näin väsyny.
pitäsköhän sun tulla saunomaan , täällä saa heilua rätin kaa jos intoa piisaaPorukoille tuleminen on aina kauhee kulttuurishokki. Näillä on vähän erilainen siisteyskäsitys ko mulla, ja tekis mieli heti alkaa heilumaan rätti kourassa ja kuurata paikkoja. Ärr. Siivoon huomenna, kunhan en oo näin väsyny.
Joo, voin tulla. Tuuks hakeepitäsköhän sun tulla saunomaan , täällä saa heilua rätin kaa jos intoa piisaa
Taitaapi olla marsinmatkailu mun kustannuskyvyn ulkopuolella, puhumattakaan siitä et mikä rollaattorimummo mää oon siinä vaiheeessa kunjos niitä nyt ees järjestetään...todellakintodellakintodellakintodellakin.....
Joo, se on kyllä kumma ettei oikein kohdannut lapsenakaan nämä toiveet :snotty:....mä tahdoin niin kovin Robin Hoodiksi Robin Hoodin paikalle...pomppimaan succuaböxyissä pitkin ryteikköjä ja pelastamaan pulaan joutuvia nuorukaisia ja ennen kaikkea jousipyssyllä ammuskelemaan....
Mutta sullahan vois olla saumaa päästä ihailemaan ainakin Marsia, eikö ne kohta järkkää niitä turistilentoja avaruuteen - jossain vaiheessa ainakin kovin kohkasivat moisen matkailun eteen....
...eläs nyt heitä heti kirvestä kaivoon, sitä kun ei koskaan tiiä että mitä nuo hyväkkäät tässä ehtivät keksimään meijen pään menoksi - jos vaikka niitä rollaattorilentoja sitten ...heii, virikelentoilua eläkelläismummeloisilleTaitaapi olla marsinmatkailu mun kustannuskyvyn ulkopuolella, puhumattakaan siitä et mikä rollaattorimummo mää oon siinä vaiheeessa kunjos niitä nyt ees järjestetään
Mutta susta ois kyllä tullu aivan mahti Robin Hood, siinä ois ollu nuorukaisilla polvet vetelänä sun ja succiksien eessä :heart:
Arvaa kauan oon asunu tässä? Yli 7 vuotta. Arvaa monta kertaa oon pyyhkiny kaappien ovet? :xmas:Joo, voin tulla. Tuuks hakee
Tääl on keittiön kaapien ovissa tahroja mitä on tullu ruuanlaitossa, kahvia keittäessä jne. Tiskikoneen etuseinäki on ihan rapanen ja likaset astiat jätetty koneeseen pesemättömänä vaikka ne oli neljä päivää poisda kotoa :x
Tää on kompa. Vastaus on tietenkin 42.Arvaa kauan oon asunu tässä? Yli 7 vuotta. Arvaa monta kertaa oon pyyhkiny kaappien ovet? :xmas:
Et kertaakaan :kieh:Arvaa kauan oon asunu tässä? Yli 7 vuotta. Arvaa monta kertaa oon pyyhkiny kaappien ovet? :xmas:
PäivääpäsIltaa ketjuun :wave:
No, 1 kertaUseammin kuin majurin vastaus, mutta vähemmän kuin tweetin, vaikka tweetin on toki kelpo vastaus useimpiin kysymyksiin
Kun asettelit kysymyksen noin, vastaan et luultavasti monta kertaa vähemmän ko mä täs vajaassa puolessa vuodessaArvaa kauan oon asunu tässä? Yli 7 vuotta. Arvaa monta kertaa oon pyyhkiny kaappien ovet? :xmas:
pitää varmaan siivota ensin. kyl tänne siltikin sotkua jää.Joo, voin tulla. Tuuks hakee
Tääl on keittiön kaapien ovissa tahroja mitä on tullu ruuanlaitossa, kahvia keittäessä jne. Tiskikoneen etuseinäki on ihan rapanen ja likaset astiat jätetty koneeseen pesemättömänä vaikka ne oli neljä päivää poisda kotoa :x
Jos ei olis pikkusta ikäeroa niin epäilisin et ollaan vaihuttu synnärillä. Mun vanhemmat nimittäin on just tuota siivoojapuoluetta vaikka mää oon paatunu sotttapytty.siivousnatsiko se oli tuoki kirahvi
En kerro tarkemmin, pitää säilyttää vähän salaperäisyyttä. Mutta voin paljastaa, että sun eka arvaus on oikea vastaus kysymykseen "Montako kertaa M on pessyt ikkunat tämän seitsemän vuoden aikana"Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30755946:No, 1 kerta
No nakkaa ukko ulosHyi mikä muna:x
ahaEn kerro tarkemmin, pitää säilyttää vähän salaperäisyyttä. Mutta voin paljastaa, että sun eka arvaus on oikea vastaus kysymykseen "Montako kertaa M on pessyt ikkunat tämän seitsemän vuoden aikana"