Ikä korjaa sit tuonki asian, tämmöstä täti-ihmistä ei vonkaa kukaan ees säälistä. Koitat vaan kipristellä vielä ~20v
Ikä korjaa sit tuonki asian, tämmöstä täti-ihmistä ei vonkaa kukaan ees säälistä. Koitat vaan kipristellä vielä ~20v
https://www.pingviini.fi/tuote/aino_jogurtti_mangon_lumo_900ml/Örk :x ahneella on kakkanen loppu. Ei pitäs syödä näin paljo jätskiä.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30717469:
Itse kysymys olikin yleinen mutta sun kommenttisi ei ollut. Se oli kyllä ihan henkilöön menevää vittuilua. Jatkat viestissäsi vittuilua? Miksi? En uhkaa sua millään tavalla niin voisitko jättää mut rauhaan?Mua ei ookkaan koskaan ennen sanottu ilkeäksi, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Mutta asiaan, mää tarkoitin kysymykseni ihan yleisellä tasolla, mutta jos koet sen henkilökohtaisesti, niin se kertoo mielestäni enemmän susta kuin musta.
Senja on kaunis, viivähdin siellä joskus hetken lomalla =) Eikä ees satanu ku 3/4 päivää, että eipäs nyt liioitellaMut mulla KERRANKIN! kesäloma hei hei heinäkuussa!!!!
Palkitsen itseni että meen Senjaan (Norjassa) mis on se plus10 astetta ja vettä tulee vaakatasossa 20m/sec vauhilla!
Mut mie tykkään!
Tottakai, minä en liioittele koskaan :saint: :xmas:Ookko ihan varma?
Oon käynyt kymmenen vuoden ajan noin viikon reissun kesässä, en lähtis minnekkään rantalomalle ees maksusta jos se peruis mun norjan reissun.Pohjois-Norja on heinäkuussa IHANA. Oon vähän kade tripistäsi.
Tuo taitaa olla melko yleistä, mää alan sijaisena tekeen kesälomituksia toukokuussa. Onko teillä kiertävät lomat, että saisit ens vuonna paremmat :hug:Mun loma on tänä vuonna touko-kesäkuussa. Nykyään mun työpaikalla lasketaan syyskuu ja toukokuu kesäajaksi. :kieh:
nuin se taitaa kuule vuosilomalain mukaan mennäMun loma on tänä vuonna touko-kesäkuussa. Nykyään mun työpaikalla lasketaan syyskuu ja toukokuu kesäajaksi. :kieh:
Mä en halua pitää lomaa noin aikaisin.nuin se taitaa kuule vuosilomalain mukaan mennä
On kiertävä systeemi. Mutta ei ennen olla pidetty toukokuussa.Tuo taitaa olla melko yleistä, mää alan sijaisena tekeen kesälomituksia toukokuussa. Onko teillä kiertävät lomat, että saisit ens vuonna paremmat :hug:
Ai tästä vain?Pohjois-Norja on heinäkuussa IHANA. Oon vähän kade tripistäsi.
punaset sukat ? sun pitäis näyttää ne kikkurat kaikille mitäs leivoskelit ? ite sain 70e kaks fillarii huutokaupasta 21 vaihteinen en ois tarvinnu toist mut se oli suht uus naisten 7 vaihteinen ja oli menos 22 eurol ni sain 24 eurolHot by Sarah Ozelle
https://youtu.be/6LOeWRstavM
...jammaa ja menee onkimatosena *liikkeet kohdillansa * villasukat kurttumutturalla nilkoissa, kikkurat valtoimenaan hyvin typerän näköinen hymy ( kuulema virne, kiitos esikoinen kohteliaisuudesta ) naamallansa...
Hola! Olipas meillä mukavata, voi poijaaat! Kieli on kuin beduiinin sandaali, kuiva kaikesta kälkättämisestä - :ashamed: - ja poskissa tuntuu hymyileminen ja nauraminen. Kuplivainen on olotila vaikka ihan kahveessa oon pysytellyt...
Se on kuulkaas hienoa omistaa lähipiirissään tommosia/semmosia ihania ihmisiä, jotka ovat nuin sydämellisiä ja hersyviä ja valovoimaisia ja elämänmakuisia :heart: - se on silkkaa nautintoa vain olla siinä ja katsella ja kuunnella ja...*halkee ja pakahtuu*
Ja. En ennää ikinäkoskaanmilloinkaanevö tee minkään valtakunnan kokkailuja ja leipomuksia, burb :ashamed:....mutta onneksi tekivät kauppansa muillekin
oli tyyli mikä hyvänsä niin varmasti ovat yltäpäältä kuran peitossa =)...jaa, miepä lähden happihypylle ihastelemaan auringonlaskua nuitten ipanuuksien kanssa, mies jää lämmittämään saunaa
Tai oikeemmin happijuoksulle sillä ipanat olivatkin näemmä omatoimisia ja tyhjensivät ulkovaraston fillareistansa eli meillä alkoi pyöräilykausi nyt. Katotaan nyt millä tyylillä nämä meinaavat mennä tämän sorapätkän, mikä vielä on kuorrutettu mössösössölumisotkulla ennen kuin päästään asfalttipinnalle...
:wave:
Siis, ymmärsinkö nyt ihan oikein. Sä tartut mun kommenttiin, käännät sen henkilökohtaiseksi tarkoitetuksi vittuiluksi, ja sit mun pitää "jättää sut rauhaan"? Ei oo pakko kommentoida mun juttuihin, jos menee noin tunteisiin. Olen pahoillani ettei meidän huumorintajut ole samassa ulottuvuudessa, ja jos osuin arkaan paikkaan. Voimme jättää aiheen tähän.Itse kysymys olikin yleinen mutta sun kommenttisi ei ollut. Se oli kyllä ihan henkilöön menevää vittuilua. Jatkat viestissäsi vittuilua? Miksi? En uhkaa sua millään tavalla niin voisitko jättää mut rauhaan?
Satasella samaa mitä sä oot vetänytOon vähän kade tripistäsi.
voit syödä sumupillereitäs ihan rauhas .Lääkkeet?
Jos tohtorisetä(täti) on määrännyt niitä niin niitä olisi syytä myös syödä
(tää siis ton harmaan viestiin, ei tarttunutkaan lainaus jostain syystä)