toi oli vähän sama ku ea kursilla se ukko kerto et oli kummatkin kädet paketissa ja joutu pyytää vaimoaan avuksi vessaan .Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30705489:
Toihan tarkoittaisi, että mulla olis ollu salaseisokki. En usko.Eikä mullakaan ole edes lapsia niin en oo perehtynyt aiheeseen. Ainakaan siis tietääkseni mulla ei niitä ole, ellei oo sit jotain salalapsia AK:n kanssa mun tietämättä.
Ketjussa noi varttuneemmat ja viisaammat miehet vois kyl maksaa sellasia elareita meille nuoremmille hupakoille, et jos vaikka jokaisen lähibaariin käytte piikit avaamassa.....
Palstan miehet on joo tuonu sellaisen näkökulman esiin, et paksu lompakko houkuttaa naisia. Mut naiset kyllä vahvistaa sitä itse kanssa näillä "en suostu tekemään minua varakkaamman miehen kanssa avioehtoa, koska se on avioeron suunnittelua. Miehen maksama talo pitää laittaa molempien nimiin" -juttujensa kanssa.Joku rahanhuijausjuoni tuossa kuitenki on, naiset petkuttaa aina. Opin tämän palstalta.
Joku rahanhuijausjuoni tuossa kuitenki on, naiset petkuttaa aina. Opin tämän palstalta.
just toi koko levy siellä on monta viisasta sanaa . jopa käskee et ei jumitu yhteen juttuun ja se biitti vie vaan sellaseen rauhaan tosi lyyrillistä.Outkast on kovaa kamaa.
Sitä sellasta originaalia.
Mulla on monenmoisia ongelmia myös päihteiden kanssa, mut siinä vaiheessa on ihan serious problem, jos alan realisoimaan omaisuuttani niiden vuoksi. Siksi on parempi löytää sugar daddy.sinähän se ketjun varakas olet joten sun se piikki pitäs avata
Huh, mä jo pelästyin että olisin palstamamma . Ei siis syytä huoleen.Toihan tarkoittaisi, että mulla olis ollu salaseisokki. En usko.
Mulla on monenmoisia ongelmia myös päihteiden kanssa, mut siinä vaiheessa on ihan serious problem, jos alan realisoimaan omaisuuttani niiden vuoksi. Siksi on parempi löytää sugar daddy.
Pitkät miehet houkuttavat naisia.Palstan miehet on joo tuonu sellaisen näkökulman esiin, et paksu lompakko houkuttaa naisia.
Aakoolta vissiin hetis jallua, mut ku tutkimus osoittaa, että sulta sais esim. hirvenlihaa ja muuta.. niin ehkä alan tässä hivuttautua sun piireihin.noh, ota si vaikka toi aakoo
Kukaan ei oo ikinä halunnu mun kaa avikseen ni en oo päässy ehtojakaan saneleen : /Palstan miehet on joo tuonu sellaisen näkökulman esiin, et paksu lompakko houkuttaa naisia. Mut naiset kyllä vahvistaa sitä itse kanssa näillä "en suostu tekemään minua varakkaamman miehen kanssa avioehtoa, koska se on avioeron suunnittelua. Miehen maksama talo pitää laittaa molempien nimiin" -juttujensa kanssa.
Ja silti ei muka olla rahan perässä ollenkaan. Niinku yhtään missään tilassa.
Nyt oli ihan törkeen hyvin sanottu. Jos huomisessa esseekokeessa tulee joku aiheeseen sopiva aihe, niin käytän tätä.Pitkät miehet houkuttavat naisia.
Joko luonnostaan pitkät, tai ne jotka näyttävät pitkiltä istuessaan lompakkonsa päällä.
Aakoolta vissiin hetis jallua, mut ku tutkimus osoittaa, että sulta sais esim. hirvenlihaa ja muuta.. niin ehkä alan tässä hivuttautua sun piireihin.
Hmmh. Ehkä kaivan jostain ne mun manipulaatiotaidot esiin. Mut en usko sun olevan niin tyhmä, että taipuisit niihin.oon kyllä aika tarkka lihan suhteen
Hmmh. Ehkä kaivan jostain ne mun manipulaatiotaidot esiin. Mut en usko sun olevan niin tyhmä, että taipuisit niihin.
Joten vaan muistutan, et jos on halpaa hirvee tai poroo tiedossa, ja oot tulossa stadiin päin, niin meikä ostaa
Naisten suhteen miehillä tuppaa olemaan taipumus menettää järkensä.Hmmh. Ehkä kaivan jostain ne mun manipulaatiotaidot esiin. Mut en usko sun olevan niin tyhmä, että taipuisit niihin.
No mut "halvalla". Eli alle 60e/kg.ei niitä saa mistään halvalla
Mä melkein toivoin sitä omasta miehestäni myös.. mut sit se väläytti et on hankkinu avioehtojuristin ens viikolle. Perkele. Ois ollu enää kolme viikkoa rikkauksiin. Eiku....Naisten suhteen miehillä tuppaa olemaan taipumus menettää järkensä.
No mut "halvalla". Eli alle 60e/kg.