The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Apuaaa en löydä mun villattomia työpöksyjä! Pakko laittaa tällaset lähiöleopardihässäkät essun kanssa :LOL: tästä kyl tulee sanomista...

Mukavaa päivää kaikille :D
 
Kun pitäs olla mustat housut tai mustat legginsit työasun kanssa. Sain jo kyselyä, että onko mulla casual monday.. juu on.

Ruuat ja lompakot ja kaikki jäi taas kotiin.. vesipaastopäivä.
Mulla ois päivä niiiiiiiiiiiin pilalla ja ennen lounasaikaa vatsa kurisisi ja sen jälkeen olisinkin valmis suunnilleen murhaamaan saadakseni sapuskaa :D Ei tulis yhtään mitään!
 
Spencer Hastings
eikö duunissa ole ketään jolta vois lainata?
Aion pummia toimistolta ruokaa ku käyn siellä pyörii lounastauon hoodeilla.
Mä onneks selviän ihan hyvin pienestä nälästä jos samaan aikaan kukaan asiakas ei tule räpättämään turhasta. Sillon on verenpaineet katossa ja zenit hukassa.

Mun kohteet muuttui nyt sillein, etten vielä tiedä uutta rutiinia ja mitä voin missäkin välissä syödä. Oisko teillä jotain extreme eväslaatikkovinkkejä? Unelma ois sellanen supermonikäyttöinen viileenäkin esim salaatit pitävä.
 
Aion pummia toimistolta ruokaa ku käyn siellä pyörii lounastauon hoodeilla.
Mä onneks selviän ihan hyvin pienestä nälästä jos samaan aikaan kukaan asiakas ei tule räpättämään turhasta. Sillon on verenpaineet katossa ja zenit hukassa.

Mun kohteet muuttui nyt sillein, etten vielä tiedä uutta rutiinia ja mitä voin missäkin välissä syödä. Oisko teillä jotain extreme eväslaatikkovinkkejä? Unelma ois sellanen supermonikäyttöinen viileenäkin esim salaatit pitävä.
Mää ostin ämpärille joskus ruokatermarin. Siin oli kolme erillistä boksia sisällä. Kunnolla lämmitetty ruoka pysy lämpösenä ainaki 6h, ja uskosin et pitäis vilposenaki. Tämmönen.

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Huomenta :)

Jotain univelkaa vissii kertyny ku menin 11 maissa nukkuu ja heräilin puol 10. Harvemmin tulee noi paljon nukuttua.

Tänään pitäs mennä kokeileen, miten selkä kestää työntekoa. Mua vähän pelottaa, ettei kauheen hyvin, kun joudun koneelle, jossa tulee paikallaan seisoskelua lähes koko päivä ja siihen lisäksi sellanen mukava kiertoliike, no mut sen näkee illalla sitte, että mitenkä toi selkä suhtautuu, muuten se on ollu nyt jo ihan hyvä. Kunhan ei joudu, vaikka istumaan pitkiä aikoja paikoillaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30691644:
Huomenta :)

Jotain univelkaa vissii kertyny ku menin 11 maissa nukkuu ja heräilin puol 10. Harvemmin tulee noi paljon nukuttua.

Tänään pitäs mennä kokeileen, miten selkä kestää työntekoa. Mua vähän pelottaa, ettei kauheen hyvin, kun joudun koneelle, jossa tulee paikallaan seisoskelua lähes koko päivä ja siihen lisäksi sellanen mukava kiertoliike, no mut sen näkee illalla sitte, että mitenkä toi selkä suhtautuu, muuten se on ollu nyt jo ihan hyvä. Kunhan ei joudu, vaikka istumaan pitkiä aikoja paikoillaan.
Toivottavasti selkäsi kestää tuon. =)
Mä pystyn seisomaan paikoillani n.10min ilman että selkä kipeytyy. Seisominen on pahinta mun selälle.
 
Toivottavasti selkäsi kestää tuon. =)
Mä pystyn seisomaan paikoillani n.10min ilman että selkä kipeytyy. Seisominen on pahinta mun selälle.
Joo kaikkien ei kestäkään, se on harmittavaa :/ Mä toivon, että mun kestää, ku mä joudun tasasin väliajoin vielä ainakin oleen tossa koneella, niin se vähän vaikeuttaa taas työkuvioita, jollei mun selkä kestäkään sitä, vaikkei se olekaan taas mun päänvaiva, jos nyt tarkkoja ollaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä