Opettelen edelleen käyttäytymään naisten kanssa.N.
Prkl!
Tinku, anteeksi.
Opettelen edelleen käyttäytymään naisten kanssa.N.
Prkl!
Mie luotan samaan :xmas:Mä oon itte niin häikäisevä että ihan sama millä ajan :xmas:
...otapa lääkettä hetimiten, ettei mene unet ihan tärviölle :hug:...ja kahvia, kiitos kyllä, mutta ensteks otat itte ihan isolla mukisellaKarsee päänsärky, yritän sinnitellä vielä hetken. Onneks mies tuli juuri kotiin, niin saapi laittaa muksun nukkumaan. Eiköhän oteta kahvit.
Otetaan .Karsee päänsärky, yritän sinnitellä vielä hetken. Onneks mies tuli juuri kotiin, niin saapi laittaa muksun nukkumaan. Eiköhän oteta kahvit.
PaheksunÖööööööörgh. Saatana. Otan siiderin. Perkele.
Juu, käskystä. Nää aikaiset heräämiset ja liian vähäinen uni yhdistettynä stressaavaan viikkoon ja lapsikin aiheutti ylimääräistä huolta ja tuntuu sairastuvan.... ihan rätti poikki puhki katki väsy -olo kyllä nyt. Tuolla vielä kolme koneellista pyykkiä odottaisi kaitsijaansa. Mutta jos se kahvi ensin....otapa lääkettä hetimiten, ettei mene unet ihan tärviölle :hug:...ja kahvia, kiitos kyllä, mutta ensteks otat itte ihan isolla mukisella
Ja sen jälkeen ihan vaan rentoilet
Kyllä kitos ja rösseliä päälleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30715800:Otetaan .
Otetaanko jäätelöä myös?
*kipittää koluamaan pakkasta*Kyllä kitos ja rösseliä päälle
Pakkasessa voi tulla kylmä jos ei osaa pukeutua :attn:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30715815:*kipittää koluamaan pakkasta*
Laitathan sen jäden palloina jäätelömaljaan ja rösseliä ja kinuskikastiketta päälleAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30715815:*kipittää koluamaan pakkasta*
:hug: - annat sen koneellisen olla omalta osaltasi, mies saa laittaa nyt pyykin kuivumaanJuu, käskystä. Nää aikaiset heräämiset ja liian vähäinen uni yhdistettynä stressaavaan viikkoon ja lapsikin aiheutti ylimääräistä huolta ja tuntuu sairastuvan.... ihan rätti poikki puhki katki väsy -olo kyllä nyt. Tuolla vielä kolme koneellista pyykkiä odottaisi kaitsijaansa. Mutta jos se kahvi ensin.
Yritän, tosin hänen päivä on ollut omaani pidempi. Onneksi muksu nukahti.:hug: - annat sen koneellisen olla omalta osaltasi, mies saa laittaa nyt pyykin kuivumaan
Sie lepäät nyt.
Laitathan sen jäden palloina jäätelömaljaan ja rösseliä ja kinuskikastiketta päälle
Onneksi oon kylmän seudun kasvattiAlkuperäinen kirjoittaja ¿Qué coño?;30715818:Pakkasessa voi tulla kylmä jos ei osaa pukeutua :attn:
Siis melkei eskimoAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30715853:Onneksi oon kylmän seudun kasvatti
Oho, vaude. Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30715851: