The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oli huono idea skipata päikkärit. Nyt kuolettaa. Taidan ottaa nokoset. Jos jollainon mun uus numero niin vois soittaa mulle puolen tunnin päästä herätyspuhelun. Jeesuskin kelpaa. Kirjotuskin menee jo puuroks ko silmöt kattoo eri suuntiin. Toinen kattoo vittuun mut mihin vittuun se toinen kattoo.
 
Oli huono idea skipata päikkärit. Nyt kuolettaa. Taidan ottaa nokoset. Jos jollainon mun uus numero niin vois soittaa mulle puolen tunnin päästä herätyspuhelun. Jeesuskin kelpaa. Kirjotuskin menee jo puuroks ko silmöt kattoo eri suuntiin. Toinen kattoo vittuun mut mihin vittuun se toinen kattoo.
Laita tänne palstalle numeros niin voit olla varma et ees joku soittaa :)
:D
 
Oli huono idea skipata päikkärit. Nyt kuolettaa. Taidan ottaa nokoset. Jos jollainon mun uus numero niin vois soittaa mulle puolen tunnin päästä herätyspuhelun. Jeesuskin kelpaa. Kirjotuskin menee jo puuroks ko silmöt kattoo eri suuntiin. Toinen kattoo vittuun mut mihin vittuun se toinen kattoo.
Kyllä Jeesus herättää. Siksi ne ihmiset huutelee ihmisten ovella että Herätkää, Vartiotorni kaatuu
 
Kyllä Jeesus herättää. Siksi ne ihmiset huutelee ihmisten ovella että Herätkää, Vartiotorni kaatuu[/QUOTE
Olet ymmärtänyt väärin. "Herätkää" on heidän mainoslehtinen samoin kuin "Vartiotorni". Eli pari eri läpyskää ja eivät mainosta niitä siten kuin sanoit.

.
Väärinymmärryksen mahdollisuus on toki olemassa, heidän sanomansa ei ole Herättänyt minua
 
Esim tommosen voisit värkätä
Sitruunainen uunikala - Kotikokki.net - reseptit



Tinku, sie oot nyt tässä - en ois halunnu :D = Mut ettekö oikeasti osaa googlettaa?
On juttuja jotka hoituu henkilökohtaisella opastuksella mut kyl noil resepteillä saa about sinnepäin aina.


No voi vittu,osaan tietty! No sori ihan kauheen paljon jos nyt tässä kysyn että saa tääkin sivu jotain elämää. Poistun sinne googlen maailmaan niin en häiritte idioottimaisilla kysymyksillä.
Prkl!
 
No voi vittu,osaan tietty! No sori ihan kauheen paljon jos nyt tässä kysyn että saa tääkin sivu jotain elämää. Poistun sinne googlen maailmaan niin en häiritte idioottimaisilla kysymyksillä.
Prkl!
Arvasin tämän.. Silti tein ton postauksen..
Sori..


Mut ei helvetti voi vetää vitunmoisia pultteja ekasta pikkasenkaan vinosta asiasta?

Siin oli yksi helppo resepti muuten mukana viestissä mitä lähetin.
 
...no nyt saa kaikki hommat odottaa kaikessa rauhassa huomista, sain täytekakun tekeytymään tuonne jääkaappiin...ja täytteet kuulema olivat hurrrrrjan hyviä ja suunmakuisia :D :p


Kermavaahtoa ja mansikoita :p....nyt sais olla kuoharia kyllä mutta kun ei ole niin tyydytään tähän, maistuu tämä kesältä ja hymyltä jajajajaja....:D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä