:stick:Ei tartte ajaa sitä nurtsia sit.
:stick:Ei tartte ajaa sitä nurtsia sit.
Kirahvilla yllättäen onkin hyvä musiikkimaku
No aja?:stick:
Noh siis juttuhan on se, että keski-ikäsille miehille ei kelpaa ikäisensä suomalainen nainen, koska "ne on rupsahtaneita ämmiä". Ja koska ne luulee itestään liikoja, niin sit vokotellaan parikybäsiä.Kertokaas mulle mikä tää keski-ikäisten miesten vonkausjuttu on. Oon törmännyt tähän ilmiöön lähiaikoina useamman kerran ja ihmettelen, et eikö aikuinen mies ymmärrä olevansa säälittävä kerjätessään pillua?
en enään ikinä juttele kenenkään kanssa..Kertokaas mulle mikä tää keski-ikäisten miesten vonkausjuttu on. Oon törmännyt tähän ilmiöön lähiaikoina useamman kerran ja ihmettelen, et eikö aikuinen mies ymmärrä olevansa säälittävä kerjätessään pillua?
Eihän sitä kysymättä saa.Kertokaas mulle mikä tää keski-ikäisten miesten vonkausjuttu on. Oon törmännyt tähän ilmiöön lähiaikoina useamman kerran ja ihmettelen, et eikö aikuinen mies ymmärrä olevansa säälittävä kerjätessään pillua?
Sori, en tienny että tää kolahtais suhun Busted.en enään ikinä juttele kenenkään kanssa..
eipä tuo meinaa mennä jakeluunKertokaas mulle mikä tää keski-ikäisten miesten vonkausjuttu on. Oon törmännyt tähän ilmiöön lähiaikoina useamman kerran ja ihmettelen, et eikö aikuinen mies ymmärrä olevansa säälittävä kerjätessään pillua?
Ei kyl se on toisinpäin. Meikäläisen ikäiset naiset osaavat kiertää kaltaiseni äijät kaukaa.Noh siis juttuhan on se, että keski-ikäsille miehille ei kelpaa ikäisensä suomalainen nainen, koska "ne on rupsahtaneita ämmiä".
Olet ilkeä ihminen.Sori, en tienny että tää kolahtais suhun Busted.
tuossa nyt ei ole minkään näköstä perrääNoh siis juttuhan on se, että keski-ikäsille miehille ei kelpaa ikäisensä suomalainen nainen, koska "ne on rupsahtaneita ämmiä". Ja koska ne luulee itestään liikoja, niin sit vokotellaan parikybäsiä...
Et sit lukenut koko viestiä loppuun.Ei kyl se on toisinpäin. Meikäläisen ikäiset naiset osaavat kiertää kaltaiseni äijät kaukaa.
Ikä korjaa sit tuonki asian, tämmöstä täti-ihmistä ei vonkaa kukaan ees säälistä. Koitat vaan kipristellä vielä ~20vKertokaas mulle mikä tää keski-ikäisten miesten vonkausjuttu on. Oon törmännyt tähän ilmiöön lähiaikoina useamman kerran ja ihmettelen, et eikö aikuinen mies ymmärrä olevansa säälittävä kerjätessään pillua?
Ookko ihan varma?Ikä korjaa sit tuonki asian, tämmöstä täti-ihmistä ei vonkaa kukaan ees säälistä. Koitat vaan kipristellä vielä ~20v
Mua ei ookkaan koskaan ennen sanottu ilkeäksi, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Mutta asiaan, mää tarkoitin kysymykseni ihan yleisellä tasolla, mutta jos koet sen henkilökohtaisesti, niin se kertoo mielestäni enemmän susta kuin musta.Olet ilkeä ihminen.
En vonkaa kun en näe ees naisia kuin kaupan kassalla.