The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kertokaas mulle mikä tää keski-ikäisten miesten vonkausjuttu on. Oon törmännyt tähän ilmiöön lähiaikoina useamman kerran ja ihmettelen, et eikö aikuinen mies ymmärrä olevansa säälittävä kerjätessään pillua?
 
Spencer Hastings
Kertokaas mulle mikä tää keski-ikäisten miesten vonkausjuttu on. Oon törmännyt tähän ilmiöön lähiaikoina useamman kerran ja ihmettelen, et eikö aikuinen mies ymmärrä olevansa säälittävä kerjätessään pillua?
Noh siis juttuhan on se, että keski-ikäsille miehille ei kelpaa ikäisensä suomalainen nainen, koska "ne on rupsahtaneita ämmiä". Ja koska ne luulee itestään liikoja, niin sit vokotellaan parikybäsiä.

Toimii myös toisin päin. Lähiöämmille ei kelpaa suomalainen mies, koska ne on rupsahtaneita timosoineja, ja sit ne vokottelee nuoria miehiä.. ulkomaalasia yleensä, koska parikymppiset suomalaiset ei oo oleskelulupien tarpeessa.
 
Spencer Hastings
Mut hei, stereotypiat on parhaita. Ja kai ne kans osuu, jos joku viittii vetää munakoisot hanuriin siitä.

Tietenkin nyt on edelleenkin ihan "omassa ikäluokassaan pysyviä" deittailijoita, sekä ihan oikeaa rakkautta myös ikäeroista ja/tai kansalaisuuksista huolimatta jne. jne :D
 
Mut mulla KERRANKIN! kesäloma hei hei heinäkuussa!!!!
Palkitsen itseni että meen Senjaan (Norjassa) mis on se plus10 astetta ja vettä tulee vaakatasossa 20m/sec vauhilla! :D

Mut mie tykkään! :D


Ai niin biisi ja esittely liittyi vaan tohon heinäkuuhun :)

[video=youtube;j3ojpE1BkEQ]https://www.youtube.com/watch?v=j3ojpE1BkEQ[/video]
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä