se oli tollanen pikasimahdus pitkän päivän päätteeksi..Ketjupäikkärit :heart:
Tai ei oikeestaan päikkärit enää tähän aikaan
se oli tollanen pikasimahdus pitkän päivän päätteeksi..Ketjupäikkärit :heart:
Tai ei oikeestaan päikkärit enää tähän aikaan
:heart:tehän ootte mun perhe
Minäkinkö:snotty:tehän ootte mun perhe
Juu säähän olit mun tissisisko tai jotain.Minäkinkö:snotty:
Elareita en silti maksa.tehän ootte mun perhe
Keliakiassa gluteenin proteiini tuhoaa suolen nukkaa, ja useimmilla aiheuttaa esimerkiksi ruoansulatuskanavien ja elimien tulehtumista, tietty kaameet ilmavaivat, verta ulosteessa ja oksennusta ym. Ruokavalion laiminlyömisenä riski suolistosyöpään on moninkertainen.joo tuol duunis tutustuin tosi hyvään tyyppiin ja perjantaisin siellä oli pitsa päivä siellä sai ite käydä valkkaa täytteet ennen ruoka tuntia ja se kerto just tost letku hommasta ja itel helposti tulee yökkö olo miten se alkaa vaikuttaa kehoon jos sulla keliakia ja
syöt gluteenia ? en muista oliko väsymystä? mut miks sun pitää mennä tähystykseen jos se on selvä jo?
SikaElareita en silti maksa.
Jaa mullevai :OElareita en silti maksa.
Juu säähän olit mun tissisisko tai jotain.
Oluista Kukko on gluteeniton, ja jotkut monipuolisimmat ravintolat tekee gluteenitonta pizzaakin, ja se on itsekin suht helppo oppia. Mut ei se oo sama, kuin oikea karvakäsipizza..sama nuille mutta olut ja pizza
se hetki mitäs menin kysymään hmm pitäis varmaan itekkin mennä perus terveystarkastusta eii oo tainnu olla sitten ylä asteen.Keliakiassa gluteenin proteiini tuhoaa suolen nukkaa, ja useimmilla aiheuttaa esimerkiksi ruoansulatuskanavien ja elimien tulehtumista, tietty kaameet ilmavaivat, verta ulosteessa ja oksennusta ym. Ruokavalion laiminlyömisenä riski suolistosyöpään on moninkertainen.
Mulla oli yhdessä vaiheessa niin paha, että mun riisikakkuun joutunut vehnäpatongin murunen tulehdutti ruokatorven, oksensin ja paskoin verta kaksi päivää. Mutta nyt se on helpottanut, eikä mulla näy se keliakia verikokeissa kunnolla, mutta lääkäri silti risti mut keliaakikoksi. Tähystyksessä pitäisi ottaa koepala, mutta multa on jo muun asian yhteydessä tutkittu kasvaimia suolistossa, eikä löytynyt, niin en uskalla tai halua mennä tohon tähystykseen Siis pakko se on, mut venytän täs pari kk. kun vaihtuu työterveyshuolto ja mukavammat hoitsut......
Siinä käsityksessä mäkin olin :xmas:eikait täysikäsistä ruukatakaan maksaa elareita?
Turkkilainen pizza = "karvan verran parempi"Oluista Kukko on gluteeniton, ja jotkut monipuolisimmat ravintolat tekee gluteenitonta pizzaakin, ja se on itsekin suht helppo oppia. Mut ei se oo sama, kuin oikea karvakäsipizza..
Siinä käsityksessä mäkin olin :xmas:
Eikä mullakaan ole edes lapsia niin en oo perehtynyt aiheeseen. Ainakaan siis tietääkseni mulla ei niitä ole, ellei oo sit jotain salalapsia AK:n kanssa mun tietämättä.tosin mää en ole asiantuntija, mua ei ole juuri vaadittu ruokonmaksuun
No öitMää meen nukkumaan.Ötyjä :kiss:
yötäMää meen nukkumaan.Ötyjä :kiss:
:ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30705489:
Joku rahanhuijausjuoni tuossa kuitenki on, naiset petkuttaa aina. Opin tämän palstalta.tosin mää en ole asiantuntija, mua ei ole juuri vaadittu ruokonmaksuun