S
sfdsfd
Vieras
Eihän tos jutussa mamuista puhuta mitään, vaan pakolaisista.
Pakolaisethan juuri ovat sitä mamusakkia, joka ei yleensä tänne sopeudu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eihän tos jutussa mamuista puhuta mitään, vaan pakolaisista.
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30741271:Ja se on se meidän suurin ongelma. Umpataan kaikki samaan paikkaan, jolloin heidän ei tarvitse välttämättä koskaan kohdata suomalaista kulttuuria, kun ympärillä on pelkästään omia. Ei niitä pahoja tapoja saada silloin mitenkään kitkettyä pois.
Se on muuten jännä, miten palstasuvikset pitävät minua rasistina, mutta esim. täysin mustaihoiset ystäväni eivät. Heidän mielestään meidän yhteinen ongelma on väkivaltaiset mamut ja kantasuomalaiset suvikset. Tämä kombo tekee koko hommasta toimimattoman. Ja allekirjoitan itse täysin tämän väitteen.
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;30741271:Se on muuten jännä, miten palstasuvikset pitävät minua rasistina, mutta esim. täysin mustaihoiset ystäväni eivät. Heidän mielestään meidän yhteinen ongelma on väkivaltaiset mamut ja kantasuomalaiset suvikset. Tämä kombo tekee koko hommasta toimimattoman. Ja allekirjoitan itse täysin tämän väitteen.
Missä kohtaa sinulla on mennyt ohi, että kyllä kaikki väkivalta tuomitaan kovin ottein. Missä vaiheessa kukaan on puolustanut vaikka Vilja Eerikan murhaajia, vaikka olivatkin valkonaamoja? Tietääkseni ei kukaan missään vaiheessa. Mutta vaikka tuomitsemmekin kaiken väkivallan ja rikollisuuden, niin se ei estä keskustelemasta aiheesta miksi maahanmuuttajien keskuudessa rikollisuus on niin helkkarin paljon kantasuomalaisia yleisempää. Kyllä siihenkin pitää hakea syytä ja ratkaisua.
No somalin tai muunmaalaisen rikollisen voisi tosiaan karkoittaa. Miksi täällä pitäisi hyväksyä, että muualta tullaan tänne rötöstelemään? Suomalaista ei voi suomesta ymmärrettävästi karkoittaa.
Vaikka somaleista suurin osa on kunnon väkeä, niin tiukentamalla maahanmuuttoa jätämme silti ison osan rikollisista Suomen rajan toiselle puolelle. Toki sinne jää paljon sitä "kunnon väkeäkin", mutta mitä sitten? Jääkö Suomi paitsi jostain, kun niin kävisi? Tähän ei riitä vastaukseksi, että kulttuurimme ei "rikastuisi" tarpeeksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tällaista;30741565:Henkilöauto ajoi tahallaan pojan päälle oli viittonut ylittämään tietä - Rikos - Uutiset - MTV.fi
Suomalaismies on ajanut tahallaan ulkomaalaistaustaisen teinin päälle. Tällaista se rasismi sitten teettää.
Minun puolestani voidaan siirtää kaikki mamut täällä pääkaupunkiseudulta sinne. Saataisiin sitten täälläkin taas nauttia pitkästä aikaa upeasta seudusta ja ystävällisesta kaupungista.
Alkuperäinen kirjoittaja Tällaista;30741565:http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/henkiloauto-ajoi-tahallaan-pojan-paalle-oli-viittonut-ylittamaan-tieta/4940604
Suomalaismies on ajanut tahallaan ulkomaalaistaustaisen teinin päälle. Tällaista se rasismi sitten teettää.
Miksi muuten ulkomaalaistaustaisen ollessa uhrina, saa kertoa hänen olevan ulkomaalaistaustainen? Miksi sitä ei saa kertoa, jos hän on rikoksen tekijä?
Alkuperäinen kirjoittaja Tällaista;30741565:http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/henkiloauto-ajoi-tahallaan-pojan-paalle-oli-viittonut-ylittamaan-tieta/4940604
Täyttä puppua on tuo, että moni tuomitsee kaikki mamut. Kyllä suurin osa tuomitsee vain ne rikolliset loisijat, joista on oikeasti todella paljon haittaa suomalaiselle yhteiskunnalle.
Alkuperäinen kirjoittaja yleistyksiä;30741678:Tämä suomalaismies voi olla vaikkapa toisen polven somali. Rikostilastoissa Suomen kansalaisuuden saaneet maahanmuttajataustaiset ovat suomalaisia. Turha siis nyt yleistää ja laittaa tätä tapausta kantasuomalaisen tekemäksi. Tiedä mitä heimo- tai uskontoriitoja siellä taustalla on ollut.
Alkuperäinen kirjoittaja Tällaista;30741693:Tulihan se sieltä![]()
Suomalaisia rikoksentekijöitä ei saa arvostella joidenkin mielestä.. Hys hys, ollaan ihan hiljaa vaan!
Kukaan "suvis" ei hyväksy kenenkään tekemiä rikoksia, mutta tämähän ei mene jakeluun palstapersuille, jotka eivät näe asiakseen tuomita suomalaisten tekemiä rikoksia, olkoon sitten miten kamalia tahansa.
Ette ole terveitä.