Mää asun esikaupunkilähiössä jossa on varsin vilkas omakotiyhdistystoiminta ja pari tätiä jotka tietää kaikkien asiat paremmin ko asianosaiset itse.
Pidän pihan ja kulissit kunnossa.hui kauheeta, koetappa sitte olla kuten alueen patinoitu arvokkuus vaatii
Pidän pihan ja kulissit kunnossa.
:ashamed: mulla on jo klommonen ja kämänen kansanauto. Häpäisen koko naapuruston. Kohta pääsee kyllä lykkäämään vahatun ja kiillotetun kiksun pihaanmuista myös pesettää auto ainakin kerta viikkoon
alueen arvo laskee jos ajelet siellä paskasella mersulla
Laita tänne palstalle numeros niin voit olla varma et ees joku soittaaOli huono idea skipata päikkärit. Nyt kuolettaa. Taidan ottaa nokoset. Jos jollainon mun uus numero niin vois soittaa mulle puolen tunnin päästä herätyspuhelun. Jeesuskin kelpaa. Kirjotuskin menee jo puuroks ko silmöt kattoo eri suuntiin. Toinen kattoo vittuun mut mihin vittuun se toinen kattoo.
:ashamed: mulla on jo klommonen ja kämänen kansanauto. Häpäisen koko naapuruston. Kohta pääsee kyllä lykkäämään vahatun ja kiillotetun kiksun pihaan
Enmä tykkää harrikastaei ole hienoa ajella kikottimella
vaiha harrikka
Kyllä Jeesus herättää. Siksi ne ihmiset huutelee ihmisten ovella että Herätkää, Vartiotorni kaatuuOli huono idea skipata päikkärit. Nyt kuolettaa. Taidan ottaa nokoset. Jos jollainon mun uus numero niin vois soittaa mulle puolen tunnin päästä herätyspuhelun. Jeesuskin kelpaa. Kirjotuskin menee jo puuroks ko silmöt kattoo eri suuntiin. Toinen kattoo vittuun mut mihin vittuun se toinen kattoo.
Kyllä Jeesus herättää. Siksi ne ihmiset huutelee ihmisten ovella että Herätkää, Vartiotorni kaatuu[/QUOTE
Olet ymmärtänyt väärin. "Herätkää" on heidän mainoslehtinen samoin kuin "Vartiotorni". Eli pari eri läpyskää ja eivät mainosta niitä siten kuin sanoit.
.
Väärinymmärryksen mahdollisuus on toki olemassa, heidän sanomansa ei ole Herättänyt minuaKyllä Jeesus herättää. Siksi ne ihmiset huutelee ihmisten ovella että Herätkää, Vartiotorni kaatuu[/QUOTE
Olet ymmärtänyt väärin. "Herätkää" on heidän mainoslehtinen samoin kuin "Vartiotorni". Eli pari eri läpyskää ja eivät mainosta niitä siten kuin sanoit.
.
Seuraava on mulla tommonen harratusvekotin joko panssarivaunu tai lentokone. Ultra semmonen tietenkin.ei ole hienoa ajella kikottimella
vaiha harrikka
Enmä tykkää harrikasta
Mä oon itte niin häikäisevä että ihan sama millä ajan :xmas:se on sivuseikka, ei piä näyttää köyhältä
muista kulissit
Etkö oikeasti osaa paistaa kalaa uunissa? Ei ollut vittuilu vaan kysymys että osaan neuvoa sopivalta tasolta.Niin joo,missä asteessa ja kuinka kauan tollasta kalaa pitää uunissa pitää....? Ja laitanko sen folioon vai vuokaan?
no siitä on useempi vuosi kun oon paistanut kalaa .....exän kans useesti tehtiin uunissa foliossa mutta en muista asteita ja kauanko oli. Ja Eka kerta sitten eron ostin kalaa ite tehtäväks että saa vittuilla ihan niin paljon kun tykkää.Etkö oikeasti osaa paistaa kalaa uunissa? Ei ollut vittuilu vaan kysymys että osaan neuvoa sopivalta tasolta.
Esim tommosen voisit värkätä
Sitruunainen uunikala - Kotikokki.net - reseptit
Tinku, sie oot nyt tässä - en ois halunnu = Mut ettekö oikeasti osaa googlettaa?
On juttuja jotka hoituu henkilökohtaisella opastuksella mut kyl noil resepteillä saa about sinnepäin aina.
Arvasin tämän.. Silti tein ton postauksen..No voi vittu,osaan tietty! No sori ihan kauheen paljon jos nyt tässä kysyn että saa tääkin sivu jotain elämää. Poistun sinne googlen maailmaan niin en häiritte idioottimaisilla kysymyksillä.
Prkl!