The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mua ei ookkaan koskaan ennen sanottu ilkeäksi, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Mutta asiaan, mää tarkoitin kysymykseni ihan yleisellä tasolla, mutta jos koet sen henkilökohtaisesti, niin se kertoo mielestäni enemmän susta kuin musta.
Itse kysymys olikin yleinen mutta sun kommenttisi ei ollut. Se oli kyllä ihan henkilöön menevää vittuilua. Jatkat viestissäsi vittuilua? Miksi? En uhkaa sua millään tavalla niin voisitko jättää mut rauhaan?
 
Hot by Sarah Ozelle
https://youtu.be/6LOeWRstavM

...jammaa ja menee onkimatosena *liikkeet kohdillansa :D * villasukat kurttumutturalla nilkoissa, kikkurat valtoimenaan hyvin typerän näköinen hymy ( kuulema virne, kiitos esikoinen kohteliaisuudesta :D) naamallansa...

Hola! Olipas meillä mukavata, voi poijaaat! Kieli on kuin beduiinin sandaali, kuiva kaikesta kälkättämisestä - :ashamed: - ja poskissa tuntuu hymyileminen ja nauraminen. Kuplivainen on olotila vaikka ihan kahveessa oon pysytellyt...

Se on kuulkaas hienoa omistaa lähipiirissään tommosia/semmosia ihania ihmisiä, jotka ovat nuin sydämellisiä ja hersyviä ja valovoimaisia ja elämänmakuisia :heart: - se on silkkaa nautintoa vain olla siinä ja katsella ja kuunnella ja...*halkee ja pakahtuu*



Ja. En ennää ikinäkoskaanmilloinkaanevö tee minkään valtakunnan kokkailuja ja leipomuksia, burb :ashamed:....mutta onneksi tekivät kauppansa muillekin :)
 
Pohjois-Norja on heinäkuussa IHANA. Oon vähän kade tripistäsi.
Oon käynyt kymmenen vuoden ajan noin viikon reissun kesässä, en lähtis minnekkään rantalomalle ees maksusta jos se peruis mun norjan reissun.

Viime kesä jäi tekemättä kun oli erojuttuja kaikkia ja muuta pashaa.
Nyt meen ihan yksin ja kiipeän sinne vuoren päälle ihan yksin ja juon sen bissen siellä vuoren päällä noin 04:30 ihan yksin ja nautin olostani. Jos sataa vettä niin sen parempi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
[video=youtube;vBHR7gmTAuM]https://www.youtube.com/watch?v=vBHR7gmTAuM[/video]

Ite tykkään enemmän haloo helsingin koverista kun laulajalla on niin nätti ääni ja kestää katseenkin :D

Mut tämä on myös hyvä. Ehkä parempi.
 
Täs tää koveri, jos laulaja ois joku muu niin ihan paska. Mut muuten <3
[video=youtube;EnH0s2JwDD4]https://www.youtube.com/watch?v=EnH0s2JwDD4[/video]

.edit hää on niitä harvoja naisia joiden vuoksi voin sanoa ett niin kauan kuin minulla on naama niin hänellä on istumapaikka.
:D
 
Viimeksi muokattu:
onko
Hot by Sarah Ozelle
https://youtu.be/6LOeWRstavM

...jammaa ja menee onkimatosena *liikkeet kohdillansa :D * villasukat kurttumutturalla nilkoissa, kikkurat valtoimenaan hyvin typerän näköinen hymy ( kuulema virne, kiitos esikoinen kohteliaisuudesta :D) naamallansa...

Hola! Olipas meillä mukavata, voi poijaaat! Kieli on kuin beduiinin sandaali, kuiva kaikesta kälkättämisestä - :ashamed: - ja poskissa tuntuu hymyileminen ja nauraminen. Kuplivainen on olotila vaikka ihan kahveessa oon pysytellyt...

Se on kuulkaas hienoa omistaa lähipiirissään tommosia/semmosia ihania ihmisiä, jotka ovat nuin sydämellisiä ja hersyviä ja valovoimaisia ja elämänmakuisia :heart: - se on silkkaa nautintoa vain olla siinä ja katsella ja kuunnella ja...*halkee ja pakahtuu*



Ja. En ennää ikinäkoskaanmilloinkaanevö tee minkään valtakunnan kokkailuja ja leipomuksia, burb :ashamed:....mutta onneksi tekivät kauppansa muillekin :)
punaset sukat ?:) sun pitäis näyttää ne kikkurat kaikille :) mitäs leivoskelit ? ite sain 70e kaks fillarii huutokaupasta 21 vaihteinen en ois tarvinnu toist mut se oli suht uus naisten 7 vaihteinen ja oli menos 22 eurol ni sain 24 eurol :)

sitte taide asiantuntijat siellä oli palmun singeeraama taulu ja se meni 20e

mut eiks se oo eri juttu ku ite ois maalannu? siis kuinka yleistä et toinen taitelia singeeraa toisen työn ? hyväntekeväisyys?
 
...jaa, miepä lähden happihypylle ihastelemaan auringonlaskua nuitten ipanuuksien kanssa, mies jää lämmittämään saunaa

Tai oikeemmin happijuoksulle sillä ipanat olivatkin näemmä omatoimisia ja tyhjensivät ulkovaraston fillareistansa eli meillä alkoi pyöräilykausi nyt. Katotaan nyt millä tyylillä nämä meinaavat mennä tämän sorapätkän, mikä vielä on kuorrutettu mössösössölumisotkulla ennen kuin päästään asfalttipinnalle...

:wave:
 
...jaa, miepä lähden happihypylle ihastelemaan auringonlaskua nuitten ipanuuksien kanssa, mies jää lämmittämään saunaa

Tai oikeemmin happijuoksulle sillä ipanat olivatkin näemmä omatoimisia ja tyhjensivät ulkovaraston fillareistansa eli meillä alkoi pyöräilykausi nyt. Katotaan nyt millä tyylillä nämä meinaavat mennä tämän sorapätkän, mikä vielä on kuorrutettu mössösössölumisotkulla ennen kuin päästään asfalttipinnalle...

:wave:
oli tyyli mikä hyvänsä niin varmasti ovat yltäpäältä kuran peitossa =)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Lääkkeet?

Jos tohtorisetä(täti) on määrännyt niitä niin niitä olisi syytä myös syödä :)

(tää siis ton harmaan viestiin, ei tarttunutkaan lainaus jostain syystä)
 
Viimeksi muokattu:
Itse kysymys olikin yleinen mutta sun kommenttisi ei ollut. Se oli kyllä ihan henkilöön menevää vittuilua. Jatkat viestissäsi vittuilua? Miksi? En uhkaa sua millään tavalla niin voisitko jättää mut rauhaan?
Siis, ymmärsinkö nyt ihan oikein. Sä tartut mun kommenttiin, käännät sen henkilökohtaiseksi tarkoitetuksi vittuiluksi, ja sit mun pitää "jättää sut rauhaan"? :D Ei oo pakko kommentoida mun juttuihin, jos menee noin tunteisiin. Olen pahoillani ettei meidän huumorintajut ole samassa ulottuvuudessa, ja jos osuin arkaan paikkaan. Voimme jättää aiheen tähän.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä