The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Porukoille tuleminen on aina kauhee kulttuurishokki. Näillä on vähän erilainen siisteyskäsitys ko mulla, ja tekis mieli heti alkaa heilumaan rätti kourassa ja kuurata paikkoja. Ärr. Siivoon huomenna, kunhan en oo näin väsyny.

...todellakintodellakintodellakintodellakin.....:D

Joo, se on kyllä kumma ettei oikein kohdannut lapsenakaan nämä toiveet :snotty:....mä tahdoin niin kovin Robin Hoodiksi Robin Hoodin paikalle...pomppimaan succuaböxyissä pitkin ryteikköjä ja pelastamaan pulaan joutuvia nuorukaisia ja ennen kaikkea jousipyssyllä ammuskelemaan....

Mutta sullahan vois olla saumaa päästä ihailemaan ainakin Marsia, eikö ne kohta järkkää niitä turistilentoja avaruuteen - jossain vaiheessa ainakin kovin kohkasivat moisen matkailun eteen....
Taitaapi olla marsinmatkailu mun kustannuskyvyn ulkopuolella, puhumattakaan siitä et mikä rollaattorimummo mää oon siinä vaiheeessa kunjos niitä nyt ees järjestetään :D

Mutta susta ois kyllä tullu aivan mahti Robin Hood, siinä ois ollu nuorukaisilla polvet vetelänä sun ja succiksien eessä :heart: :D

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Taitaapi olla marsinmatkailu mun kustannuskyvyn ulkopuolella, puhumattakaan siitä et mikä rollaattorimummo mää oon siinä vaiheeessa kunjos niitä nyt ees järjestetään :D

Mutta susta ois kyllä tullu aivan mahti Robin Hood, siinä ois ollu nuorukaisilla polvet vetelänä sun ja succiksien eessä :heart: :D
...eläs nyt heitä heti kirvestä kaivoon, sitä kun ei koskaan tiiä että mitä nuo hyväkkäät tässä ehtivät keksimään meijen pään menoksi - jos vaikka niitä rollaattorilentoja sitten :D...heii, virikelentoilua eläkelläismummeloisille :D

:LOL: - kyllä sen näyn edessä väkisinkin lankeaa polvillensa :snotty: :D

• Tykkää
Reactions: Mythago
Joo, voin tulla. Tuuks hakee :D

Tääl on keittiön kaapien ovissa tahroja mitä on tullu ruuanlaitossa, kahvia keittäessä jne. Tiskikoneen etuseinäki on ihan rapanen ja likaset astiat jätetty koneeseen pesemättömänä vaikka ne oli neljä päivää poisda kotoa :x
Arvaa kauan oon asunu tässä? Yli 7 vuotta. Arvaa monta kertaa oon pyyhkiny kaappien ovet? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30755946:
No, 1 kerta
En kerro tarkemmin, pitää säilyttää vähän salaperäisyyttä. Mutta voin paljastaa, että sun eka arvaus on oikea vastaus kysymykseen "Montako kertaa M on pessyt ikkunat tämän seitsemän vuoden aikana" :whistle:

Jaahas, kuulemma mun pitäis dissata tätä biisiä kun joku hörhö saamelainen niin sattui sanomaan. Mutta pöh täähän on ihan hyvä :D
[video=youtube;g9PgiA67dG0]https://www.youtube.com/watch?v=g9PgiA67dG0[/video]

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä